- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Tényleg három színben érkezett a Nothing Phone (2a)
ma Csak mindhárom ugyanazon a hátlapon csoportosul, az új, limitált kiadású Phone (2a) megjelenése így még mozgalmasabb lett.
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #45784 üzenetére
Én úgy tudom, hogyha már van bármilyen (pl. B) kategóriás jogsid, akkor van lehetőség programmal tanulni az oktatásra járás helyett. Ha egyből A-ra megy (semmi gépjárműves előélet nélkül), akkor végig kell seggelni a komplett tanfolyamot, ha tetszik, ha nem...
szerk: a kis csótányon a gázmarkolatot nálam is nyugodtan lehetne egy kétállású kapcsolóval helyettesíteni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #45787 üzenetére
Én sem dicsekedhetek a kis csótánnyal megtett első pár kilométeremmel: minden kanyarban ki akartam törni a nyakamat. Ugyanis a nagyon kezes YBR tanulómotorhoz képest az enyém egy "végtelenül rossz motor": a villaszög és a futóműgeometria miatt nagyon nem szeret kanyarodni, ráadásul "nincsenek" fékek rajta. Az utcánk végén jobbra akartam kanyarodni (aszfaltút, de bazi nagy felgyűrődésekkel) és 10km/h sebességgel majdnem lefektettem a gépet az útra, letett mindkét lábbal alig bírtam megtartani... ...aki látta az tuti azt hitte, hogy részeg vagyok.
Azóta már megszoktam a korlátait, és becsülöm az erényeit: piszok kényelmes üléshelyzet, a fékek fognak, csak erősen kell velük "kommunikálni", a kuplung kisujjal (!!!) kezelhető, a váltó pedig most, 20 éves korában is olyan precíz, mint a Doxa óra. Az Ibrahim váltója a fél éves motoron is qrva sz*r volt, az összes létező hibával: nem váltott, kidobta, ott is volt üres, ahol nem kellett volna, kettesből nem lehetett ürest kapcsolni, csak egyből, néha akkor is világított az üresjelző, ha sebességben volt, stb. A kuplungjától meg szabályosan elfáradt az egész csuklóm. A hasalós testhelyzettől meg én zsibbadtam el fél óra alatt...
Múlt hétvégén amikor Debrecenben voltam, megmutattam a főnökömnek is a kis gépet, majdnem helyből eltaknyolt vele, pedig amúgy csopperes (Harley Sportstere van). Azt mondta, hogy ilyen kelletlenül kanyarodó gépet még nem pipált...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
"... A világ kőolaj készletei ugyanis végesek és a folyamatos piaci bizonytalanság évről-évre felfelé hajtja a finomított termékek világpiaci árát. Emiatt az egyre hatékonyabb belsőégésű motorok mellett rivaldafénybe kerültek az alternatív hajtásmódok is...."
Szerintem a benzin "árával" semmi gond nincs, csak az adójával! Ha 150,- forintért mérnék literjét (kisker-nagyker árrés, minden benne van), akkor a fenét sem érdekelnék ezek a villanyvackok nem csak itthon, hanem sehol a világon... Ha meg elterjednek, rászoknak az emberek, akkor majd az áramot is jól meg fogják adóztatni szerintem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #45926 üzenetére
4., akkumulátor várható élettartama, cseréjének költségvonzata.
(Valószínűleg ilyen gépet 6-8-10 évesen, kimúló félben lévő akkuval "ingyen" sem lehet lesz eladni, ezért az új gépet vásárlók még inkább drágának fogják találni)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #45928 üzenetére
Dehogy figyelnek: lásd kis benzines turbómotorok az autóknál.
szerk: illetve figyelnek: az eszköznek x idő alatt, de már a garanciaidőn túl meg kell döglenie, hogy mindenki újat vegyen.
A mai eszközök (ártól függetlenül) kizárólag az első tulajdonosuknak készülnek... (tervezett avultatás)[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Idzanagi0 #45935 üzenetére
20 éves kis 125-ös motorom van, de Honda. Még nem volt rá példa, ne is legyen újabb 20 évig!
szerk: utánfutóval rendelkező ismerősöd csak van, nem? Nagyon gondosan kitámasztva, lekötözve azzal kellene megpróbálni. Vagy furgonban, de szintén rendesen kikötve.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #45975 üzenetére
"Az ellen nem véd...", viszont napernyőnek, vagy vitorlázni megfelelő lehet!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #46086 üzenetére
Olyan izé vagy....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #46237 üzenetére
Nálam például az a gond, hogy a dugattyúnak a karmantyún kívüli részén (tehát ahol a víz is érheti) néhány pici pöttyön sérült a keménykrómozás, értsd: esős idő után ha nem használom egy pár napig, akkor ott - pöttyökben - képes megkapni a rozsda, olyankor szorul egy kicsit. Pár fékezés után "bekopik", akkor megint jó a következő vizes, párás időig.
szerk: pucolgattam én is, sőt felpolíroztam, de a bevonatot természetesen nem tudtam pótolni, új dugattyú kellene....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz enginev3.0 #46411 üzenetére
Piaggio-ék rettenetes kinézetű műszerfalakat gyártanak...
szerk: azért a Malagutié sem piskóta!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Beerwolf #46437 üzenetére
Gyanítom, hogy sem fesszabályzód, sem semmi ilyesmid nincs, és valószínűleg a generátor is teljesen más, mint az akkus kivitelen. A teljes elektromos rendszer cseréjével biztosan megoldható volna, de szerintem az egy vagyonba kerülne. Lehet olcsóbb volna ezt a gépet eladni, és venni egy olyan kivitelűt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Fene tudja: jelen állapotában illegális (előbb-utóbb le is fogsz vele bukni), mire felrendszámozod, addigra meg sokba lesz. Szerintem. (Értsd: felrendszámozni, legalizálni tényleg csók jóval fiatalabb, értékesebb gépeket érdemes).
Szerk: milyen jogsid van?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz enginev3.0 #46549 üzenetére
Ez a közelgő hidegfronttól lehet....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Használd egészséggel, azaz:
Széles utat, gumi fákat;
olcsó benzint, szűk pin*kat!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #46597 üzenetére
Már ebben a topicban is megsértődsz egy kis vérszívástól?!
Amúgy nekem is AP Racing betét került a csótány elejébe, de nem azért mert ilyet akartam, hanem mert abban a lehetetlen méretben a gyári Nissin-re heteket kellett volna várni. Nem sikít, de nem is fog valami fényesen. LMP 238 ST-t kaptam, ez volt a gyári:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #46599 üzenetére
Az enyém - szándékosan - nem szinter betét hanem szerves, mert a tárcsám eléggé kopott, és nem lehet beszerezni, még a Hondás gyári kapcsolaton keresztül sem. Sajnos semmi mással nem csereszabatos, nem létezik belőle utángyártott sem. Szóval vigyáznom kell rá, ameddig csak lehet. (3 mm a tárcsa kopáshatára, most 3,2 körül van mikrométerrel mérve). Amúgy normál "üzemi" fékként a hátsót szoktam használni, ennek a gépnek a súlyelosztásával az a "kellemesebb", csak ha nagyot kell fékezni, akkor húzom meg az elsőt is. Szóval van rá esélyem, hogy még a következő műszakin is meg fog felelni, nem kopik el addigra...
Szerk: hátsó betét az van bőven, szinte az összes régi Honda 50-es robogóé ilyen (110mm-es)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szmissz #46660 üzenetére
Ez őrület! Nekem egy évvel ezelőtt Kalocsán 3 hetembe került az egész a beiratkozástól a rutin/forgalmi vizsgáig, pedig - mivel előtte nem motoroztam - 8 órát vettem (a 9.-ben vizsgáztam). Mondjuk így mindennel együtt 53 ezer forintomba fájt a dolog.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #46690 üzenetére
Váltósban sem jobb a helyzet: egy közepesen lef*sott YBR vagy Honda CBF is inkább 360-380-400-tól felfelé....
szerk: ennyi pénzért igaz hogy kicsit öregebb, de kitűnő állapotú 250-es vagy 500-as gépeket is kapni. Sajnos azok viszont A1-gyel nem működnek...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #46698 üzenetére
Milyen jogsid van? Az A1-be a 2T 125-ösök többnyire nem férnek bele, mert 11kW/15LE-nél erősebbek. Ja, meg dupláját kajálják a 4T-nek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #46700 üzenetére
Egy szemléltető példa arról, hogy egy 2T 125-ös mennyit képes fogyasztani, ha hajtják rendesen: Népítélet: Aprilia SR 125
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
250k-ért Yamaha SR 125-öt, Honda CG 125-öt, Suzuki TUX-125-öt kapsz váltósban, mást nem nagyon, ha a kínai sz*rokat hanyagoljuk. Nem rosszak ezek, csak öregek, és pont a gazdaságosságuk miatt nagyon sokat futárok használtak közülük, így sok a "leélt" gép...
Ezt ma fotóztam Soltvadkerten:
Menet közben hidraulika emeli fel a hátulját! :Y[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szmissz #46739 üzenetére
A jogsi kiküldését valóban 30 napra ígérik, de tavaly (otthoni postázást kérve) a 12. napon hozták, tértivevényesen. (Ekkor már 2 napja nálam volt a motor, de nem mertem használni: ezért a 2 nap alatt tökéletesen letakarítottam, elvégeztem a szükséges karbantartást és kisebb javításokat)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs