- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen processzort vegyek?
- Kiszivárgott információk az új AMD chipek érkezéséről
- Samsung LCD és LED TV-k
- iPad topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi belépő szinten
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Akár három Z Fold6 is érkezhet idén
ma A Samsung elvileg készül egy kedvezőbb árú Fold modellel is, de felmerült még egy, harmadik verzió lehetősége is.
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz runner 125 #46950 üzenetére
2.5 liter hengerűrtartalomból 6 liter/100km fogyasztás? Milyen kocsi ez? Ugye nem dízel toyota?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz megema #46953 üzenetére
dízel az a passat?
egy fogyi/költség bolond (pl én) kezében 99% összehozható rengeteg elképzelhetetlen érték.... de aki 2.5es Audit vesz az nem azért veszi, hogy tojástartozzon a gáz alatt, fejből tudja a munkába menetben mennyi km/hval kell menni a zöldsorhoz és tudja ha kiszámítható dolog miatt használta a féket akkor hibázott.
spritmonitor szerint átlag 8-10liter, azaz fogyibolond kezében lazán összejöhet a 6.5. De akkor minek vett 2.5es Audit? Vett volna inkább BMWt ott 5l alatt el lehet járni és nem kell őrültnek lenni hozzá. [link] Ez a durva... eszik annyit mint a prius, csak olcsobb dizelböl.Nem véletlenül van sok 400.000km+t futott MPGbolond kocsijában még az eredeti fékbetét...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
pinnacle
nagyúr
-
Osz24
tag
hi mindenkinek:
Kis segitség kéne:Lehet sablon a kérdés de akkor is
1 milló körül milyen auto lenne érdemes venni?
LAccetiket néztem pl. -
Rick4
félisten
válasz runner 125 #46958 üzenetére
Szerintem vegyél egy 530-ast gázzal. Kevesebb hibaforrás, kb ugyanannyi pénz 100km-re...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
saguaro
tag
válasz megema #46953 üzenetére
Olvasni tudsz?
Egy szót nem írtam városról, meg senki nem írt várost.
6.3 is lehet a fogyasztása, városon kívül.10-14 literes fogyasztás, dízel esetébe kb az audi q7 v12-től reális, de minimum v8 dízel kell ekkora fogyasztáshoz.
Rick4 meg egy barom, szokás szerint.
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Tamoo
MODERÁTOR
-
Osz24
tag
valaki?
-
m3tr0
senior tag
Sajnos pontos adatot nem tudok mondani, mert az enyém egy fapad verzió és fordulatszámmérő sincs benne.
De olyan 3 ezer körül foroghat...lehet 3200 120-nál. Tényleg nem tudom.
Ha találsz 6-os váltóval, akkor azt válaszd, de ezzel az ötös váltóval is egyszerűen tartható az 5 literes fogyasztás 100 km-en. -
megema
őstag
válasz saguaro #46962 üzenetére
Igen, tudok olvasni. Csak megállapítást tettem. Nem tudom a tied milyen, de ez a Passat 4Motion. Az mondjuk biztos rátesz még nem keveset.
Amúgy a forgalom függvényében alatt azt értettem, hogy kisebb vagy nagyobb csúcsforgalom. Esetek többségében csúcsforgalomban van használva, és országút/pálya nagyon-nagyon ritkán. Országúton 7-7.5-ből is elvan, szóval semmi baja motorikusan. 140e kilométerrel, 8 évesen érdekes is lenne, de előfordulhat persze. De mondom ezek nem kíméletes vezetéssel születtek.
[ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
válasz megema #46973 üzenetére
Igen, csúcsforgalom valóban átlagos fogyasztásnak számít.
Nekem egy 4Motion, Highline Passatom volt, Tiptronicos, 2004-es, 5.5-ös, 2.8-as V6os benzinessel. Csúcsforgalomba az evett 14-15öt, nyáron, klímával.
Nem egy 2.5 V6 TDI 4 Motion, ha jól sejtem, szintén Tiptronicos Passat, ami ilyen helyzetben 10-nél többet csak kegyetlen tiprással, "mindenkit legyorsulok mert én vagyok a jani" üzemmódban.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
megema
őstag
válasz saguaro #46975 üzenetére
Igen, Tiptronic-os és sportosan vezetik. Nem hajtják halálra, de mondjuk pirostól elindulva nyomják neki. Klíma kb. állandóan megy. Korábbi MV6-os B Omega még csúnyábban evett. Hozzáteszem, ezek a computer mérései, amik hosszabb állás (egy este) után maguktól nullázódnak.
Amúgy az én 2 literes benzines 406-osomnál szintén városban használva az istennek se megy 10,3 alá klímával, pedig már nem tudom hogy vezessek visszafogottabban. Többször, ~600 km alatt mértem ezt. Igaz, néha előfordul, hogy leesik a kilométeróra mutató 0-ra menet közben (típushiba), szóval az is benne van. De 10-nél akkor se menne lejjebb. Országúton 6-7 között megy amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
saguaro
tag
válasz megema #46976 üzenetére
Nálam második autó egy Pug 405 1.8 benzines, klímával szinte csak és kizárólag BP-n használva, kb 8-9et eszik, de azt nem szoktam kímélni. Országúton viszont 7 alá nem lehet vinni az istenért se, mert rövid az 5., 100-nál 2600-at forog, 130-nál 3500-3700 körül.
Audit városba használva 8.5 körül lehet tartani, bár lehet, hogy felszalad 9-re is.
Kb 3-4 literrel eszik kevesebbet ugyanazon körülmények között, mint a Tiprtonicos, 4Motion sedan 2.8as V6-os Passsat, pedig ez kombi. Igaz, csak elöl hajt, meg 6 gangos manuális váltója van.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Alvin_ti4200
félisten
Ez a harmadik generációs Prius egyre inkább tetszik az öko lelkemnek, azt kell, hogy mondjam. Talán, 3-4 év múlva megengedhetek magamnak egyet használtan, igazán klassz lenne.
-
Rick4
félisten
válasz Alvin_ti4200 #46978 üzenetére
És az öko lelkeddel mit fogsz csinálni, mikor a lítium akksikat kell cserélned? Hova viszed a használt telepeket? A zsebedet most ne nézzük, csak ezt.
Anno volt egy 1600 oldalas tanulmány, hogy egy autó attól fogva, hogy az alkatrészeihez kibányásszák és fémlemezzé alakítják az anyagokat, meg a működése közben benzint használ amit kipufog, majd a ciklusa végén meg kell semmisíteni, milyen környezeti terhelést ad. Nos, a Hummer H2 lett az első, a Prius a sor végén kullogott...
[link]Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Alvin_ti4200
félisten
Egyelőre az első generációs Priusokban se tojt be az akksi, úgyhogy ha 15 évente ki kell cserélnem, talán jobban fogom érezni magam, mint ha Hummer tulaj lennék és 100 km-enként 15 literrel több benzint égetnék el az utakon. A cikk igazság tartalmát illetően vannak kétségeim.
-
lsc
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #46978 üzenetére
Az auris hsd jobban meg fogja érni, a hajtáslánc ugyanaz, viszont az ára újan is egy millióval olcsóbb. Egyébként cellánként cserélhető az akksi, azok meg kisebbek mint egy 45ah-ás ólmos. Egy dolog nem tetszik a 3-s priusban és a hsd-ben sem, hogy gyorsításkor a motor hangos és olyan érzés mintha csúszna a kuplung, nem lehet érezni a gyorsulást benne, pedig nincs azzal sem baj.
Az élet kegyetlen .
-
Dare2Live
nagyúr
cellazárlatos Prisut nehéz csinálni, de ugye a MOon lévő Priusok jelentős része árvizes + ha nem idítják be őket 1-2havonta hajlamosak túlmerülni és az is gyilkolja őket. Ezen felül nem láttam én se cellazárlatos Priust. Van egy teszt egy első genes, 300.000kmet futottal és még mindig szépen megy.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #46983 üzenetére
Igen. USből bejött priusoknál különösen figyelni kell rá.
Itt a 300.000kmet futott első genes prius battery tesztje. [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #46980 üzenetére
Oszt mas akkukat miert nem igy csinalnak, mint a Prius akkuit, hogy "orokeletuek"?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #46986 üzenetére
Nyilvan ezt is vki gyartja nekik, gyarthatna az a ceg is masba valo akkukat is ugyanuigy
több drón kell ;P
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #46978 üzenetére
Öko szempontból 3-4év múlva nagyon más lesz már a piac.
-Egyrész végre, végre valahára jönni fog 1-2miller motor, vszeg idén már be is fut az első a Nissan Micraban, ami úgy néz ki azonos teljesítmény mellett annyit fog enni mint egy dízel, csak ugye benzinből. Megkapod a dízel fogyasztását, CO2 kibocsátását, a NOx és egyébb csoda karcinogének nélkül. Ráadásul a dizel tipikus hibaforrásainak nagyja sincs benne. (vszeg 2013fele Yaris is kap egy ilyen mocit)
-hibrid vonalon már használtban is lesznek plugin priusok, én pl anno a hatótávjával (20-25km) simán eljártam volna melóba+visza.
-Jönnek az igéretes Hidrogénes masinériák, ebből az én kedvencem az Audi metánosa... Itt ha az energiaforrás aminek a segítségével előállítja a metánt nem foszilis, akkor nincs CO2... terhelés. Nagy aksi sincsa annak utófeldolgozása miatt se lehet szitkozódni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #46985 üzenetére
HI!
ha nem is orok eletuek de osszehasonlithatalnaul hosszabb elettartamuak es jobbanis birjak a terhet az iparinak nevezett cellak, csak sajna mo-n a forfules az ipari aksi, es mikromkozlod veluk, hogyerdekes a gyartoi porfolioban szammal ott szerepelenek es ojjat szeretnel venni, akkor az a valasz mi ojjat nemhozunk be:- ((( /ott a saft-os pelda most joparan a regi vevok azzal keresnek, hogy kene meg nekik es fogjak a fejuket, hogy akkor mert nem vettek mikro meg volt/
udv
neduddki
mod: Dare2Live: "Öko szempontból 3-4év múlva nagyon más lesz már a piac." basrcsak igazad lenne, en nem vagyok ijjen optimista, nalunk a margunalsinal is kisebb lesz szerepuk, de lelgbb lesz
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Egy 2003-as (már az új fajta), 1.6-os Megane milyen vétel szerintetek? A lehetőségekhez képest megfelelően kiválasztva mennyire megbízható, vagy mi az általános vélemény vagy esetleg valami must-know?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz neduddki #46990 üzenetére
Vszeg. Sajnos a béka segge alatti az átlagmagyar pénzügyi kultúrája. Ha nem lenne ki tudná számolni, hogy mennyi difi van ha a kocsija ami uannyiba került mint a szomszédé 30-40%al többet zabál... és tán elgondolkodhatna azon is, hogy ezen a pénzen mennyi minden más értelmes dologra lehetne költeni.
Mindegy. A lényeg, hogy lesz. Nekem lesz. ha addig kibírom... nem szabad 10-20.000kmes fullextras kocsikat tesztelni mert utána na más beülni a 8éves ablakemelős kocsidba...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
runner 125
nagyúr
Csak diesel jöhet szóba.
Ezt az Ajudit is néztük, köv. héten elmegyünk megnézni. Telefonban már 250k-t engedett, úgy, h adja a 8 kereket hozzá.
Bár erről a 2.0-es dieselről nem sok jót olvasok. Az olajat állítólag literszám eszi.
Bevállalható, vagy abszolút kerülendő?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
anulu
félisten
nos hölgyeim-uraim, a segítségeteket szeretném kérni. hosszas húzás-halasztás után eljön a nap nemsokára, mikor mégkevésbbé lesznek a pesti / környéki utak biztonságosak, merthogy nekiállok a jogosítványnak. valamint utána autó is kellene.
ami fontos lenne: nagy legyen, megbízható, és ne kerüljön egy vagyonba. 2méter magas vagyok, 100+ kilóval megáldva. szóval Astra, Corsa, Swift meg a kisebb autók kilőve, mert anyósülésen sem férek el normálisan.
a plafon amit rászánnék az olyan 800-900e környékén van. szívem csücske a Saab, úgyhogy régi 9.3-asokat néztem. ültem már ilyenben, tudom, h elférek.
az, h kezdő vezetőnek kell-e ilyen másik kérdés, csak az idő mondja meg, h tudok-e rá vigyázni.mit gondoltok a régi (2000 környéki) típusokról? vagy nagyon idiótaság 1. autónak ilyet beszerezni? ill a 2 literes motorjával túl erős és a gatyám rá fog menni?
segítségeteket előre is nagyon köszönöm
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Prego
senior tag
Én is alulról súrolom a 2 métert, nemrég vettem meg első ótómat.
Szerintem egy 2 literes SAAB a gatyádat le fogja enni, pláne hogy prémium kategóriás, valami apró nyavajája mindig lesz (nem biztos hogy pont a motorral) és az alkatrészárakkal is el vannak szállva a gyártók (ha már telik 15 milliós kocsira). A kötelező sem lesz olcsó mulatság, bár azt csak 3 havonta kell perkálni.Én végül egy E11 Corolla Liftbacknél kötöttem ki, 1.3as motorral. Elférek a vezetőülésben, talán a beszállás kissé nehézkes magasabb talpú (nem sarkú ) cipőben, olyankor nehezen fér el a lábam a kormány és az ülés között (nem tudom annyira kinyújtani).
Amúgy a kötelező 13.000/negyedév, éves súlyadó 12, fogyi 6,2-6,3, bár engem jobbról szoktak előzni kanyarodósávból, de hát az már nem az én jogsim .
Család is ilyen megtermettebb 100+ -os emberekből van, egyszer temetésre mentünk 4-en, csóringer kissé szenvedett a Hegyalja úton felfelé, de általában ketten szoktunk vele utazni hosszabb távra, és a csomagtartója hatalmas.Haverom swift sedanját is vezettem, valóban kissé szűkös, de vezethető. Pénteken egy másik ismim kiváncsi volt beférek e a Sport Ignis-ébe, és láss csodát, még rengeteg hely maradt a fejem felett.
Esetleg még tudom ajánlani az avensis vagy Carina E-ket 1.6os motorral. Ha nem fértem volna el a Corollában, ezek jöttek volna. Sajna Avensisből 8-900 a lestrapált példányok ára.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer
-
anulu
félisten
ahamm. mindenesetre kicsi autóval nem próbálkoznék. hasznaltauto-t nézegetem, és amik vannak Avensis-ek 800-ért azok nem tűnnek így első blikkre lestrapáltnak. öregek, de ez van. friss jogsival amúgyse vannék 1-2 éves autót.
nem száguldozin akarok, hanem biztonságosan (akár hosszú távon is!) A-ból B-be eljutni. lehet, h felesleges aggodalom, de egy Saab / Volvo / Nissan / Toyota kategóriájú régi autóval nyugodtabban indulok el messzire, mint egy Opellel / Suzukival. nem akarok senkit megbántani, nálam valahogy a svéd és a japán márkák jöhetnek szóba.
van valami kalkulátor ami fillérre megmondja, h mennyi a kötelező és a súlyadó?
illetve a fő kérdés továbbra is az (mivel erősen rákattantam), hogy óvtok-e a régi Saab-októl mert mindíg van valami rühe, vagy az apró dolgok mellett azért bele lehet vágni?
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
Alvin_ti4200
félisten
Kötelező: Netrisk
Teljesítmény-adó: KattÉn biztos nem vennék 10+ éves Saabot, az Avensis viszont nem egy rossz tipp ellenben. Esetleg még a Carisma-kat lenne érdemes megnézni.
Amíg nincs autód, el sem tudod képzelni, milyen kiadások jöhetnek szóba a kopó alkatrészek cseréje és a benzin/gázolaj mellett Én mostanában jöttem rá, hogy a Xsara-nál problémásabb/drágább autót csak úgy tudnék fenntartani, ha mellette alig tennék félre pénzt.
[ Szerkesztve ]