- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Alienware notebook topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #4189 üzenetére
Nekem ez van benne. Tudom, hogy kicsi, előtte egy 92Ah-s volt benne, de a szar fesz szabályozó és a rossz önindító hazavágta. Így bele vettem ezt, ugyan olyan szarul indul vele az autó, mint a régi akksival amikor még minden rendbe volt. Szóval sok különbséget nem látok. Van egy kis trükk, hogy felkeltsd az akksit téli álmából reggelente: kapcsolt rá 20mp-re a világítást még mielőtt izzítanál, majd kapcoslt le. Várj egy picit vele és mehet az izzítás.
-
spirit007
senior tag
Az első merci "kormányfénye" alapján simán ment 500.000 KM-t ... tehát valószínű , hogy vagy fél millát készenlétbe kell helyezni még az esetleges javításokra (turbo/hardy/futómű stb).
A másikban is biztos ,hogy van 300.000 KM , ennyit tuti használták mivel ezeket a kategóriájú autókat nem nézegetni/simogatni vették , hanem használatra , méghozzá sok használatra
Ráadásul az új rendszám se bizalomgerjesztő . -
Danny_L.hu
tag
Lenne egy kis problémám, ami sürgősen megkéne oldanom. Sajna a váltóból kijövő egyik kapcsolóvillából kihullik a rudazat, elég kellemetlen élményt okozva ezzel nekem. Szombaton mennék az autóval hosszabb útra, szóval instantba meg kéne oldanom. Gyorskötözővel nem sikerült odafogni, szóval ha esetleg tud valaki rá egy tartósabb megoldást, vagy van neki odavaló stiftje és odaadja nekem, akkor azt megköszönném.
-
Batman2
őstag
válasz szomszed007 #4195 üzenetére
Dízelnél azt szokták mondani, hogy gyűrűcsere nem elég !
Szerintem is legfeljebb egyszer lehet eljátszani, mivel a jó minőségű gyűrű is valamivel gyorsabban kopik, mint a hengerekben levő persely fala !
Tehát az kb. két garnitura gyűrűt kibír, akkorára lesz teljesen fényes és sima, amikorra is már teljesen eltünnek a hónolás nyomai.
Ekkor már gyak. nem marad fenn a falon motorolaj és igaz, hogy zár egy új gyűrűvel, de nagy lesz a surlódás, hamar szét kopik, addig is valszeg sokat fog enni és a kelleténél valszeg melegedősebb is lesz a motor, szóval ez már annyi, mint halottnak a csók !Az én motormnál is pontosan ezek voltak, én is cseréltem gyertyákat benne, de azzal sem indult már.
Mikor szétszedték a motort és megnéztem, a persely fala tükör fényes és totál sima volt, falvastagsága pedig már alig volt, szóval már újra hónolni sem lehetett, hanem perselyt kellett cserélni.
A kipufogó szelepek némileg be voltak égve és geyenetlenül megkopva, a perem legnagyobb részén már nem volt zárás, mivel látszott, hogy nem fényes, hanem szép matt fekete kormos.
A szívó szelepek sem néztek sokkal jobban ki, azoknál is voltak rendesen foltok, ahol nem zártak már, csak ott olajos, illetve olajkokszosak voltak.
Szóval sok sebből vérzett már a motorom, mire teljesen elvérzett.
De amikor még ment, mindez nem igazán vevődött észre !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4202 üzenetére
Igen, ez a lámpás trükk tényleg aktiválja picit az akkut ezt én is tapasztaltam már !
Nekem azért érezhető volt a különbség a régebbi, valszeg túltárolt, vagy gyárilag kicsit félre sikerült és a teszkóban olcsóbban elsózótt polaris 88Ah-ás példány és az új, varta 95 Ah-ás között !!!
A régi kezdettől fogva vérszegényesebben forgatta az indítómotort, mint az addig emgszokottak, jó állapotukban.
Hozzátszem, hogy addig sohasem vettem 90Ah-ra alatti akkut !
94Ah-ás szászakku volt asszem az első, amit vettem bele, azzal ment is vagy négyésfél évet ! Magyar, ismeretlen márka volt, de jó volt. A perion is Magyar, de valahogy nekem sohasem volt szimpatikus, így azt sohasem vettem.A polaris és varta csere között egy napra volt egy winni akku (tán 88Ah-ás), de azt nevéhez híven vittük is azonnal vissza, mivel rosszabb volt, mint a lecserélni kívánt, előző akku !!!
Szóval a winnit azt nem szabad vinni !Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4204 üzenetére
Egy egészen rövidre vágott, vagy lereszelt csavar, esetleg egy felezett anyával nem fér el ??
Más jobb ötletem nem igazán van , legfeljebb még kerítés feszítő drótból tudnál valami kis kapmót hajlíteni, ami talán elbírná, az elég kemény.[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Sajna a kipufogógáz téma nálam is jelen van, beszivárog az utastérbe, igaz a leömlő cső alváz alá kanyarodásánál volt lyuk, bár azt tapasszal megtömködtem ideiglenesen, de még így is valahonnan jött kicsit utána is.
A leömlőt vadi újra cserélem, a többit pedig jó állapotú használtra és mivel időközben a tűzfal rohadásait és réseit foltozom, tőmítem, így remélem, mégha picit szivárogni is fog még bárhol is, akkor sem fog már bejönni !!!Volt úgy, hogy mentünk hosszabb útón és visszafelé jövet már csípődött a szemem, annyi gáz jött be az utastérbe !
Szerencsére az volt a legnagyobb bajom, még sohasem álmosodtam el tőle, amiből karambol lehetett volna, max a fejem fájt kicsit.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #4208 üzenetére
Az Jász akku szerintem, nem szász, máig lehet kapni itt nálunk a Telepes utcában Zuglóban. A Perion tudtommal a Vartának az ócsó márkája, de lehet keverem. Az én 92Ah-s akksim egy Global márkájú szutyok volt. Amíg ment jó volt, de aztán hazavágódott. A Mostani Vartámmal meg úgyanúgy teker mint a Globallal tekert...jól.
[ Szerkesztve ]
-
Danny_L.hu
tag
válasz Batman2 #4209 üzenetére
Hát nekem ott van a bibi, ahogy van a rudazat, a vége L alakban meg van hajlítva és bemegy a villának a lyukába. Ennek az L alaknak a vége horganyzott, van benne egy mélyedés. Erre lehet ráhúzni egy ilyen zéger gyűrű szerűséget ami meggátolja, hogy kicsússzon a villából. Na ez a gyűrű repült le róla, azt kéne beszereznem vagy valahogy megoldani nélküle.
-
t.zsolti
tag
válasz szomszed007 #4163 üzenetére
tanulságos eset
nyögve indul az autó hidegen,melegen ha már csak 0 fokos pöccre,vakarozzás, akksira gondoltam megmértűk terhelővillával hhhhmm közepes( végül is 100 A-es aksi ) önindító le jéééé hiányzik a kisfogaskerékből a bronzpersely,vesz újj berak és úgy pörgeti a motrot
ahogy még soha.( hozzá kell tenni ,hogy talán 0fokban izzitás néltül is indulna)MB 123 3.0d
-
lapa
veterán
válasz Batman2 #4207 üzenetére
ilyesmiről van szó. de a betonkeverőt ki kellett venni, hogy a második akksi beférjen.
semmi közöm ehhez a színhez, még mielőtt valaki máglyára küld.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Danny_L.hu #4218 üzenetére
Felraktam a használtautóra, azóta szarakodik. Nem akarja, hogy eladjam!
Úgyhogy leveszem, hátha megjavul...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
spirit007
senior tag
válasz KillHates #4219 üzenetére
Nem akarja, hogy eladjam!
Olyasmi
A nejem kocsijával hasonlóan vagyunk ... mikor elhatározzuk , hogy "na akkor most eladjuk" ...tuti előjön valami baja Egyszer meghirdetés előtt 2 nappal kipurcant a generátor , pár év múlva a következő hirdetéskor meg elpukkant a hűtő .
Aztán most ott tartunk vele -így hét év használat után - , hogy egyrészt mivel folyamatosan és becsületesen szervizelve volt & jó állapotban van (belül is totál megkímélt ) végül is megbízható , másrészt 12 éves a kocsi így számottevő pénzt úgyse kapnánk érte -inkább megtartjuk és megvárjuk amíg összerogyik -
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4213 üzenetére
És ha átfúrod és teszel bele valami csapot, vagy amolyan szegecs féleséget ?
(nem mintha könnyű lenne kivitelezni . . .)Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz KillHates #4217 üzenetére
Az új, mai, kicsi A140-esekről beszélsz ??
Ha igen, akkor Te is szaporítod azoknak a táborát, akik vacaknak tartják, valszeg nem véletlen.
Egyik rokonunknak is van egy dízel A soztályuja, de nekik mázlijuk volt vele, van már benne vagy 160ezer kilóméter de akku és folyadék cseréken kívűl tán még egyéb bajuk nem volt vele, de annak a fiának, amelyik a Mercedes gyárban dolgozik, asszem egy E 124-ese van és nem is akar egyelőre újabbat !
Ez is utal valamire. . .
Jah, azt gondolom, nem kell írnom, hogy németországban élnek.Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz Danny_L.hu #4218 üzenetére
. . .Akkor gyújts rá egy (ízzító)gyertyára a tiszteletére !!!
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
nagyúr
válasz Batman2 #4224 üzenetére
Jaj, mekkora barom vagyok; W140-esem van, és 17 éves
A merci szerelő haveromnak is 124-ese van 3200-as benyás motorral. Na, az tényleg sohasem fog tönkremenni! (csak bekap egy 10-est még autópályán is )Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
nagyúr
Én neki mernék állni egy 126-osnak. Azok még jó áttekinthető, nem agyon elektronikázott autók voltak. Persze a motor szerkezeti elemeit nem bontanám meg, olyan komoly szerszámaim sincsenek, meg oda nem csak az interneten összeolvasgatott dolgok kellenek, hanem rutin és komoly szakértelem.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
qdak
addikt
válasz spirit007 #4229 üzenetére
Mercedes témában az A osztály magamtól a büdös életbe nem jutna eszembe
KillHates persze kisebb dolgoknak igen de a 23 évemmel szinte semmi kocsis tapasztalatom nincs am itt föleg mostanában szinte minden hsz t elolvasok talán vmit tanulok belöle, meg van 1 haverom aki vmennyire ért a motorhoz is bár kasznis, de sztem ha komoly gond lessz ink itt keresek vkit
esetleg ha vki a környéken restaurál vmien gépet azt nagyon szivesen meglesném
[ Szerkesztve ]
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
lapa
veterán
válasz Batman2 #4223 üzenetére
próbálok humoros lenni, de nem nagyon sikerül.
az volt a kérdés milyen motorházban fér el a dupla akksi. erre próbáltam reagálni. ásó arra kell, hogy kiássa vele az ember a kocsit a gederből. de most komolyan.
az akksit lokalizálva látható az igen méretes hely, bár ez talán katonai kivitel. az még a normálnál is nagyobb a 24v rendszer miatt.
-
-
lapa
veterán
válasz spirit007 #4233 üzenetére
a dupla akksi azért jó, mert nagy hidegben is bírja az esetleg harcosabb indításokat. pláne ha állófűtés lesz meg pláne, hogy nem sokat járok a géppel. az eredeti terv valami normális nagy (150Ah) akksi volt, csak közbejött az önindító. először azt hittem az akksi hullott el és mivel menni kellett, vettem kényszerből egy 80Ah-t a legközelebbi helyen. szerencsére ezen dupla saruk voltak, így később pár ezer forint körüli összeg volt drautot meg sarukat eszkábálni a kettő közé.
azért ha nagyon kéne még egyet 80 Ah-sat be tudnék gyömöszölni a légszűrő meg a generátor közé.
a paldólemez alá különben is be kéne még nyomni jópár darabot, ha már a tündér amerikaiak jópofábbnál jópofább direkt meghajtásos rendszereket csinálnak. és mit ad isten pont van egy ilyen helyem a kocsin, csak a kipufogóval kell valamit kezdeni. kicsit azért a jövőbe is tekintgethetünk az ősdízelből... ha csak 10 km a hatótávolság, a 30 kw elektromotor röhögve kiváltja a dízelt, az elmehet addig alapjáraton a hidralika meg a fék meg a jóleső kerepelés miatt. a többit majd megblogozom, ha odáig vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz t.zsolti #4235 üzenetére
És ma este beszart az üzemanyag szint mérő. Lerohastam, mert azt hittem van még benne nyál. Szídtam a kutasokat, hogy paraffinos a gázolaj. Aztán bebújtam a jó meleg motor mellé és látom, hogy az előszűrő száraz mint a tapló! Az üzemanyag szint mérő meg 1/4-et jelez!! Na, el kútra, 5 lityó vesz, betölt, és indítani próbál, de belevegősödött mint az állat, még szerencse, hogy sógorom eljött az Astrájával amiben 75-ös akku van (1.7 TD) így két akkuval, 20 perc köszörülés után elkapta, majd vagy 1 percet járt borzasztó kelepelés és csilingelés mellett mire kidolgozta a levegőt teljesen... Közben meg rimánkodtam, hogy el ne törjön valamelyik szelepszár!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz t.zsolti #4236 üzenetére
Oké, de a nagy ibák valahogy sohasem sumák módon jönnek. Már időben elkezdenek jelentkezni először valami kis idegesítő dologgal, aztán az ember megállapítja, hogy ez bizony be fog szarni és rá tud készülni a javításra. (pl. eladja a notebookját)
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
ATA123
csendes tag
Olvastátok már ezt!!!!
Szmoghelyzet kialakulásának megelôzése és elôzetes
intézkedések
3. §
(1) A szmoghelyzet kialakulásának megelôzésének érdekében
a gépkocsik környezetvédelmi felülvizsgálatáról
és ellenôrzésérôl szóló 7/2002. (VI. 29.) GKM-BMKvVM
együttes rendelet 9. számú melléklete alapján, a
rendszámtáblán sárga színû, hatszögletû környezetvédelmi
plakettel ellátott (a továbbiakban: kedvezôtlenül sok
légszennyezô anyagot kibocsátó) gépjármûvek forgalma
tilos október 20-tól, március 8-ig tartó idôszakban a (2)
bekezdésben meghatározott területen.
(2) Az (1) bekezdés szinti közúti közlekedési korlátozás
területe az Árpád híd–Róbert Károly körút–Hungária
körút–Könyves Kálmán körút–Lágymányosi híd–Dombóvári
út–Sárbogárdi út–Hamzsabégi utca–Budaörsi út–
Alkotás utca–Krisztina körút–Vérmezô út–Margit körút–
Bem József utca–Bem rakpart–Árpád fejedelem útja–
Lajos utca–Pacsirtamezô utca által határolt terület, kivéve
a Budai alsó rakpart. -
szomszed007
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy az izzítógyertyákból a hurkos vagy a sima a jobb?
79-es 2000-es dízelbe simát hozott a katalógus így azt vettük bele, de mondta a srác hogy a hurkos elvileg jobb.
Hogy van ez skacok?szomszed
Állófűtésből egyébként ha elektromos megfelel akkor lehet kapni majdnem mindegyik autósboltban, kb 10e forintért. Egy henger aminek 2 kivezetése van és a vízkörbe lehet bekötni. 20 perc alatt 40c°on van a víz és max 1 óra alatt 80c°ig fűti fel a vizet.
Egyik havernak van időkapcsolós órával családi házba. Isteníti. -
nagyúr
Baxxák meg a jó édes anyukájukat. Járjanak a 4.2 literes Audik helyett Priussal vagy 450h-val, ha nagyon környezetet akarnak védeni. Na kenhetjük meg a zöldkártyásokat is, látom már ezentúl egy plusz 5000-el kalkulálhatok.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz szomszed007 #4242 üzenetére
Hol-hol-hol?
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
lapa
veterán
bizony, idéntől kezdődően ősztől tavaszig óhne belváros...
a szopás ott van, hogy jelenleg a sárga matrica típusra van kiadva, függetlenül attól milyen extrákat szerelsz fel (kataliza meg részecskeszűrő).
érdemes elolvasni ezt meg a kommenteket is.
-
lapa
veterán
válasz KillHates #4239 üzenetére
ha rám hallgatsz inkább megfogadod az előttem szóló tanácsát, és elektronyosat raksz bele. mondjuk attól nem feltétlenül lesz meleg a kocsiban, de a motort kíméli. a rendes állófűtés beszerelése elég komoly meló, meg 60-80e alatt még saját szereléssel is csak szerencsés esetben jössz ki.
egyébként elektronyosat is meg lehet támogatni egy plusz vízpumpával meg valami relével, akkor működhet az utastér-melegítés is.
-
szomszed007
csendes tag
Ez az elektromos állófűtés van faternak, de még nincs beszerelve. Nem tudom pontosan hol vette de már több helyen láttam. Valahol 10e valahol 12e de mind a 2ért megéri. Ez egy kis henger akkor mint egy 2 literes flakon. Be kell tenni a vízkörbe van benne egy kis ventilátor ami a vizet keringteti és ha jól kötöd akkor először a benti vízkörbe keveri a meleget és akkor amikor beülsz már meleg levegőt fúj a venti bentre.
Ha olyan állófűtést akarsz ami benzines vagy gázolajos arra azt mondom egy nyarat szánj rá. Nehéz az elektronika a computeres időzítő sem egy álom. Havernak 3 hónapba kerül (autóvillamosság szerelő) mire be tudta kötni de még most sem működik 100%osan.
Neki most az egész 90-100e-ben van de azt mondta ha újra kéne kezdeni akkor bemenne a Webastoba és beszereltetne ott egyet. 250-ből megvan távirányítóval.szomszed
-
lapa
veterán
válasz szomszed007 #4247 üzenetére
igen, utána visszaolvastam és láttam, hogy nem egy fajtára gondoltunk. a tc-n olvastam még, hogy a fagydugó helyére szoktak csak egy vízforralóhoz hasonló cuccot betekerni, de az csak a meleg víz felfelé áramlását használja.
ebbe amit te írsz nem kell külön pumpa, persze.
én már lényegében megvagyok, benn van a tankból felszívó, az üzemanyagszivattyú, a csövezés meg a pumpa kábele, a főtest, a kipufogódob, a szívócső a hangtompítóval. már csak a pumpát meg a vezérlő érkezését várom, azzal mások tapasztalata szerint rendesen meg lehet oldani a vezérlést. az új webasto főelemek ugye digitálisak, meg jellemzően engedélyezni kell bennük az állófűtés módot. na ez a vezérlő ezt elintézi, uttyogy mikor 12v-ot kap, akkor elindítja. ilyen órát akartam hozzá, pont beférne középre. nagy kár, hogy 24 voltos, 12v oldtimer kivitelt meg nem találok sehol. majd kap egy egyszerű kapcsolót először.
-
nagyúr
olyat akarok! A keringető szivattyú már benne van a kocsiba gyárilag. A REST gombra bepumpálja az utastérbe a hűlő motor melegét. Figyeli egy elektronika, hogy a víz maradjon 20 fok felett és az akku ne merűljön 11V alá. És ha megy a vízmelegítés elektromosan meg tölti is valami az akkut akkor elméletileg mindig ideális állapot lesz az elektronika számára tehát nem fog kikapcsolni. Már csak valami olyasmit kell kitalálnom, hogy delejt adok a kocsinak reggel 6-kor keléskor. Kb 30-40 perc alatt 60 fokos a motor, és teli az akku. Ekkor kapcsoljon a REST kapcsoló és kezdje el fűteni az utasteret a motor melegéből amit közben pótol a működő fűtőszál. 7-kor kimegyek a kocsihoz és becsüccsenek a banánérlelő melegbe!
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Pilisjászújfalún láttam ilyet egy öreg állólámpásban amit már erősen megrágott az idő vasfoga. Majdnem berosáltam, hogy mennyire egyszerűen oldották meg anno a mostani digitális csicsamicsák helyett.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Automata kávégépek
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest