- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #43884 üzenetére
Érdekes, mert én pont egy fordított váltást lépnék meg. Az én ülésem
jellegében most szögletesebb, és ráülnék a korábbi kerekebb verzióra.
Mondjuk üléspróbát még nem csináltam, de márciusban feltétlenül.
(Passzolni nekem is rápasszol, csak ráülni nem lehetett kerék nélkül.)Szerk: mondjuk én azért csinálnám, hogy hátrébb ülhessek. Levettem
a deréktámászt, amitől előre be voltam szorítva, de így egy kicsit rajta
ülök annak rögzítőjén, ami épp elviselhető, de nem a legkényelmesebb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #43886 üzenetére
Persze, átszabják neked, csak 50K-tól a csillagos égig. Ahhoz képest
kipróbálni egy régebbi fajtát semmiből nem áll, még ha nekem is drága
lesz áthúzatni, ha odáig jutok. huszi.gyb 250-esén van ilyen ülés.Szerk: az oldaltartást motorülésnél nekem nehéz értelmezni, de biztos.
(Látom rajta, hogy van egy kis öblösödése. Jó kis fotel lehet, na.)Szerk: a deréktámaszt levétele 2 csavar, az még nem babrálás.
Nekem már ettől kényelmesebb lett. Jobban ki tudom nyújtani a lábam.
Amikor meg visszaraktam, akkor meg sportosabbnak éreztem, írtam is.
Végül inkább annál maradtam, hogy nem kell nekem az a deréktámasz.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #43889 üzenetére
Frankó tényleg.
Minőségi bőrrel csináltasd, bár ha valaki ezzel foglalkozik, csak ad a minőségre.
Aztán évi 1x bőrápolózd le és sokáig ki fog tartani.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #44006 üzenetére
Tinédzser tulaj tapasztalat nélkül. Még azt hiszi, h a rávásárolt tuning ára 1:1-ben hozzáadható a gyári motor piaci árához és persze a munkadíjról sem feledkezett meg, így kis is jött az általa kiírt _fix ár_
A kis hülye majd úgyis rájön, h a tuning alkatrészekkel teli robogója még fele ennyiért sem menne el."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Telda
addikt
válasz SzlobiG #44054 üzenetére
Nálam biztos hogy nem, előtte meg kitudja.
Igazából azért szedtem szét, mert alapjáraton nagyon zörgött a csapszeg.
Vagyis remélem hogy a csapszeg és nem a főtengely.
Bár gondolkoztam egy teljes generálon, 35e körül kijön.
Bár a henger szerintem nem gáz, nem veszem észre hogy lenne válla. -
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #44147 üzenetére
Ezt teljesen jól látod. Ebben a szent pillanatban nem akarom eladni,
mert még a mai napig járok vele, amíg a Madison nincs kész. Utána
meg huszi.gybnél lesz egy darabig kölcsönbe, végül meglátjuk, hogy
hogy alakulnak a dolgok. Érdemes-e újra meghirdetnem (olcsóbban),
és vigye el egy vadidegen, bánom is én, vagy topikon belül marad?Amúgy persze, hogy foglalkozom vele, hiszen használom, a dobozt
meg, a leírtak szerint nem szeretném egy zökkenő után elhagyni.
Már csak az kérdés, hogy miért kérnek ezért a 2 fémdarabért 15K-t?Amúgy ma töltöttem bele olajat: pár decit beszippantott 1000 km-en.
Nem titok. Lassan 50.000 km. Viszont pöcc-röff, füstmentes és igen
jó erőben van (órát akasztja): innentől kezdve leszarom. Ez évek óta
ismert, nincs benne zsákbamacska - ami jó hír, hogy változás sincs,
szóval annyira nem kell félni attól a bűvös 50.000-től sem. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SzlobiG #44192 üzenetére
200ccm, 250eFt, Csontitól, 4Road-dal. Én se gondoltam, hogy ez lesz a legjobb állapotú. De elvileg a legolcsóbb igen.
Viszont Csontinak teljesen igaza van. A népnek az olcsó sz.rok kellenek, ad nekik olcsón olyat, amire lehet locsolni a pénzt. Mondjuk megnézném mennyiért adták oda neki. 150?
www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
válasz SzlobiG #44220 üzenetére
Tavaly ilyenkor jóval rosszabb idő volt, később hó is, tehát én is csak azért szedtem elő mert nem bírtam magammal. Aksi jól le is merült, be se bírta pörgetni szerencsétlent, bár töltés után, pöcc-röff. Holnap reggel még megyek vele egy 2x5km-es távot, azután el lesz téve megint, minimum 1,5-2 hétre.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csiben1
tag
válasz SzlobiG #44255 üzenetére
Egy akadálya van, hogy nem nagyobb motort veszek, az pedig a pénztárcám Illetve robogók közül, ezek tetszenek inkább, ennél nagyobb robogót már nem igazán vennék. Autó mellé venném, leginkább városban mászkálnék vele, jó időben melóba járkálni(25km), meg néha elmenni a környéken motorozni egyet. Egyenlőre ennél nagyobbat, drágábbat nem engedhetek meg magamnak, ezt is kétszer meg kell gondolnom, mert én szeretem nagyon karban tartani az autómat és ez igaz lesz majd a motoromra is. Úgy meg nem vállalom be, hogy ez a karbantartás rovására menjen...
Másik kérdés, fogyasztása ezeknek, hogy alakul? Én olyan vegye 3-4 körül számolok. Országút 3 város 4. Ez így reális lehet?
You can walk straight through hell with a smile
-
csiben1
tag
válasz SzlobiG #44343 üzenetére
150-es Leonardokat 150-200e Ft környékén, 250-eseket 200-250e F t környékén, a Runnereket (vxr) 300-350e környékén lehet kapni normális, magyar papirosakat. Lehet a 150es Leonardo lesz a befutó az ára miatt. Alapvetően városi használatra, munkába járásra (25km) hasznalnam jó időben. Esetleg környékbe elmennek motorozni hetvegente. Szerinted ez a 150es Leo mennyire felelne meg ilyen célra? Vagy inkább gyujtogessek még egy nagyobbra?
You can walk straight through hell with a smile
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SzlobiG #44493 üzenetére
Az első (romjai) is annak tűnnek... Ha első kerék meghajtású lenne azt mondanám leégették, annyira nincs közepe
Gondolom jóska pistának meg maradt az enduro gumi azt felpattintották erre.
Szerintem nem megmaradt gumi, valószínűleg az 1800-as évek közepén pattintották rá a gyárban extraként. A tökéletes minőségű képekből ítélve nem mai darabok[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
horvathkrisz
addikt
válasz SzlobiG #44764 üzenetére
Fehéren füstöl, de iszonyatosan. Hengerfej kizárva. Szedjem ki a vízpumpát? Ilyen esetben gondolom jön ki az egész blokk, nem?
Szerk.: Azért vettem új hengert, mert olcsóbb volt így, mintha elvittem volna lesíkoltatni.
Szerk2.: Nyomatékkulccsal raktam össze az új hengert, hozzá kapott tömítéseket használtam, ez kb ua, mintha síkoltattam volna. Ezért nem értem, hogy hol kap még vizet...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #44767 üzenetére
Újabb fogalomzavar tippem szerint.
Egy 2t hengerfejet nem tudom elképzelni milyen okból kellene síkoltatni, illetve egy hengerfej miatt nem szokás komplett hengert cserélni, sőt, egy új hengerfej még kint is max 40-50 ajróból megúszható.mod.
Ennyi. Kínai henger, garantáltan a talp vagy a hengerfejtömítésnél ereszt.
Hiába a nyomatkkulcs, ha szar a vele vásárolt tömítés, netán pontatlan az öntés.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #44832 üzenetére
Ez egy forum, én meg mindig őszinte vagyok és frontális. Ha, rászánsz pár órát szerintem így te is megcsináltad volna.
Így elég tré, ennél ezerszer szebb kivitelezést látni, persze te tudod, de az 2k munkadíj leve látszik a végeredményen.
Kár érte.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #44925 üzenetére
Rákérdeztem: 38 EUR a szállítás. 220 EUR a kipu.
Barátok közt is 81K, főleg "Matolcsy árfolyamon"...
Azt hiszem egyelőre hanyagolom a témát.Még ha valami régi 260-as árfolyam lenne, akkor...!
(67K-t inkább kiköhögnék, mint 81-et, de mindegy.)Szerk: és ez még "olcsó", mert máshol, ahol (még)
fellelhető, simán van pofájuk 300 EUR fölé árazni...SirKero: azt kihagytam, hogy lovasboltot mondott:
gyorsan rákeresve, ott inkább a lovat védő "alátétek"
vannak, mint a lovas seggét... Valszeg rossz helyen
nézem, mert az ára sem stimmel: 20K körül vannak.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #45003 üzenetére
Kötelező hogyne lenne rá...
125-ös robogóra mindenképp vennék kabátot, térdvédőt, és egy bukót
huszi.gyb: miért, az 50-es robogóra nem kell semmi védőfelszerelés?akkor is letolnak, merthogy kis p.cs robogó
Ezért kell 70-nel menni, és otthagyni őket a retekbe. Ha meg nem tudja a
gép, akkor nagyobbat venni... Tudom, hogy nem triviális, mert azért egy
>200K-s kiadás nem összemérhető egy <100K-s kiadással... De ha lehet,
akkor megéri. (Tudod én pl. mit nem vennék: 200K körül egy 50-est.)HGabor89: 200 körül nehogy 50-est vegyél szerintem. Az "pénzkidobás".
huszi.gyb meg nem az a 110 kg-os alkat. Még jó, hogy alatta a Tact is
repül... Amúgy nem is gyorsul olyan rosszul, csak sajnos kevés a vége...
(Persze, azzal a futóművel, beleértve a 10"-os kerekeket is, nem is lenne
életbiztosítás 70-80-nal repeszteni a "vajsima" budapesti úthálózaton...
Még a Maja 12"-os kerekei sem hatalmasak, és a felfüggesztése megérzi
a nagyobb zökkenőket. De azért lehet neki küldeni egy értelmes tempót.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #45010 üzenetére
Hátőőő... Műszaki 2 évente 10K, súlyadó meg évi 2K körül... Azért nem a világ.
Elvitázunk itt, és nem írod, hogy neked 125@180-as rendszámos géped van?Szal én biztos nem vennék ilyet.
Ezzel egyetértek! Azért a 6-7 paciért nem éri meg tökölni a rendszámmal, jogsival.
Kétszer annyiért már talán igen. Szerintem. Sajna a B125 ccm-ben is limitál, noha
"kimaxolni" még a 180-as Maja is pont tökéletes lenne. 11 kW, normálisan megy...
(Nem seggrakéta, az a Velvet 400.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz SzlobiG #45010 üzenetére
Injektoros 50-esek híre gondolom nem alaptalan, én meg olyat nem vennék, főleg hogy hasonló árban van. (persze: HA nincs karbantartva, akkor... dehát használt, ki tudja milyen).
Mindegy, ha kolléga 50-eset akar, akkor ebből az árból azért már tud válogatni is. 4T nagy ívben kerülendő ez viszont fix (DigitXT említette a fogyasztást: 50/4T városi forgalomban többszörösen tesztelve 1.8L/100km, cserébe az Ikarus 260 is legyorsul emelkedőn kézifékkel )
Viszont én ehhez nem értek, ilyet nem is tudok ajánlani, átadom a terepet
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen