Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz kenwood #187252 üzenetére
Szerintem BMW tulaj nem annyira sok van itt, inkább bekérdeznék a márkatopikba.
-
Szada85
aktív tag
válasz kenwood #187252 üzenetére
Senki sem vak, csak szerintem nem sokan kerültek még ilyen helyzetbe.
Én a helyedben az ép kulcsot megpróbálnám elöbb a leírtaknak megfelelöen feltanítani magam, rontani nem tudsz a helyzeten, és ha sikerül, spóroltál.
Ha nem sikerül, akkor még mindig el tudsz B opcióként menni a kulcsoshoz.C Vectrában is elemcsere után simán gyújtáskapcsolóba bedugtam, gyújtás, nyitó-záró gombot megnyomkodtam, és kész volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenwood #187252 üzenetére
Nincs kockazat. Ha felismeri a kulcsot megy az auto ha nem akkor nem. Nincs mas opcio, elrontani nem tudod. Ha ujra kell tanitani akkor ujra kell az fix koltseg.
Egyedul akkor lehet tobbletkoltseg ha fizikailag serul az immochip, mert akkor az is cseres de ha nem eri fizikai behatas akkor azzal nem lesz gondod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262559 üzenetére
Nem sok értelme, terhelés kellene. 110nél a magasabb rpm alig számít pluszba.
Segít az adalékolt benya, vagy injektor tisztító (pl wynns) illetve egr tisztító spré (wynns).
Focust, C4-et rendesen meghajtva (Tátra, sok pálya) csak adalékolt benyával is tisztult, de teljes terhelés és rengeteg padlógázas használat kellett hozzá. (Mindkettőnél majd egy litert hozott a fogyin is.)Szerk: Meg a jövőben a fullsynth olaj használata is javít a csak synthetic (azaz félásványi) helyett.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262590 üzenetére
Az szívás, bár amit boltban kapsz, az nem (sokkal) erősebb mint a jobban adalékolt benzin.
A professional linet (erősebb, szerelőknek) is szoktam fél tankhoz is rakni, 10+ autóból egyiknél se volt gond. Hosszú utak előtt vagy negyedévente kapnak egyet egyet.
Fókánál 8,1-8,2-ből lett 7,1 azonos felhasználással. Igaz, nem 20 helyett 22% folytószelep állással, hanem 2*400km sietéssel, hegyen is át.208on épp ma takarítottam a fojtószelepet, táján holnap (ha megyünk vele és meleg a motor megkapja a dry part tisztítást is, ezt évente 1* szoktam. Légszűrőtől menő cső le, bespriccel (kb 10 perc), kész.
A kövi autónál (ami GDI) ezt olajcsere/leengedés előtt(!) ajánlott csinálni - de az a fóka mpi.Szerk: Sokan megveszik a márkás, szar minősítésű félásványi olajat! A szabvány/viszkozitás a lényeg, amit ma ajánl a gyártó olajpartnere!
Egyéb cuccot aki akar használni, tegye, nem kötelező. De le kéne videózni ilyenkor a kipuból csöpögő fekete cuccot (hozzámkerüléskor az első szokott ilyen lenni).
Meg a sajátoknál a fogyi meg a stopper/obd-s app nem hazudik[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dellfanboy
őstag
válasz kenwood #262674 üzenetére
jaj hagyjuk már azt a hatásvadász embert.
még mindig ott tart/panaszkodik hogy nem veszik fel neki a telefont mert 20-30év alatt nem sikerult szereznie egy német hivoszámot meg elsajátítatni azt a 100 mondatot németül...(vmi videjóban angolul vakerált) ami szukséges lehet egy autovásárláshoz.avval meg flexel, hogy x száz eurót alkudott az árból, csak azt már nem meri közölni, hogy a kiindulási ár magasabb volt mint itthon bárminek
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-
MC Pite
veterán
válasz kenwood #262722 üzenetére
A legtöbbször E/1-ben szelfizve nyomja, elmesélve/mutatva amit látott. Ezeket nyilván nehéz lenne vizsgálat közben csinálni.
Meg van amikor így is benyalja, mint múltkor a transporterrel (vagy multivan vagy mi a tököm).
Amúgy meg trú, az itthoni felhozatalból bizonyos szintek/verziók gyakorlatilag teljesen hiányoznak, ezért lőttem most kintről én is. És várom a világ leghosszabb két hetét, hogy mikor lesz már nálam a kicsike... Nem rémlik hogy valaha telt ilyen lassan az idő...
Más, minket valószínűleg itthon soha nem fog érinteni, de a Philips is felvette a kesztyűt:
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz kenwood #262750 üzenetére
Hiába adja ki, a stílusát képtelen vagyok befogadni.
szerk.: Ennek ellenére a 4 hónappal ezelőtti Honda Jazzes videóját megnéztem, mondott benne pár pontatlan dolgot, kijavítottam, és törölte a kommentemet.
szerk. 2: Rákerestem újra, csak az egyik kommentem tűnt el, amiben azt írtam, hogy az olajbetöltőn felesleges bekukucskálni, a pöttyös-rácsos részen keresztül sok mindent úgy sem lát.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz kenwood #262750 üzenetére
Szerintem is beszélhetne többet az autokrol, sőt ami nem rendelés ott az arról is beszelhetne, de még a rendelesnel is elvégre senki sem tudja kinek viszi az meg elvileg tudja mennyi az annyi.
Én pontosan azért nem nézem mert cseppet sem informatív az autokrol illetve azok vásárlásarol, ellenben az esti pálinkázas meg lepukkant apartmanok vannak bőven, ahhoz meg nem elég érdekesek h nézzem.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
-
racskobalazs
senior tag
válasz kenwood #263677 üzenetére
Szia,
Igen, simán úgy hagytam ahogy a program létrehozta. Nem nyúltam a fileokhoz.Ha kézzel rányomok, az történik, hogy kiírja, hogy tegyem be a frissítő file-t és próbáljam újra.
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
dnelb
veterán
válasz kenwood #272861 üzenetére
nem fognak a rendorok mas torvenyszegesek felett szemet hunyni.
bocs de olyan közegben nőttem fel ahol de, ez mindennapos volt . És mivel nagyon sok barátom nem tudott kitörni ugy mint én, tőlük tudom hogy még ma is ez van. Egy csendháborításhoz nem mernek kijönni, hagyjuk már nevetségesek. Nem abból kell kiindulni ami pesten van, ez semmi.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz kenwood #272937 üzenetére
Nem is írtam, hogy kettő mutat. Ugye van az egyenes/jobbra menő ott teli zöld lámpa van + felfestés is ezt mutatja. De elvben a jobb oldali kicsi lámpa aminek van telezöld meg kiegészítő jobbra zöld az is oda is tartozik, szóval igen ha lehet akkor szerintem is opció abból is jobbra kanyarodni..
A dudalast nem is ertem,hiszen jobbra ket erkezo savnak kell lennie, igy nem interferal veluk.
Igen de ugye sokan csinálják, hogy átmennének a belső jobbra sávba, hogy kikerülje a gyalogost... ami persze szabálytalan így.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Stellar Blade
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Mobilhasználat külföldön
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- EAFC 24
- Autós topik
- Motoros topic
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen