- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Mini-ITX
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen notebookot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Tom1939 #35940 üzenetére
Egyik barátom hasonlóan járt ma csak épp nem hagyták ott. Megáll az autóval ahol még lehet, utána van kirakva egy megállni tilos tábla mivel nagy buszmegálló következik. Autótól 5 méterre beszélget, beállnak elé már a megállni tilos hatálya alatt majd rükverc és bumm nekimentek az autójának. Odament és megkérdezte a nyugdíjas házaspártól, hogy ezt most mégis hogy. Azok meg kipattantak az autóból és elkezdtek vele kiabálni, hogy ne hazudjon, nem mentek neki, a parkradar még azt jelzi van 80 cm. Persze mikor a csatt után előrébb mentek. Mondták, hogy az nem igaz, otthon is kitudnak állni a szőlőlugas mellett hiába van közel. Na itt borult el a srác agya, megfogta az öreg karját és odavitte a táblához. Elég erőteljesen tud fellépni ha kell lévén, hogy vámos. Megkérdezte az öreget van e jogosítványa és, hogy az ott milyen tábla? Az öreg csak pislogott, ő meg mondta, hogy most üljön be a kocsiba és takarodjon mert ha kihívja a rendőrt az kapásból 50-lesz de ha akarja még a jogosítványát is itt hagyhatja aztán lehet menni busszal. Nem csodálom, hogy kiakadt, tavaly lett telibe fényezve 2-es oktávja. Szerencsére csak a középső rácsot érte a vonóhorog.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
tboldi
nagyúr
válasz Tom1939 #100290 üzenetére
Országúton mentem (és már itthon vagyok egyébként), Mosonmagyaróvárról indulva felesleges is lett volna pályázni.
Ja, igen, a másik kedvenc pillanatom: hazafelé a határ és Hegyeshalom között van két vasúti átjáró is. Mindkettő előtt lelassítottam úgy 10-15 km/h-ra, mert egyrészt kegyetlenül rossz állapotú, másrészt az autóm is csak 11 centi magas. Közben mögöttem egy nő gombóc Swifttel mindenféle nemzetközi kézjelekkel a tudtomra adta, hogy nem tetszik neki az, amit csinálok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #102973 üzenetére
Várólistás mind, ahol előbb tudnak fogadni sztem is az legyen.
gzbotii: Mátrában azért sokszor necces előzni mert elég sok a beláthatatlan kanyar kombináció. Bár ma hazafelé pont rendes volt egy Astrás és lehúzódott, hogy elengedjen. Sajnos ritka az ilyen.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Tom1939 #143363 üzenetére
Még júliusban hívtam, majd miután nem sikerült elérnem, írtam az egyik jó nevű automatásnak, hogy vállalják-e és mennyiért a Volvóm Aisin váltójának átmosásos olajcseréjét. Egy hét múlva válaszoltak írásban: "Sajnos nem tudunk teljes olajcserét a fenti típuson végrehajtani.". Ezek után ismét hívtam, most már elértem; azt a választ kaptam, hogy nem érdemes, mert utána csúszni fog a váltó.
Ehhez képest a Volvóra szakosodott szerviz mégis átmosta és nem csúszott a váltó az azóta eltelt 2000 km során.
Gyanús, hogy jobban érdekli őket egy komplett váltófelújítás 500-ért, mint az átmosás 100-ért. -
#89309696
törölt tag
válasz Tom1939 #143410 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam én is, mint a műszaki hiba, mert alapból így kapcsolni a lámpát elég tré lenne. Gondolom ilyenkor az egész lámpa megáll a kereszteződésben, a keresztirányúak sem működnek, szóval ők jönnek csőstől.
A zebra meg a keresztirányú út külső sávja között van egy autónyi hely ott le lehet dekkolni és várni mikor férni ki, de... Valószínű, hogy már mikor látom a lámpát villogni lekanyarodok inkább jobbra és megfordulok odébb ahol lehet. Bár speciel pont ebben a pillanatban simán be lehetne kanyarodni határozott gázállással, a Sokda meg a busz odébb van, lassan jön meg hely is van. [link] De ha meg épp tömött az út akkor sose jutni tovább, egyszerűbb jobbra menni.Nem tudom ti hogyan csinálnátok, ti vagytok itt a topikban a nagyvárosi lakók, nekem fáj betonon menni annyira paraszt vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tom1939 #157645 üzenetére
Jobb szerintem, eleve többet tud visszatölteni a nagyobb kapacitás miatt, Prius esetén azért a PHEV sem éppen egy 100 kWh-s pakkal rohangál. Nyilván aki PHEVt vesz az töltögeti is általában, mert úgy jobb a matek, de alapvetően szerintem azonos felhasználás mellett is jobban fogyaszt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #157645 üzenetére
Nem annyira számottevő a plusz tömeg. Konkrétan a Golfom aminek nagyobb az akkumulátora alig nehezebb mint a sima Auris HSD. Sima benzines töltés nélküli fogyasztásban egálban vannak nagyjából. De a pluginnek pont az a lényege, hogy töltsük amikor csak tudjuk. Főleg ha valaki sokat jár rövid távra. Ha nem tudod tölteni akkor jobban jársz bármilyen Toyota HSD-vel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Tom1939 #157654 üzenetére
Most neked új autó kell vagy használt? Egy új plugin vagy hibrid ára majdnem csak soha nem jön vissza bármilyen sima benzineshez képest. Zöld rendszám egy "olcsóbb" használt pluginen megéri ha tudod is tölteni. Ha nem töltöd csak felesleges bonyolítás egy ingyen parkolás miatt. Jobban kiadja akkor már a matek egy Auris HSD-vel. Van annyival drágább bármelyik random PHEV, hogy sokat elparkolhatsz az árkülönbözetből. De átmehetünk agyalni a Milyen autót vegyek? topicba és kitaláljuk, hogy mi a legideálisabb kocsi számodra.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Tom1939 #157647 üzenetére
Autópályán kb. ugyanannyit fogyaszthat; csak a Volvoból tudok kiindulni:
- kb plusz 200 kg tömeg, de egyenletes haladásnál ez kevésbé számít;
- normál autópálya-tempó (130+) mellett nem fog tisztán elektromosan menni egy métert sem, mert azt 125 kmh-ig tudja;
- fékezéskor visszatölt 155 kmh tempó alatt;
- gyorsításkor besegít 155 kmh-ig.
Szóval alapesetben kb. egál, maximum pár deci nyereség lehet.A nyári M7-esen már mutathat előnyöket, ha dugóban kell araszolni.
Város:
- Dízelüzemben nálam 10-11 litert kér - egyszer próbáltam.
- Most vasárnap alacsony töltöttséggel értem Bp-re, de még kellett mennem egy 15 km-es kört (M7 - Westend - XII. ker.); ezt Save módban tettem meg, hogy inkább meleg motorral ketyegjen és másnap reggel beérjek a melóhelyre villannyal. Ezen a 15 km-es távon 5,2-t evett úgy, hogy a Margit hídtól végig emelkedőn mentem. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz Tom1939 #241113 üzenetére
Én a múlt héten odaadtama deltát tesómnnak, azzal mentek Horvátországba. Neki egy Navarája van cégesnek. Mikor visszaadta a kocsit, úgy bevertem a fejemet a tetőbe hogy máig fáj Mikor rákérdeztem az üléspozícióra, az volt a válasz, hogy ő már hozzászokott a magas üléspozícióhoz.
-
válasz Tom1939 #241990 üzenetére
Nekem májusban Kaposváron volt benne részem, ott is a környéken az összes palatetős háznak szétverte a tetejét. A seatot 850eFt-ért javították, szerencsére cascora bár nem volt új, de én 3héttel korábban vettem és leszervizeltem, vettem rá gumit, vettem bele könyöklőt stb
Tavaly nyáron 3x volt jég balatonon, idén eső se volt szinte, de tavalyi év után idén már tartottam tőle, az egy éves tipot részben ezért adtam el (nincs garázs)Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Tom1939 #243279 üzenetére
Ezt mondom, autóba kell most fektetni, az ingatlan már rizikós. Idén vettem, meg adtam el két lakást, meg két autót, lakást most nem merek már venni, de autót még fogok
Amúgy én most mindent vettem amit csak lehetett, tévét, laptopot, bojlert, hűtőt, bútorokat, fűtő-hűtő klímát. Most rakok össze egy új asztali gépet, vettem táblagépet, telefont, jövő héten szigetelik a házat, de innentől kb minden többe fog kerülni... (Kivéve bizonyos ingatlanokat, amiknél esést várok)
Fogok venni még egy tipot 3,8-4 M ért, az i30- al meg várok amíg elmegy 3,5 körül[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
Flashback
addikt
válasz Tom1939 #244448 üzenetére
Ez a hybrid verzió 2.0HSD hajtás. A YT videók alapján kardános (több helyen alá rakják a kamerát és látszik), de ott is ahány piac annyi fél kivitel. Most elbizonytalanítottál, hogy valójában kardános-e az EU HSD kivitel...
Sajnos élöben nem lehet megnézni, de a FB csoportban erre pontosan rákérdeztem. ès még 1.86cmes ember is elfér maga mögött hátul.
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!