- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- 3D nyomtatás
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gaming notebook topik
- Házimozi belépő szinten
- Apple notebookok
- Milyen széket vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38161 üzenetére
Én a hétvégén ilyenekkel voltam körül pakolva: a fordulatszámokat, nyomatékot nézzétek!
Egyébként valószínűleg a világ legkényelmetlenebb motorja, csak ezért nem kellene. A hangja isteni, és váltogatás nélkül lehet ötödikben 40-150km/h között csettegni vele. Az önindítója be sem tudná indítani, ezért külön - villanymotorral működtetett, automata - dekompresszorja van, ami csak akkor zár, ha már maxon pörög az önindító. Ekkor egy nagy puffanással indul!
Ja, meg sajnos sok a baj vele (vezérlés nagyon hamar kimúlik) és nagyon drága hozzá minden alkatrész. Egy vezérműlánc + kerekek + vezérműtengely kombó (ami jellemzően 30-40 ezer km-enként garantáltan elszáll) nem jön ki 250 ezer forintból[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38226 üzenetére
A "bűvös nyolcast", ami a kis YBR125-ös tanuló motoron gyerekjáték volt, a kis chopperrel tuti nem tudnám lábletétel nélkül megcsinálni... ...egyszerűen a villaszög miatt nem fordul úgy, ráadásul 5-10km/h sebességnél fel akar borulni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38234 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38241 üzenetére
"Nem kell, hányszor mondjam: nem kell..."
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38246 üzenetére
"...autók nem nagyon érnek utol, csak azok, akik gyorsabban mennek a megengedettnél..." - azaz körülbelül mindenki. Sajnos ezt tapasztalom, 85-ös utazó (GPS szerinti) mellett, egy- és két számjegyű főútvonalakon.
(#38245) norbee2244: Az A1/B125-öt megcsinálni nem nagy strapa és pénz (nekem is az lett idén áprilisban, de kicsit már bánom), viszont ha vannak további terveid is 2 keréken, akkor inkább nagyobbat. Tudom, ki fognal utálni a topicból, de én inkább váltós gépre beszélnélek rá akkor, ha nem a városi közlekedés, hanem a kirándulás a fő felhasználási cél.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Dealer95 #38264 üzenetére
Ahány motor, annyiféleképpen csal az óra: érdekes az én öreg csótányomnál nem %-osan, hanem fix 5-6 km/h-val csal, azaz ha sérülésmentesen szét lehetne kapni az órát (sajnos nem lehet), akkor a mutató levétele, majd kissé elfordítva vissza rakása után elvileg pontos órám lehetne...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz norbee2244 #38266 üzenetére
Április végén ezt kínálták 220k-ért több, mint egy hónapig, dobozzal együtt. 2003-asnak és hibátlannak (frissen szervizelve, jó gumikkal, 24k km-rel) volt hirdetve. Majdnem az enyém lett, de - szerencsére - ekkor tették fel a Honda kiscsoppert, ugyanennyiért.
Át volt festve, az tuti. Amúgy télen sem olcsóbb, sőt rengeteg olyan motort látok hasznaltauto-n, ami télen volt 250k, azóta is kínálják, jelenleg 180k-ért...Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #38268 üzenetére
Inkább a 200 - 250 - 300k, meg számíts hozzá csak 30k-t az átíratás költségeire, meg egy húszast a kezdeti szervizelésre (szűrők és olajak, fékfolyadék cseréje, stb.), ha minden más rendben van.
Én is bőven túlléptem a tervezett költségvetést (max. 300k mindenestől), mert a 220k-ért vett motorhoz az előbbieken felül még a jogsi, bukósisak, használt motoros ruházat, némi extra felszerelés (plexi, táskák, stb) már elértem a 400k-t, pedig tulajdonképpen "szinte semmit" nem kellett a motorral csinálni egy nagy karbantartáson kívül.kieg: 200k alatt csak romot kapsz szerintem...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38271 üzenetére
Áprilisban - májusban hasonló áron legalább 5 gép volt fenn, sőt egy piszok szép állapotú Malaguti Madison is Gödöllőről, 235k-ért, friss műszakival.
Egyáltalán nem nézem le a robogókat, ők az ideális városi közlekedési eszköz. Nekem viszont "semmi szükségem" nem volt motorra, vidéki kisvárosban élek, távmunkában itthonról dolgozom: a városban mindent elérek 5 perc alatt bringával, a heti egy nagy bevásárlásra (vagy ha esik az eső) meg ott (a szinte alig használt) Yarisom. Egyszerűen 50 éves fejjel "rákívántam" a motorozgatásra, csak úgy öncélú szórakozásból. Mivel pénzem alig, sőt azt sem tudtam, hogy igazából tényleg tetszeni fog-e (imádom!!!), ezért a legolcsóbb megoldást keresve lett A1/B125 jogsi, kis 125-ös, öreg motorral. Azt viszont nyugodtan állíthatom (3 hónap alatt több mint 3000 öncélú kilométert csavarogtam a kis géppel az Alföldön, illetve zömmel a közeli Mecsek szerpentinjein) hogyha az eredeti tervnek megfelelően robogót választok, már rég ráuntam volna. Ez van!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38276 üzenetére
Nem ültem robogón, bennem ráadásul csak az ötvenesek csutkagáz - visítása ébreszt gondolatokat (bevallom, nagyon negatívakat, nem tudnám elviselni szerintem). Viszont (mivel kis teljesítménye ellenére) igen hegyes a kis csótányom (forgatni kell eszetlenül, mert a nyomatéki csúcs és a max. teljesítmény fordulatszáma elég közel esik), így egy kanyargós (akár alföldi, sík) úton percenként sokszor "kell" váltanom, ha haladni szeretnék, és én ezt nagyon élvezem.
Igen, (kisköbcis lévén) autót ugyanígy vezetek: folyamatosan gépészkedek, de haladok is, közben meg folyamatosan vigyorgok, mint a tejbetök, immár 32 éve... (vissza váltás: minden esetben "dupla kuplung + gázfröccs módszerrel, villámgyorsan.Ja, amúgy most értem haza egy mindössze 65 km-es, de éjszakai menetből: eddig még sohasem motoroztam sötétben. Kicsi eldugott falvak, nulla forgalmú, de elég rossz úton volt a menés. Be akartam precízen állítani a fényszórót, sikerült is. A 35/35W-os halogén országúti állásban elég fényt csinál max. sebességhez is (95-100km/h), a tompított az kb. biztonságos 70-ig elég sajnos. Majdnem elcsaptam egy rókát...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38285 üzenetére
Nem szólok le senkit, és semmit, csak időközben ráébredtem, hogy nekem sokkal jobban fekszik egy kis váltós gép, mint az automata, és a szerencsém úgy hozta, hogy nem egy költséges "megbánás" után jöttem erre rá. Mivel tényleg csak szórakozásból, kikapcsolódásból, időskori szeszélyből vettem, így nálam nem nagyon játszik a "jobban véd" szempont, sem a "baromi jó dolog a robogó a városban", mivelhogy itt bent a városban egyáltalán nem használom, pocsék időben meg pláne. Hosszabb túrázni (pláne utassal vagy társaságban) a pakolhatóság és a kényelem miatt egy nagyrobesz célszerűbb lehet a váltós motornál, de hogy így esténként már nem mennék el egy laza egyórás, teljesen céltalan (andalgós, vagy éppen agyatlanul váltogatós, de ennek ellenére biztonságosan lassú) körre a robogóval, az eléggé valószínű. A felénk található rossz utakon a kis kerék sem volna éppen kellemes dolog.
Peace!
Egyébként tudod mit bánok a legjobban? Azt, hogy ötven évesen jött rám a motorozhatnék, nem pedig 20 évvel korábban. Viszont már érzem azt, hogy nagyobb jogsit kell csináljak, és - ha nem is sokkal - de hamarosan nagyobb motort kell vegyek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #38290 üzenetére
Talán az a vidéki kisvárosi lét egyetlen előnye Budapesttel szemben, hogy a közlekedés lehet öncélú szórakozás is a kis forgalmú (de sajnos szintén rossz) utakon, nem csak a "létért való küzdelem": Pesten és sem szeretnék 0 - 70km/h-ig 6x sebességet váltani, vagy éppen tök sárosan beérni a munkahelyre. Meló ügyben (kiküldetés) néha járok azért kocsival Pesten (ott a "munkahelyem", de csak átlag 2 havonta rendelnek fel), meg vidékre kiküldetésben (akár 5-600km egy nap), de egyébként itthon a kocsit sem igen használom (átlag két évente egy nyaralás az asszonnyal Erdélyben, illetve évente 3-4 alkalommal anyámhoz Debrecenbe, összesen évi 10-14 ezer km jön össze). A motor meg tényleg egy "kapuzárási pánikban" lévő, öregedő férfi játékszere lett nálam...
szerk: nagyobbra egyelőre sem anyagi lehetőségem, sem bátorságom nem volt, de már kezd "kinyílni a csipám"!(#38292) canniball: sajnos nem ennyire egyszerű: most kellene ősszel, de egy huncut fillérem sincs, mert télen meg nincs motoros gyakorlati oktatás. Április közepéig viszont meg kellene szerezni a jogsit, különben ugrik az egy éves lehetőség, lehet újra KRESz-re menni, drága pénzért...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz molnarpeter #38293 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz molnarpeter #38296 üzenetére
Én meg ha tovább lépek, akkor az valószínűleg csak A2 lesz: az idén behozott rendelet szerint (oktatóm így mondta), a nagy A oktatása és vizsgáztatása már csak 600cm3 feletti, és 49 kW-nál erősebb gépen történhet, én meg - férfiasan bevallom - azoktól félek egy kicsit. Az A2-t ő egy 400-as szelíd kis gépen végzi, de meg nem mondom, hogy min...
Igazából egy 250-400cm3-es, kb 25-40Le-s túra, vagy chopper gépet szeretnék következőnek, bár az A2-be a Suzuki Savage LS650 is belefér (33Le) Akkor az asszonnyal is mehetnénk gurulgatni (bár nem hiszem, hogy felülne egy bármilyen motorra)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38303 üzenetére
Különbözeti már nem létezik, a teljes vezetési tanfolyamot (óraszámot) végig kell csinálni, viszont ha a motoros KRESz-vizsga letétele után egy éven belül mégy másik motoros kategóriára, akkor a KRESZ-tanfolyam (és vizsga) alól mentesülsz. Ez nem csak időbeli, hanem pénzbeli nyereség, nem is kevés.
Már a vaddisznó tanulómotortól félek egy kicsit....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz canniball #38306 üzenetére
Ilyen, de tök fekete!
Itt a cikk a jogsiról (kategóriaváltás). Sok mindenre nem pontosan emlékeztem.
(#38312) AndrewTdi: valamilyen hosszú szárú motoros cipő / csizma az létszükséglet. Ha neked az tetszik, akkor miért ne?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #38317 üzenetére
Protektoros kesztyű kell, kínaiban már van 3-4 ezer forintért is (én ilyet vettem). Ez viszont nem volt jó döntés, mert 3 hónap múltán már foszladozik szinte az összes varrása. Inkább valami "rendeset" vegyél, még ha többe is kerül!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38329 üzenetére
Cigány GPS...
Ugyanaz másik verzióban... ez jobb![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Brogyi #38331 üzenetére
Köszi a biztatást, én kicsit ijesztőnek találom, hogy egy icipici gázcsavarintásra túl sok lovat szabadíthatok fel, akaratomon kívül. Nem is annyira a forgalomtól félek, hanem a rutinpálya összedöntésétől...
Nemigen szeretnék motorból 25-30 lóerősnél erősebbet venni (stabil 90-100 km/h utazó, felcuccolva), autóból is egy 13. éves ezres Yarissal járok, de tudok vele nagyon dinamikusan haladni (kivétel: autópálya)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz korpicschess #38337 üzenetére
A kis Yaris VVT-je eleve 4200 fordulat fölött kezd működni (akkor kezdi elcsavarni a szívóoldali vezérműtengelyt), tehát kb. 5500 körül kell elváltani felfelé kapcsoláskor, hogy a következő fokozatba se menjen 4200 alá. Előzni így illik vele! Előzés után meg jöhet a pihi, VVT-OFF helyzetben meg a fogyasztás lesz nagyon baráti.
Ha 95 - 100-ról hirtelen kell előzni, akkor nagy gázfröccsel harmadikba kell visszarúgni, és mehet 130-ig a pörgetés! (Ezek fényében nehéz elhinni, de röhögve kijövök 6 liter benyából országútom, 100-110-es tempóval. Inkább 5,7 - 5,8 szokott lenni)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38343 üzenetére
Szeretem csinálni, nagyon élvezem a mai napig, éppúgy, mint most a motorozgatást. Kis géppel is lehet haladni, csak meg kell dolgozni érte. Erre van kitalálva, egyébként nemhogy VVT nem lenne benne, hanem 4000-nél letiltana a vezérlés...
Egyébként meg érdekes, hogy ötödikben a Yarisnak is túl hosszú a váltója (éppúgy, mint a kis csótányomnál), azaz a legnagyobb sebességet negyedikben lehet vele elérni.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Tothgera30 #38345 üzenetére
Na de most tényleg: a robogót / motort mered "nyelezni", a kocsit meg nem?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #38347 üzenetére
De az dájzel, nem? Kisköbcis benzinessel máshogy nem megy, mert kevés a nyomaték.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz wolfnet #38355 üzenetére
Nekem erről ez a vicc jut eszembe:
Megy az arab a tevén, elhúz mellette egy motoros, borkabátban, sállal, kesztyűvel. Leszól neki:
- Miért van maga ennyire felöltözve ebben a nagy melegben?
- Mert gyorsan megyek, és a menetszél hűt.
Gondolja az arab, biztosan a tevének is nagyon melege van, ráférne egy kis hűsölés. Vágtára sarkallja szegény állatot, de az csak liheg. Még jobban meghajszolja, egyszer csak a teve összerogy. Megszólal az arab:
- Mi van teve, megfagytál?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38392 üzenetére
A GS 500 engem is elgondolkodtat... ...jövőre, vagy azután esetleg (bár a chopperek jobban vonzanak, de túrázni ez is jó volna szvsz.). Csak jókat ír róla mindenki, és nem is annyira drága. Egyedül a cuccolhatóságától félek, eddig még értelmes doboztartó konzolt nem láttam erre a típusra (oldaldobozokra gondolok, pizzafutár jellegű hátsó nem jöhet számításba)
szerk: elvileg még az A2- korlátaiba is bele fér. Többen írták, hogy 90-100 utazótempóval 3,5 - 4 liter benyát kér, ez még nekem is elfogadható lenne.
Más: sisak lesz?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38398 üzenetére
Ezt én sem értem, hogy több százezres tuningra futja, A1 (B125) jogsira meg nem? Egy bármilyen 125-ös géppel sokkal előbbre volna (pl. utast is vihet), fele fogyasztással, mint egy szénné tuningolt 2T ötvenessel (ami amúgy is 70-es...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38405 üzenetére
A 125/50-et végtelenül elítélem - de valahogy mégis megértem. A százezrekért felhergelt 50-es (de valójában szintén 70-80-100-as) tuning csodákat viszont végképp nem. Ha "bukta van", arról is kiderülhet, hogy nem smkp a törvényeink szerint (még ha gyárilag annak is készült).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38408 üzenetére
Ha nem folyik el tömítetlenség miatt az úszóházból a benzin, akkor zárt benzincsapnál is be kellene indulnia, legfeljebb egy fél perc múlva (amikor kiürült az úszóház) megállna. Most vagy leürül az úszóház (csöpögés alól) vagy egyszerűen nem működik az automata szívató, ami ebben a melegben is kellene a "hideg"-indításhoz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38424 üzenetére
Én 300k-t szántam mindenestől B125 jogsi + 220k-s motorra mindenestől. Most 420k-nál tartok, és még most hozod ugye a bukót (ha be nem zár a bolt ), meg még kellene egy hátsó gumicsere 25k-ért. Hozzá tenném, hogy a motornak - az elvárt nagy karbantartáson kívül - az égvilágon semmi baja nem volt.
(#38426) huszi.gyb: az utas felszerelését nem adom hozzá, mert ez - a látszat ellenére - egy pici "gyerekmotor", a hátsó utasnak szánt 10 cm "hosszú" ülésen senki nem férne el. (De a motor sem bírná).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz sz_abika #38423 üzenetére
Ha kismotoroztál előzőleg, akkor valóban meg tudod csinálni a B125-öt 32-35K-ból, ha nem (mint pl. én 50 évesen), akkor egy huszast adj még hozzá a feltétlenül szükséges pótórákra.
- Motoros ruházatból vehetsz használtat is, csak legyen protektoros, és tökéletesen passzoljon a méretedre. Ezzel sokat lehet spórolni. Bukóból használtat, vagy új gagyit ne vegyél (én ezt tettem, így 10k felesleges költségbe vertem magam: a tanfolyamra megvettem a létező legolcsóbb kínai vackot, amit még elfogadtak), mert az nem véd meg semmitől sem. (mentségemre szolgáljon, hogy akkor még nem is tudtam, hogy ténylegesen lesz-e motorom, vagy hogy milyen.)
- Egy 125-ös motor átírási költségei mindennel együtt évjárattól - teljesítménytől függően 30-35 k lesz valahol. Mármint ha van magyar rendszáma, jelenleg is érvényes műszakija.
(#38429) korpicschess: a műszaki vizsgabázison a rendszámtábláról a címkét nitrohigítóval szokták leszedni, de a rendszám fehér festése az olyan, hogy nem károsodik tőle.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #38482 üzenetére
Igen, az nem semmi volt a kiherélt dobokkal: autószerelő haver ment előttem egy pár kört vele, kívülről hallgatva qrva jó hangja volt, csak a motoron nem tudtam fél óránál tovább megmaradni rajta a nyitott bukóban...
szerk: hirtelen gázelvételre még gyakran vissza is durrant![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #38546 üzenetére
Motorja válogatja: a múltkor töküres tankot csurig öntöttem OMV100-zal, nekem sem jobban nem ment tőle, sem kevesebbet nem fogyasztott belőle. Másnak meg nagyon észre venni!
Autóból is a régi-régi, karburátoros Honda Civicem nagyon kényes volt a benzinre (az akkori 98-assal sokkal jobban ment, ráadásul fél literrel kevesebbet is kért, mint 95-ösből), az injektoros Renault-oknak (Clio majd Thalia) meg teljesen mindegy volt, kár volt beléjük az előírtnál jobbat tölteni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Hadd vidítsam fel a bandát egy kicsit ebben a szomorú, baßott nagy melegben (vizuális típusok előnyben):
Képzeljétek el, hogy egy ötven éves szakállas vén faß - én - ülök a 30 fokos szobában a PC monitora előtt egy szál fürdőnadrágban, és dolgozom, magyarul gépalkatrészeket rajzolgatok Autocad-ben. Ez eddig ugye még semmi, most jön a csattanó: a fejemen a huszi.gyb motoros topictársunk nagylelkű segítőkészsége jóvoltából, fél ár alatt beszerzett, vadi új Kappa KV4 zárt bukósisak. Már egy órája. Tágítom, mert egy picit (nagyon) szűk! Normáááliiis?!
Nem, nem vagyok hajlandó fotóval illusztrálni! Mindenkinek a képzeletére bízom...
(#38589) huszi.gyb: nem nagyon, sőt! A fejem már beledagadt félig-meddig. Most leveszem, mert nem bírom tovább... A héj mérete valószínűleg jó lesz, mert egyenletesen nyom, a nagy gondot most az arcpárnáknál érzem. Ott rettenetes nyom! Ja, meg a szemüvegem száránál felvétel/levételkor. Szerintem el fog törni egy rossz mozdulatkor.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs