Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- OLED TV topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- Mini-ITX
- Dell notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
A gépház modding sötét oldala.
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban? Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
Szamolj. Nem eri meg. Pont azert, mert mar regota nem olcsobb az uzemanyaga es nem lehet mutyizni se, mert idokozben az igenytelenbol kenyes lett a rendszer. Sokkal tobbe kerul, egy atlagos autonal is kapasbol +5-700kHUF van. Ez miatt a havi torleszoben mar tobbe kerul, mint amivel a benzinesbe tobbert tankolsz 100km-kent. Azonkivul szamolj azzal, hogy pl azonos motorerohoz a dizel eleve nagyobb ccm-s, mint benzinesbol, ami miatt tobb ra KGFB is, gyakrabban kell olajat is cserelni benne a turbo miatt, meg ha szervizkonyv 30k km-t is ir, mert azt nyugodtan felejtsd el.
Szamold ki. 100km-n a dizel eszik 6-t, a benzines 8-t, egyikkel 1530Ft 100km, a masikkal 2000.
Ezt kb ~107k km alatt nullaza ki, azaz pont amire lejar a garo. De a dizelbe minosegibb -es ezert dragabb- olajat kell tenni es azt gyakraban is kell cserelni. 107k km alatt a dizelben 7x cserelsz olajat, a benzinesbe csak 5x. (Tegyuk fel, hogy ezen kivul minden egyeb cucc azonos idoben cserelodik es ugyanannyiba is kerul) Ez miatt megint letrejon egy kis diffi, ami megint sok km alatt fog nullara szaladni a fogyasztasbol. Aztan ott a KFGB tobblete is ennyi ido alatt (kb 4-5 ev egy atlagos juzernel), amit megint sok km alatt nullaz ki dizellel. Szoval nagyjabol 130k km mulva lesz egy arban a ketto. Ha ezutan csak 1x is leterdel a mar_nem garos dizel-ben egy tokoccso common-rail nagynyomasu befecsifej vagy pl megdobben a csiga, akkor meg mar kb sosem terul meg az ara...de legalabbis ugy 200k km-g 100% biztos nemHa evente nem megy el minimum 30-35k km-t -de inkabb 40k-t-, akkor nem eri meg.
Ezt meg sajat zsebbol tankolgatva eleve nem sokan engedhetik meg itthon. A 40k km az havi 3300km, napi 110km
Szoval havi ~50k-t tapsol el vki zsebbol csak uzemanyagra (a havi reszletet meg az idoszakos szervizelesek, a biztositasok, adok havi szintre visszaszamolt reszet nem szamolva).Na, megeri...?
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Latod...es meg egy forintot nem sporoltal 130k km utan sem, "csak" kinullaztad azt amivel tobbe kerult a vasarlaskor kb 6 ev alatt. Addig benne allt a loved. Pl ha ardiffit betolod vhova mar akkor is jobban jarsz a 6 ev alatt. Meg aztan vhol nem csak ennyi a diffi, hanem 1M vagy annal is tobb. Eladasnal viszont az ujkori ardiffi reg elolvadt szinte semmire, koszonhetoen a rendszer kenyes mivolta miatt. Nem szivesen vesz az ember meg egy talan nem_visszatekert oraju dizelt, amiben akarmikor becsokolhat egy turbo vagy egy fejcsere hala az elozo juzernak es akkor az vastagon zsebbenyulos muvelet lesz (mondjuk itthon spec a turbo meg annyira nem is, ha feltalalja magat az ember...). Es ha 1 fej elfexik, akkor lehet nem soka egy masik is el fog pl dzsuvas kannabol betankolt "lopott" gazolaj miatt. Mindent azert a szuro sem fog meg...
...sehogy sem jo ez.
hobizoli
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
Aztan gondolom nyaron volt, aki nem latta az aszfalt felett remego meleg levego miatt a szembol erkezot, es ebbol jonnek a "ismeretlen okbol attert a menetiranyaval ellenkezo savba" valszeg elozni, met ugy latta nem jon senki "ahol is frontalisan utkozott a vele szemben 'szabalyosan' " "haladoval..."
Sokkal jobban lehet latni, ha nappal tompitottal jon... mert hagyjuk mar azt, hogy helysegnev tablanal fel-le kapcsolgatjuk, mivel a drajvorok 70%-a eleve elfelejti, mert nappal van, meg 'szik ra, o lat, es latszik, legalabbis ezt hiszi, pont ojan, mint a strucc
Utana meg mutogat, hogy mi van b+, nem latsz, hogy itt jovok ...hat pont ez az, hogy nem, b+
Egy reszuk meg este sem kapcsolja fel, rendszereen latok varosban kakinukusemmi vilagitassal (ertsd: meg parkolofeny SE) kozlekedoket este 9-10-kor
Kivancsi lennek muszerfalbol mit lat, mert parkfeny nelkul meg azon sincs hattervilagitasNem sokkal eccerubb mindig vilagitani? Akkor nincs, jaj be volt, de levettem es elfelejettem ujra bekapcsolni... a skandinav orszagokban default ez megy, nincs lopakodo uzemmod, mert az auto jaro motornal eleve default mar tompitottal vilagit.
hobizoli
több drón kell ;P
-
G@bi90MR
aktív tag
Nem száguldozás miatt szeretném, ha menne. Átlag autó mind, de szeretek az átlagtól kicsit eltérni. Pl. Opel Kadettből is van annyi mint a nyű, GSI-ből mégis kevesebb. Bátyám is szeret dinamikusan vezetni, de az nem azt jelenti, hogy 120-szal rohangál be a kanyarokba, meg limiten autózik, ameddig a sebességhatár engedi, addig szépen felpakolgatja aztán tolja neki az 5-et és elvan mint a befőtt. Ha szépen lassan utólér egy kocsit, visszavált egyet, nyomja a pedált és mosolyog, aztán beáll megint 90-re. A családban valahogy mindenki így vezet. Apu is mesélte, hogy ilyen volt fiatal korában. Mögötte van 3-4 millió km baleset nélkül és büntetés nélkül. Kopp, kopp, kopp.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
lajafix
addikt
én még az ez előtti 2004-07 között a VWvel közösen gyártottakra gondoltam.
Voyage: lehetetlen 1 hét alatt ezeknek a feltételeknek megfelelő autót találni. Ennyi idő alatt nem lehet értelmesen összehasonlítani a lehetőségeket, mérlegelni és hosszútávon jó döntést hozni.Avagy a népi bölcsesség erről a "Kétszer vesz, ki gyorsan vesz" mondást állította fel.
[ Szerkesztve ]
Rock'n Roll
-
Enton
addikt
Amivel én utazok annak tökéletesen működik mindene.
Voltunk már vele pár helyen, szóval nem a levegőbe beszélek.[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
Kinek mi? Érted! Ez már kb olyan, hogy csípős nem csípős dolog.
Nekem semmi bajom ezzel, viszont lehet ugyanolyan mint a tied."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Konfig! I5-9400F 512GB SSD 16GB DDR4 RX580 8GB!
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Macbook Pro 13" - 2021 gyártás, M1, 8/256GB, touchbar, 96% akku, garancia (38)
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar, garancia, szürke
- Sega mega drive 32x Primal Rage kompletten
- Macbook Pro 13" - 2021 gyártás, 4 mag i5 16/512GB, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 13" - 2019, 4 mag i5, 16/256GB, touchbar, garancia, szürke (90)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen