Hirdetés
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43386 üzenetére
Itt egy service manuál, keresd már meg benne azt a részt...
DEGEC ON: vagy legrosszabb esetben próbálj meg vissza emlékezni arra, hogy milyen volt, mielőtt szétszedted....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43429 üzenetére
Úgy értettem, hogy akinek korlátlan jogsija van, az nem vesz direkt egy 125-öst azért, hogy vagyonok ráköltése után "úgy menjen, mint egy 250-es". A fogyasztás sokkal több, az élettartam jóval rövidebb, és az egész buli többe van, mintha a gyárilag nagyobb gépet vette volna meg. Ráadásul még illegális is, valamint csak óriási bukással tud megszabadulni tőle... ...ha egyáltalán talál rá palimadarat.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #43435 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43363 üzenetére
Na, azt hiszem, az akku gondom minimális gányolással, de megoldható.
A múltkor csak a töksötét szerszámos kamrában vaktában méregettem, ma viszont kitoltam a csótányt napvilágra, mert délután menni szeretnék egy gurigát vele, elvonási tünetek ellen...
Szóval napfényen mást mutat az egész: szinte biztos, hogy eredetileg 9Ah-s akkura tervezték a motort (mint a manualban is írják), viszont később maga a gyártó döntött úgy, hogy "elég lesz abba az 5-6 Ah-s is", és tettek jobb felől egy műanyag felöntést, hogy csak 118-120mm hely legyen benne, míg egyébként éppen elfér a 135-ös is. Ha dremellel, vagy valami hasonló gányolással ezt a kis "dobozkát" levágom, akkor jó lesz a nagyobb akksi is. Sajnos felfelé csak 137 mm-em, van így a standard 140 mm magas 9Ah-sok nem mennek bele, de a 8-as már igen (általában 135mm magasak). Ha az akku mögötti 10mm-es habgumi lemezt eltávolítom, akkor éppen belemegy a 76 mm vastagság is.
Egyébként 6 hét állás után kurva nehezen indult, szinte teljesen lemerült az akksi, mire elkezdett rendesen járni. Gondolom a karbikból elpárolgott a benya, vagy leülepedett valami trutyi. A töltés csak akkor elégséges alapjáraton, ha nem megy a tompított az automatikám jóvoltából, egyébként villámgyorsan merül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #43470 üzenetére
Van most egy eladó, de qrva drágán! Tavaly óta hozhatták külföldről, mert az Okmányiroda májusban még azt mondta nekem, hogy ez az egyetlen hazai példány forgalomba helyezve ebből a típusból.
szerk: az enyém leharcoltabb, elhanyagoltabb volt, de 220k volt házhoz szállítással együtt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A Red Rose nagyon giccses, ráadásul kétütemű, az A1-be messze nem fér bele! Igaz, megy is, ellentétben az enyémmel....
Na, gurultam 127 km-t, az utolsó húsz már nem esett jól: elkezdtem fázni, de még haza kellett jönni. Hosszú alsó + Curdura gönc a saját termo-bélésével + szakadt szövet nyári kesztyű... ...szerintem tuti megfáztam, pedig holnap is menni kéne, még jobb időt mondanak.
Amíg sütött a nap, addig qrvára élveztem, bár csak 10-11 fok volt felénk.Akkora rohadt szél volt, hogy amikor hátulról kaptam, összejött a 110 km/h is. A másik irányban meg 85 a max. Negyedikben. Ötödikben 75-nél nem bírt többet menni a kisöreg....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A legtöbb 125-ös sajnos ilyen harmatos, az YBR sem különb: azon tanultam. Az könnyebben kanyarodik, kezesebb, sokkal jobbak a fékjei mint az enyémnek, viszont nekem nagyon nem jött be rajta az üléshelyzet (fél óra alatt elzsibbadt a karom és a derekam minden órán), meg rendkívül pocsék a hangja is (rotakapa feeling...). Na, meg sokkal drágábban is mérik őket, főleg a takarékos injektorosokat. Ez van, többé-kevésbé jól el vagyok a kis csótánnyal, bár néha valóban nagyon hiányzik pár lóerő. Idén valamikor a jogsimat is szeretném feljebb upgradelni, mert egyelőre mást nem is vezethetek. A pénz a legkevesebb...
Azért Erdélyt a kisöreggel fogom végig nyomni, ha megérem...
szerk: az YBR-hez képest az enyémnek sokat rontanak a légellenállásán a fixen felszerelt, széles bőrtáskák, valamint a teljesen kiegyenesedett testhelyzetem. Viszont kényelmes!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem az 50 után (Jawa Mustang) volt 32 év szünet, majd úgy a 125. Ha ilyen ütemben folytatom...
(#43487) Tothgera30: a CBF 250-en már gondolkodtam, szerintem nekem elég is volna. Bár legutóbb arra jöttem rá, hogy amibe a váltás kerülne mindenestől (min. 200k HUF) abból a pénzből 2 évig gondtalanul motorozgatok a kicsivel, bele értve az erdélyi és egyéb hazai hosszú túrákat is. Ha az igen kevés keresetemből belevágnék a cserébe, akkor talán meglenne a moci, de - pénz híján - itthon nézegethetném évekig. Na, azt meg nem tudnám elviselni...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43473 üzenetére
Ki fogom vágni a helyét, a méreteket újfent pontosítottam: a 8Ah-s fér csak be, az is bőven-sokkal erősebb, mint a mostani. Ráadásul Vartát találtam piszok jó áron! A kivezetés fordított, de direkt így lesz a jó: most keresztezve vannak a kábelek, akkor meg szépen fognak futni. Eksön majd fizunap után aktuális...
Esetleg a YUASA megérheti a felárát? Bár ehhez meg nem jár a sav-csomag, külön kell venni hozzá...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Brogyi #43505 üzenetére
Most 120 mm széles helyem van, ha "kicsutkázom", akkor lesz 139-140 mm. A karbantartásmentes akkukat bújom a neten már 2 napja, de a 9 Ah-sak mind 150-152 mm-esek....
szerk: a Topin meg túl széles, pedig rohadtul tetszene! Fel nem tudom fogni, hogy a korszerűbb akkukat miért nem a szokvány méretek szerint gyártják. Nem hiszem, hogy ez csak nekem okoz gondot. Egyébként azt hiszem, maradok a hagyományos savasnál, majd igyekszem márkásat venni belőle: Varta van nagyon olcsón, Yuasa másfélszer annyiért...
szerk_2: Sajnos Kalocsán élek, itt is melózom (itthon), a városban semmi motorakkut forgalmazó cég nincs, így marad a webes rendelés futárszolgálattal...
szerk_3: nekem a túlfolyó slag gyárilag a középállvány alá van kivezetve (a karburátor-túlfolyókkal és a kartergáz-kiömlővel együtt)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Pár HSZ-szel ezelőtt éppen arról keseregtem, hogy egyszerűen nincs a régi, hagyományos savas akkunak megfelelő méretű AGM. Mások az oldalak arányai: az AGM "verzió" hosszabb, szélesebb, de alacsonyabb, minden kapacitás esetén. Ha hely adott, akkor AGM-ből csak sokkal kisebb kapacitásút tud beletenni, felfelé meg lötyögni fog... (baßa meg aki kitalálta...)
szerk: ha gyárilag AGM van a motorban,. akkor semmi gond, de egy régebbi motort ilyen módon nem lehet "korszerűsíteni" a méret-kompatibilitás hiányában...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #43557 üzenetére
Nekem új akku, új nyári protektoros túrakesztyű (legolcsóbb akciós), olaj+szűrő, kuplung bowden, villatáska, új útlevél (+1 hónap múlva műszaki vizsga a motoron) van betervezve, következő fizu utánra. Azért a hétvégét végig motoroztam becsülettel!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43573 üzenetére
A Maja sem jó?
Más: akkuban otthon vagy. A Banner az vállalható márka? Onnan fuvarköltség nélkül tudnék most rendelni, mert az autóhoz is kell olaj + szűrő. Ja, és a savcsomagot is adják vele... 10k HUF összrendelés esetén ingyen postáznak jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43576 üzenetére
Jobbulást kívánok neked és a motorjaidnak is! Én meg most indulok Debrecenbe 4 napra, meló ügyileg: oktatás, meeting, mifaßom... ...mobilnetről fogom majd követni a fórum eseményeit, ha lesz rá időm, persze.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43719 üzenetére
"...Saját gépet szvsz nem hajt az ember folyamat nyélgázon..." - De!
Mondjuk pont az a helyzet, mint írod is: az 5. annyira hosszú a motor erejéhez képest, hogy egyszerűen nem tudja leforogni. 4-ben is meg van a 95-ös végsebesség bő 10.000 fordulat mellett, míg 5-ben sem megy többet, de itt már csak 8,5k-t bír pörögni.
(#43721) DigitXT: robogóban járatlan vagyok, ezért kérdezem, hogy ha nincs benne spéci "Multivar", stb, akkor képes egy átlag 125-ös robogó szétforogni magát?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43721 üzenetére
Na, akkor megint tanultam valamit: igazából nem teljesen értem ezeket a tuning vario-kat. A gyár alapból miért nem ilyesmi megoldást (beállítást) alkalmaz? Jobban menne minden körülmények között, max valamivel többet kajálna...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #43467 üzenetére
Na, az akku projektem legelső (még pénzbe nem kerülő) részét ma délelőtt elkövettem:
- kiszedtem / téptem / szaggattam az akkutartó dobozból az összes gumi betétet;
- kivágtam / reszeltem / köszörültem a jobb oldali dobozkát, így már bele fog férni a nagyobb akksi is, csak meg kell vennem. Újfent méregetve éppen bemegy a 139 mm magas 9 Ah-s szabvány savas akku, így a tervekkel ellentétben nem 8-as (134 mm magas) fog bele kerülni.
Az akku alá, illetve mögé 1-2 mm-es gumilapot tudok csak tenni rezgéscsillapításnak, remélem, hogy elég lesz (van vibráció rendesen a kis csótányon), de vastagabb nem fér bele. A kiválasztott akku vagy a Banner lenne, autó- motorvillanyász ismerősök jókat mondtak róla az Index motoros fórumában, és valamivel olcsóbb, mint a neki megfelelő YUASA volna. Innen rendelve még járulékos fuvarköltségem sem lenne, mert ugyanakkor olajat / szűrőt is rendelek tőlük a kocsihoz. A YUASA-val ellentétben ennek az árában a "savcsomag" is benne van szerencsére.Szerintetek megér a YUASA márkanév 500 + 1500 fuvarköltség +
x300 (1 liter akkusav ára,lövésem sincs) forint felárat a Bannerhez képest?[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nana!
A Totalbike fórumában a Keeway-topicban érdemes vissza olvasgatni pár hónapot: ott minden a szopásról szól!
Szerk.: tavaly, még a motorvásárlás előtt számításba vettem a Keeway Speed-et és a kis 125 choppert is: némi olvasgatás után úgy döntöttem, hogy japán motorom lesz! (Ezért nem lett - többek között - 125-ös ETZ-m sem). Ezen típusok topicjaiban mindenki gányol, taknyol, barkácsol, szív nagyokat, ahelyett, hogy motorozna...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Majdnem: ami benne volt, az 5 Ah-s, az új meg 9-es.
Részletezem: a gyári, japán nyelvű manual szerint 9-es kell bele, de a gyártó valamikor úgy döntött, jó abba a hatos is. (tettek egy plusz felöntést a dobozba, meg az akku mögé egy 10mm-es gumilapot, így ahhoz pont passzent lett a helye. A régi tulaj - valószínűleg kényszerűségből - tavaly egy 5Ah-s kínait tett bele, eladás előtt. Mivel szerettem volna elektromosan "rendbe szedni" a gépet a nagy túrák előtt, így elkezdtem méregetni, mi is faragható bele. Először úgy tűnt, hogy csak a 8 Ah-s, de végül (minden távtartót, alátétet, ütközőt kicsupálva) elég lett a hely a 9 Ah-snak is. Remélem, érthető voltam!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43789 üzenetére
Na igen: a kis JP-re 50A indítóáramot adnak meg, a 9Ah-s Bannerre meg 130A-t. Ja, és amikor vettem a mocit, akkor gyújtásra (indítózáskor is) ment a teljes világítás (tompított is), most meg már nem. Szóval valószínűleg lesz különbség!
szerk: a kábelsarukon viszont majd reszelni kell, mert a kis akkuhoz M5-ös csavarok jártak, a nagyhoz meg M6-osak. De seráfütty!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #43793 üzenetére
Körüljártam a témát rendesen: a 9Ah-s sima savas akkuk közül csak a Varta 80A-es, a Yuasa és a Banner az 130A-t tud!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Savtúltengésem van, most mit csináljak?! (Ja nem nekem, hanem az új akksinak).
Felöntöttem a mellékelt savval a felső nívóig ahogy kell, rátettem a kis automata töltőre, és bő másfél óra alatt csutkára fel is töltődött (14,4V). Most viszont 5 mm-rel a felső nívó fölött van az akkusav minden cellában!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
De, szárazon töltött akksi, de a savazás utáni két óra pihentetés után csak félig töltöttnek mértem (az akkutöltő is), ezért rátettem tölteni. Végzett is vele, csak most sok benne a lötty. Fecskendővel szívjam le a felesleget, ha már kimentek a buborékok, és még úgy is többlete lesz?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #43787 üzenetére
Na, bent is van az új akku, nagyon kulturált lett: az eredeti mindenféle gumituskók helyett 2 mm vastag (vékony) rezgéscsillapító gumilappal van körbe véve minden irányból (kibélelve a doboz), így nagyon szorosan áll a helyén. Kellett volna összesen 15x25 cm, de meg kellett venni teljes tekercsszélességben (130cm), így 480 forintot fizettem érte, meg 700-at egy tubus nyamvadt Palmatexért. Az önindító fürgébben teker, de a moci 8-10 nap állás után, hidegen így is sz*rul indult (5. kísérletre). Lesz valami karburátor gondom szerintem... Melegen első pöccre, gáz nélkül.
szerk.: Ja, meg megjött ez az izé is:[link] Lövésem sincs hogy hová fogom tenni a motoron, de majd hétvégén érek csak rá vele kísérletezni. Lehet, hogy több információ birtokában célszerűbben tudom "beosztani" a villanyt. (LED-esítés, stb.-re gondolok)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hadd dicsekedjek!
DigitXT topictársunk jóvoltából (ezúton is köszönöm neki! ) sikerült elektromosan kissé korszerűsíteni a gépemet: a tőle kapott, extra fényerejű T10-es LED-ekkel megoldva a műszerfalvilágítás feljavítását, továbbá a - nálam sajnos kritikus - fogyasztás csökkentését is.
Kissé hitványak voltak az izzóim, sötétben is csak lightos derengést biztosítva a műszereknek
A nap folyamán megjöttek tőle a LED-ek, sajnos csak a 2 szélső műszerbe lettek jók, az üzemanyag-szintmérőbe (oda a pici T5 kellene) viszont vettem új, hagyományosakat (hogy spóroljak a villannyal, az eredeti 3W-os helyett 1,2W-osat: így is jobban világít, mint a tök fekete...) .A délután folyamán a feszültségmérő is elhelyezést nyert, ez este szerencsére nem vakít, nappal viszont csak akkor látszik, ha kézzel leárnyékolom. Kell fölé valami lemezt tenni majd.
Ezen a képen látszik, hogy a kísérletezgetés közben azért sikerült rendesen lemeríteni az akksit. A következő kép viszont tanúsítja, milyen rengeteget számít ez a kis fogyasztáscsökkentés az esetemben: alapjáraton, a világításkapcsoló automatikámmal (tehát üresben nincs tompított, csak helyzetjelzők) is masszívan tölt, nem lesznek további elektromos gondjaim, remélem. Felpörgetve a mocit is tartja ezt a feszültséget. Ha sebességbe teszem (felkapcsolom a tompítottat) akkor alapjáratban csak 12,6 V van, de most már 4000 fordulatnál világítással is elérem a 14,4-et. Tök jó lett szerintem! Egészen happy lettem!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Brogyi #43925 üzenetére
Tavaly májusban vettem az öreg csótányomat 20 évesen, 19.500,- km-rel, és a gyárilag felszerelt (!!!) Bridgestone gumikkal. Tévedés kizárva, a DOT-szám mindkettőn megegyezett a motor gyártási évével. Az első slickre volt kopva + még repedezett is volt, azt azonnal cserélnem kellett. A hátsó is repedezett volt, de még volt 3-4 mm futófelülete, így 5000 km-en keresztül ezzel jártam, csak karácsony előtt lett ledobva a gépről. Szerintem eléggé tisztességes élettartam!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes, már megint a Mausz-kápolnánál kötöttem ki, Szálkán...
Na, a tegnap beépített feszmérőm segítségével kitűnően vizsgázott a kis csótányom töltési rendszere a LED-esített műszerfallal és a nagy akkuval: amint elérem a szerény 4000-4500 ford/percet (városban 4.-ben 45-nel döcögve!) szépen beáll 14,4V-ra a töltési feszültség, és onnan el sem lehet mozdítani! (A fényszórón kívül a GPS is rá volt kötve, az is jelenthet 5-6 W fogyit pluszban). Szinte már dőzsöltem a villanyban! Szóval lekopogom (alulról felfelé bal kézzel keményfa asztallap alján), nagyon úgy tűnik, hogy nem lesz vele gond a későbbiekben sem.
Valami érdekes dologra viszont figyelmes lettem, hátha valaki tudja rá a magyarázatot: pár napja, mikor az új akksit felsavaztam, feltöltöttem felső nívóig, akkor mindegyikben egyforma volt a savszint. Most kíváncsiságból megnéztem, és 2 cellában 1-1 mm-t fogyott, másik kettőben meg több lett! Ez hogyan lehetséges?! (Nem, nem taknyoltam a motorral...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #44001 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #44139 üzenetére
Ne vigyorogj!
(#44138) DigitXT: ne tegyél rá konzolt meg dobozt, rakd vissza a gyári támlát. Az ingyen van. A vidám kolléga meg majd megoldja a csomagszállítási problémáit valahogyan...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ......☻/
Il███████████████████]. /▌
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \Bocs, most találtam, és nem bírtam kihagyni!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- EA Sports WRC '23
- Robot fűnyírók
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- World of Tanks - MMO
- Hobby elektronika
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest