Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelent az EasySMX, okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tvse1995
senior tag
válasz Bogyó bá' #39509 üzenetére
Ha túl vagyok az őszi érettségiken lehet, hogy belekezdek majd.
Ez így elég jól hangzik, hogy ugyan annyi pénzből meglehet majd egy későbbi nagyobb kategória mintha ezt meg se csináltam volna.canniball: Annyira különböző teljesítmények vannak beírva használtautón, hivatalos adatot meg nem találtam, hogy nem én nem tudom, hogy hány lóerősek...
Ehhez mit szóltok?
Ezzel bőven maradna még pénz esetleges javításokra, cserékre. -
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #39576 üzenetére
Ezek teljesen jogos kérdések. Magam részéről abból indultam ki, hogy hány olajcserét, kis-nagyszervízt, szelephézatállítást, szíjcserét, görgőcserét miegyebet meg lehet takarítani (idő/pénz). Az akku cseréje biztosan kifejezetten drága, de az időtényezőt nehéz forintosítani, alkatrészeket már nyilván lehet (az elfogyasztott három injektoromból, két feszszabályzó meg a jó ég tudja mi volt már a közelmúltban kiindulva még az is lehet hogy olcsóbb az akkucsere... )
-
busman
addikt
válasz Bogyó bá' #39624 üzenetére
Köszönöm,nem voltam biztos benne,habár ma reggel mejdnem kihúztam egy kis gyökeret as kocsiból.
Apu audijával vitte a kis csaját suliba,villogtatott,én meg letámasztottam a motort,és szépen bekopogtam az ablakon,hogy van-e valami baj?
Nem nagyon tetszett neki,hogy elé álltam.Valószínű az autósoknak fogalmuk sincs,hogy törényesen eléjük sorolhatunk.[ Szerkesztve ]
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #39652 üzenetére
Troll mode on
A quad azoknak való, akik 2 keréken felborulnának, mert még biciklizni sem tudnak!
Utána meg azt írod, hogy nehéz vezetni. Akkor most melyik a könnyebb?
Troll mode off:
Egyébként régebben rendszeresen quadoztam. Az első egy 5 órás (!) túra volt, utána napokig minden izmom fájt. Tény. De szerintem annál jobb érzés nincs, mint amikor keresztbe közlekedsz (nincs difi, így kénytelen vagy). Szerintem sokkal szabadabb élményt ad egy 250-es quad, mint bármelyik közúti motor. Erdő, mező, nincsenek szabályok Persze ez nem azt jelenti, hogy ész nélkül, de pl nem kell azzal foglalkoznod, hogy 50 helyett 65 és már jön is a csekk
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #39656 üzenetére
Áhh... Meg van mi a gond. 1: fagyott talaj, nem élménydús. 2: quad nem közlekedési eszköz, inkább hobbi eszköz (kivétel erősíti a szabályt). Egyébként... Kisebb. Vezettem 450TRX-et, tuningolt, versenykép... Félelmetes volt, hogy állóhelyből 2-ben fel lehetett húzni 2 kerékre. Tulaj (jó barátom) nagyon féltett, főleg, hogy meredeken indultam fölfelé. Mondta, hogy amíg 5x le nem fullasztom, el se indulhatok. Kis gáz, és már én vagyok alul (Előtte már volt tapasztalatom 250-es géppel). Ha ráérzel, akkor nagyon lehet neki csapatni. Addig meg ésszel, óvatosan.
(Egész család meg van vadulva a quadokért is, talán anyám kivételével)
A 2 kerékért pedig mindenki[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
True
aktív tag
válasz Bogyó bá' #39674 üzenetére
Nekem az aljában csak egy műanyag korong van, azon megy át a tű, és a zéger abban akad meg...
Tehát alulról semmi nem gátolja a tűt abban, hogy felugorjon...Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
True
aktív tag
válasz Bogyó bá' #39676 üzenetére
Of course... Erre nem is gondoltam, hogy így is lehet...
Ezért szeretem ezt a fórumot! Majd jelzem mire jutottam..!Mod: Ezen nem látom a zégert..!?
Mod2: Ja a 9 a zéger...
[ Szerkesztve ]
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
True
aktív tag
válasz Bogyó bá' #39679 üzenetére
Ezzel számoltam, annyival arrébb rakom a tűn a zégert... De kösz a figyelmeztetést! Max állítgatok még hozzá a karbin...
Nem postázok még mutteromnak sem... Telószám az adataimnál volt, amíg az új PH láthatatlanná nem tette...... ja a mágnesmotort, csak ráadásnak csináltam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #39776 üzenetére
Tévedés. Én motorozok, és nem "óriási csomagtartót" keresek,
csak akkorát, ami elnyeli a felszerelésemet. Érdekes, a Maja is
tudja ezt viszonylag jól, pedig csak 180-as. Vagy írták a Burgit,
amibe az utas cucca is gond nélkül befér. Egyik sem autó.
Szerk: amúgy már a SYM VS125-nek is "óriási csomagtartója"
volt, minden belefért. Sisak ment a dobozba, ahogy kell, de az
összes többi a csomagtartóba, és ez HATALMAS különbséget
jelentett a cégnél. Nem kellett beöltözve lépcsőzni, ilyenek...
(Előtte egy SYM Mio 50-nel jártam, abba nem fért sokminden.)Autóval nem érnék be 15 perc alatt a munkahelyemre, továbbá
nem lehet parkolni sem vele a céges mélygarázsban, a (fizető)
parkoló meg további 15 perc sétára van, tehát összességében
az autó, mint mindennapi, melóba bejárós közlekedési eszköz,
fel sem merül nálam... Még poén szinten sem. Bérelek garázst:
befér a Maja keresztben, és Barátnőm Peugeot 307-e mögötte.Két autót hova tennék? Egyszerűen praktikus gépet keresek.
Mondhatnám, hogy a Majában megtaláltam az ideált, DE kéne
bele még néhány paci. Nem élménymotort keresek, sajnos, és
nem is túramotort. Csak sajnos erősebb motor=nagyobb ccm.
Nagyobb ccm=nagyobb kasztni, de nagyobb kasztni!=nagyobb
csomagtartó. Legalábbis nem feltétlenül. Mindössze ennyi a
bánatom... A Nexus is pl. egy szuper motor, húz, mint a disznó,
jó a futóműve, jó a féke, s nem eszik sokat, de nekem MÁS kell.El tudom képzelni ugyanezeket a paramétereket a T-maxról.
Istenítik úton-útfélen stb. De ha ennyire nem pakolható, kiesik.
Mármint az általam preferált motorok köréből... (Attól másnak
még lehet a nonplusultra álomgép, nincs azzal semmi baj...)Mosquito34: amiket írsz, lényegében a Burgmanra szűkíti le.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #39778 üzenetére
Nem vagyok dobozellenes. Sisaknak simán feldobom hátra...
Oldaldobozt viszont nem tennék rá, mert akkor annyi: túramotor
lesz belőle, amivel az ember nem a városban rohangál, az autók
közt folyton előre törve, semmilyen dugóban fenn nem akadva...Egyébként milyen utas? Barátnőm nincs oda a motorozásért, ha
meg kirándulni akarunk cuccokkal, ott az autó 5L/100 km, klíma,
mindent visz. Magamnak keresek mocit... Ha megnézed a képet,
a Maja is 1-személyesítve van a doboz miatt. De nincs azzal baj.
(Az oka az volt, hogy a hátra kilógó konzollal nem fért volna be a
pincébe. Most, hogy garázsban tartom, lehetne rajta konzol is...) -
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #39892 üzenetére
A jövő évi szezonra neked is javasolnék egy ilyen hálós kabátot, mint láthatod nem kerül egy vagyonba és tényleg király.
Párásodás ellen a szomszéd topikban javasolták a Prevent páramentesítő sprayt, mint rövid ideig de hatékony megoldást.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #40014 üzenetére
Egy mai okostelefon igen is mérföldekkel jobb gépet készít, mint a pár éves, egyszerű, kompakt digitális gépek.
Csak, mint írtam a zoom funkciót teljesen felesleges használni, mivel nem optikai, hanem digitális. Ebből adódóan csak képkivágat készül, és azt igyekszik feljavítani - ezért ilyen pocsék az eredmény.
"Zoom" nélkül nagyon rendben van már a minőségük, persze fotózásra dSLR-t kell venni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #40018 üzenetére
Mindent a robogókról / kis motorokról / fényképezésről!
Egyébként belenéztem a honlapodba: nem semmi, grat.Emiatt az alábbiakat már nem is neked, hanem csak úgy:
távoli objektumok lefényképezéséhez sajnos halott ötlet a
digitális zoom, kivéve, ha a cucc érzékelője fizikailag több
képpontot tudna rögzíteni a kiválasztott felbontásnál, így a
fizikai képpontok egy részét vágjuk ki zoom gyanánt.Minden másra ott
a mastercard... izé,az OPTIKAI ZOOM.
(Már ha fizikai korlátok miatt NEM lehet közelebb állni.)Szerk: én egy SX220-szal videózom. Ez egy kis kompakt,
de 14x-es optikai zoom van rajta, ami Full HD videó esetén
még a digitális zoomjával is "értékelhetően" feltuningolható.Itt pl. a Hármashatárhegyről zoomolva teljesen felismerhető
a János-hegyi Erzsébet kilátó. (Na nem egy teleobjektív, de
mikor visszahúzom a zoomot picit meglepő, hogy: hol van?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #40021 üzenetére
Nem a honlap. Hanem, hogy egész komolyan fotózol.
Egyébként meg pont a fénykép-galéria nem igényli, hogy
az oldal dinamikus legyen - szvsz nem kell bele PHP és
a többi csicsa. Max. egy adatbázissal megtámogatott
oldal könnyebben szerkeszthető a felhasználó által is.
Ha te vagy a felhasználó/egyben a fejlesztő: tökmindegy.ON: beszéltem a szerelőmmel. Jövő héten ránéz a gépre.
(Addig nem sokat megyek vele, alapvetően egyben van...)Egy apró elektromos hiba: a digitális órája siet. Mondjuk
nem életbevágó, mert úgyis csak váltogatva lehet nézni az
órát, vagy a km számlálót, az meg nem kényelmes. Mikor
az ember siet valahova, akkor mindkettő érdekelné.
(Viszont a jó hír, hogy a kormány közepére tuti odafér egy
fasza kis GPS/telefon tartó, szóval ez majd upgrade lesz.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #40037 üzenetére
Aham, szóval ez lehet mögötte... A km számláló amúgy kiválóan működik,
és azzal én is tisztában vagyok, hogy erősen optimista a 28K-s állás, de nem
akarom másképp fogalmazni, mert nem tudhatjuk, hogy ki / mikor csinált, mit,
tehát nem szeretnék egy (a hatályos jogszabályok szerint) bűncselekménnyel
meggyanúsítani senkit. Főleg, ha 2010-ben még olaszban pörgették meg picit.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #40229 üzenetére
Attól függ milyen értelemben használjuk a fényképezni szót. Olyan képeket nyilván nem lehet készíteni mint egy rendes fényképezővel, de pl. jelen esetben telefonnal is lehetett volna olyan képeket lőni amivel meg tudja mutatni kb. milyen állapotban van a gép ("tökéletes képet" meg úgyis csak személyes megtekintés után kapna a vevő), csak épp nem ilyen fényviszonyok mellett...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
maszekember
aktív tag
válasz Bogyó bá' #40247 üzenetére
Lehet,hogy nagyon geek,de egy ilyen ruháért simán bevállalnék egy hónap melót Szibériában.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Tothgera30
Ármester
válasz Bogyó bá' #40254 üzenetére
Ifjú koromban volt egy nagy ötletem, a lánctalpas motorkerékpár, melyet 2 db síbot leszúrásával kellene kormányozni...
Olyan már van... Sőt, sítalpas BW'S-t is láttam már
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #40294 üzenetére
Ennek több oka van.
Gondold végig, a tökéletes és erős motor nem ösztönözné a felhasználót, h cseréljen, vegyen erősebbet, illetve maga a gyártó is folyamatosan csiszolja - hozzáhangolja a többi elemét a robogónak, így gyakran előfordul az, h pl. egy újabb évjáratú de azonos típusban már más típusú variót raknak. (Lásd Nexus 500 2003-4 vs. 2005- napjainkig)
Más részből a kihegyezettebb hajtásból fakadóan hamarabb kopnak a görgők és a szíj is, nagyobb terhelést kap minden, így a viszonylag hosszú szervizperiódusok rövidülnének, úgy ahogy a motor teljes élettartama is.
Harmad részből egy robogónál sokadik érv, h gázra ugorjon. Ilyen elvárásai 1/10 robogó felhasználónak vannak. Sokkal inkább számít a robogózók nagy részénél az egyenletes teljesítményleadás, könnyen adagolható gáz, megfelelő és lágy reakciók.
Egy sportvarió mindent felborít, teljesen más lesz a motor karakterisztikája.mod.
Valóban, kcsa is jól írta, fogyi kimaradt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomeedey
csendes tag
válasz Bogyó bá' #40311 üzenetére
Elképzelhető a dugulás, komolyan megbontva még nem volt. Tehát az szinte biztos hogy kevés benyát kap időnként, ezért nem indul, az első beröffenés meg szerintem éppen annyi ami az utolsó használat után a karbiban maradt üzemanyag. Most kicsit megbirizgáltam az előző képen látható alsó cső környékét, így elindult ma és tegnap reggel is, igaz hogy a gázzal kicsit játszani kell, hogy életben maradjon. Kiváncsi vagyok, hogy ha megint fogy az üzemanyag, akkor megint előjön e a probléma.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #40414 üzenetére
Ugyanmár... Irígykedni? Sose akarnék GS500-at... Amikor néztem,
le is beszélt Barátnőm kolléganője, hogy a városban elég necces, mert
léghűtéses, könnyen túlmelegszik a dugóban. Vett is a csaj másikat.
Ráadásul Barátnőmnek csak az "idomos" gépek tetszenek, szóval min.
egy GS500F kellett volna... Aztán végiggondoltam, hogy mire kellene a
motor nekem, így vettem egy kis robogót (125). Korlátlan jogsival.
Aztán nagyobbat (180). Most meg még nagyobbat (400). Ez határeset
városban: 200 kg. De nagyon élvezem, ahogy megindul. Pláne majd
varióval. Tötymörgő autósokat könnyebb lenyomni, ha van elég hely.Sorok közé kevésbé férek: ez van... Hidd el, hogy nem okozna gondot
nekem egy váltós motort elterelgetni, de naponta melóba járni abszolút
nem vágyom rá: se csomagtartó, se kényelem, se élvezet. Túrázni meg
nem nagyon járok. Mondjuk nem is igen volt mivel. Talán a Madison.Mindenesetre az ember mindig többre vágyik. Te sem 125-ösön fogsz
megöregedni, ezt már most aláírom: ki tudja, jövőre milyen gépen ülsz.
Túrázni már annak idején sem ajánlottuk.1800-as Intruder alá ne add.
Attól még lehet élvezni a gépészkedést. Is. Tökmindegy, milyen gép. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #40461 üzenetére
Én a Majára egy kis sípoló visszajelzőt akartam moddolni. Aztán rájöttem,
hogy halál felesleges a 4Road mellé: úgysem hallanám, hogy jelez. Azóta
is ott a világítás visszajelző zümi a pincében, s bár pontosan tudom, hova,
hogyan kéne kötni, hogy működjön, hagytam a francba az egészet...
(Igazából nem szórakoznék diódával, úgyis saját relém van a betápon...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest