- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Csak kis gőzkierestés előre bocsi...
Mi van itthon az emberekkel, hogy senki semmit cetli nem hagy legalább hátra ha béna parkolása közben kárt okoz?
Ma éppen az iq-ról húzta le valaki a festéket hátul csúnyán vagy 15 centis részen (és előtte belekaristolt a fényezésbe, de az adott részen fekete műanyagig lekarcolta). Természetesen semmi...
Mexikói út mellett. Az i30-ammal is megcsinálták már vagy kétszer. Azokban az esetekben sem hagyott senki semmit ott.
+1 akit elkaptam mert úgy jött nekem hogy még benne ültem az autóba... Még Ő volt felháborodva hogy siet nem volt ez semmi...
-
őstag
válasz negroo #35941 üzenetére
Ja tudom sajnos. Az a probléma hogy ennek ellenére felhúzom magam.
Az i30-am idén vagy jövőre lecserélem. Ha az újjal csinálnak valami ilyet, akkor magamat ismerve szívrohamot és agyvérzést kapok egyszerre...
Remélem a mostani volvo v40-nek is olyan brutálisak a lökösei mint a régi volvoknak (az eggyel ezelőtti s60-ról már hallottam olyan "úriemberről" aki egyszerűen kilöködte magát egyből a szűk helyről ahelyett hogy szép lassan oda-vissza menegetve kiküzdötte volna magát). Hogy az ellenérdekű legyen szomorú ha nekem tolat/kiáll.
-
őstag
Sziasztok!
Érdekes hibajelenséget kezdett el ma produkálni az i30-am. Kinyitom a csomagtartóm, és becsukja. Túl erősen húzza vissza a csomatérajtót a teleszkóp, nem áll meg végállásban. Ugye használhatóságot ez erősen rontja...
Van erre valami egyszerű megoldás vagy avalmi tapasztalat (lehet ezt állítani)? Vagy cserések a cuccok?
Köszönöm a segítséget.
-
őstag
válasz MunezXBK #37270 üzenetére
Hát hosszú volt a nap, most jöttem a teniszversenyről Asszonyka használja az autót, én most csak kipróbáltam.
Igen lehet hogy ez az erősebb visszahúzás a gravitáció
Van valami szaki/bolt akit tudtok ajánlani pesten? Ha nem mehetek a hyundai-s szakimhoz (csak Ő sajnos Szászhalombattán van, ezért is kérdeztem, nem a költség fog hazavágni az időm sajnálom).
Köszi a segítséget.
-
-
őstag
Van olyan budapesti szaki akihez érdemes elvinni feleségem jazzét kormány bőrőzésre (comforthoz nem jár...)? Tudtam egyet Zuglóban de az már nincs (vagy már nem ott ahol emlékeztem). Kecskemétit tudom (Kadafalva?) de most elégé el vagyok havazva jobb lenne egy budapesti. Inkább legyen ügyes mint olcsó (azaz a gyors, jó, olcsóbból az olcsóról mondanék le ). Köszönöm az infót
-
-
őstag
Hmm, ez érdes. Tudtommal az Aisin váltóban kell olajcsere (Scrossomban is az van ha igaz, bár Suzuki valami 160 ezrenként cserélné, én 60 ezernél fogom). A ZF meg szuper, de érzékeny ha jól tudom. Vagy lemaradtam valahol?
Gsx-rr 143333: Ha 160-al ment a hybrid rav4-el autópályán akkor jó a 10 liter fogyi. Ennek a videónak a közepén van egy jó tábla, dízel suv mennyit eszik. Autópályán sebességgel egyre többet eszik, de ebben sokkal jobb az új Rav4 mint az eggyel ezelőtti (és nyilván nagyon gyorsan menve már egyre jobb a dízel, de ott már azok is kortyolgatnak rendesen).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz MasterMark #143360 üzenetére
Én is így tudom, csak gondoltam rákérdezek. Biztos érdekelt a váltófelújítás üzletben (vagy aki gazdag vegyen X évente új automata autót a véleménye).
-
őstag
válasz CactuS #143708 üzenetére
+1 Itt Zuglóban szerintem aki a környékemen (patak) nem nézz balra és sokat közlekedik azt úgy hívják hogy áldozat előbb utóbb...
És mindenki ide hordja a tanuló vezetőket... Amikor 5 db tart fel egy rövid szakaszon és sietek, mindig rám jön a morgás (mindenkinek kötelező legyen lakhelyén tanulni kivéve ha bizonyítja hogy ott nincs autós suli , na jó ez kicsit náci, meg nagyon meg kedvezi a helyi monopóliumoknak is, de ez az én morgásom a részleteket oldja meg valaki okosabb ).
-
őstag
válasz szabonagyur #143979 üzenetére
Nekem i30-am volt korábban (manuális), de azt a száraz duplakuplungosat nem vállaltam be amikor automata kellett, ezért van most scross automatám. Én semelyik gyártótól nem vennék száraz duplakuplungost.
-
őstag
válasz EQMontoya #144063 üzenetére
Scrossom van, 1.4t allgrip automata. Most volt 2 éves, 31 k km. CC+ rakattam rá kezdettől fogva. Első télen jó volt, másodikon már csúszkált egy kicsit. Most cserélem Nexen 4 évszakosra nemsokára (feleségem jazzén jól elvolt 1 tél+ 1 nyár). Csak az egyik ok a múlt téli csúszkálás, a másik hogy belehúztam és 2 év alatt 3 szög/vasdarab volt, mindegyik a bal hátsóban. Nexen olcsó, ha 2 évig jó lesz akkor elégedett leszek.
-
őstag
válasz Jorus #150914 üzenetére
Nekem csak az egyik kölök programjával beugrott vasárnap délután 60 kilométer városban Két autó együtt simán bekajál 25k+ kilométer évente, pedig csak két gyerek van (és hála istennek jól vannak a nagyszülők, csak 150-250 kilométerre laknak). Bár a Leaf-fel biztos nem ilyen hosszú utakat csinál. Mondjuk a plug in rav4 ami jön inkább a zöld rendszámért (bár tuti hogy előbb utóbb vége az ingyenes parkolásnak) és a 300 paci miatt szimpi, nem a spórolás miatt. Sima hibrid ezerszer logikusabb...
-
őstag
Kis színes. Most szerintem a legolcsóbb kis autó ami nem dacia. Béreltem egy automata citroen c1-et (ami ugye = toyota aygo ). A váltó lassúcska (valami olcsó robotizált), hegynek felfelé kettesbe bőg 3 emberrel, de városban elég fürge. Az állam azért esett le mert sok város, elég sok hegy menettel 350 kilométeren evett 5,2-öt benzinkúton mérve (biztos ennyivel jobb a ciprusi nafta ). Összehasonlításként nálam az 1.4t scross allgrip automata ebben az üzemmódban szerintem 9 liter lett volna (mondjuk az scross tesz a hegyre olyan könnyen felmegy, ott alig fogyaszt többet mint feleségem erőlködő jazze, na de városban, ott van zaba)
Most ugye 3,1 akcióban ha még tart ez, kis városi törpecirkáló kellene szerintem méltó lenne meggondolásra (hátul mondjuk icurka picurka, és ami volt benne lehúzható vászon tető az nem kellene mert eszi az amúgy is kis fejteret).
-
őstag
Én egy abszolút japán (és koreai) autó bérenc vagyok, kis svéd beütéssel (volvo), de aggódva veszem észre magamon hogy a renault féle új hibrid technika vonz engem. Ha 1-2 év alatt nem hallok tömegesen ledarált fogaskerekekről (ugye a szinkronizáció), akkor lehet hogy bekerül az opciók közé (renault féle kényelem nincs ellenemre).
-
őstag
válasz stickermajom #156779 üzenetére
Kb. egy éve a Fogarasi úton jött a hátsómba egy fekete X6 BMW, nagyon sürgős volt meg is előzött mert csak 65-70-el mehettem. Ez eddig köznapi, de mindketten megálltunk a Shell kútnál a patak után. Pont előttem voltak a kasszánál. 500 forintért tankoltak... Isten bizony röhögő görcsöt kaptam, nagyon kellett visszafognom magam hogy ne érdemeljek ki egy verést. Arra gondoltam, hogy a gyorsítás hogy megelőzzenek majdnem több naftát elvit mint amennyit beletoltak...
Azt nem tudom hogy engedték nekik hogy csak ennyit (minimum is biztos van amennyit lehet) de szerintem rájuk néztek és örültek hogy távoznak.
-
őstag
válasz kisza25 #156817 üzenetére
Örülnék ha lenne sima hibrid is. Próbáltam múltkor én is feldobni ezt, de nem sok embert érdekelt (inkább csak megértették problémám ). Kíváncsi vagyok hogy bírja majd a szinkronizáció más problémát én laikus szintemen nem látok.
Qru: úgy örülnék ha vw konszern áttérne hagyományos automatákra (crafterben pl az van), van néhány szimpatikus autójuk különben, öregkora való álmokról nem is beszélve (valami jó kis westfalia kis busz)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Elméleti kérdésem lenne Ugye jól sejtem ha a plug in hibriddel az ember töltés nélkül, hibrid üzemmódban járkál az többet fog kajálni a plusz tömeg miatt mint az azonos típus "sima" hibrid (pl. 1,2-es és 9,8-as az akkupakk különbség ahol nézegettem)? Azaz a nagyobb akku hibrid üzemmódban rátöltés nélkül nem hozza be a nagyobb tömeg miatti hatékonyságvesztést? Zöld rendszám jó lenne valószínűleg nemsokára (bár hogy meddig lesz rá ingyen parkolás abban én is szkeptikus vagyok, tegnap a Dorottya utcában ahol nincs töltő a 24 parkoló autóból 5 volt zöld rendszámos), de tölteni folyamatos jelleggel biztosan nem fogom.
-
-
őstag
válasz Doki16 #157650 üzenetére
Hát igen, de ebben az egyenletben éppen a zöld rendszám is lényeges (ami ugye megint csak egy jókora kockázat szabályozási oldalról). De egyetértek hogy nekem sima hibrid különben megfelelőbb. Csak amin éppen gondolkozok lehet hogy nem is lesz sima hibrid (odáig jutottam hogy az új renault captour, elméletben megbízok a váltójában és a bose hangrendszer is vonz). Másik ami érdekelne abban biztos lesz sima hibrid, ez az idén érkező kis toyota suv. De az meg lehet hogy túl sokkal kisebb lesz mint scrossom, és a jbl hangrendszerük kritikái elég rosszak (avagy alapnak elmegy talán...). Ch-r nem kellene (nagy méretben kis bunker), a rav-4 meg talán túl nagy is (de most még drága is nekem + ott már a volvo is játszik ami meg tetszik csak hát mostanában a megbízhatóságuk nem rózsás). Szóval továbbra sincs tökéletes autó
-
őstag
válasz Doki16 #157660 üzenetére
Köszönöm a választ (focvis neked is az infót).
Igazából nagyon összetett ami nekem kellene azért kérdeztem itt egy részét mert lehet az a kompromisszum hogy drágább PHEV lesz mert sok más kritériumot egy olyan autó teljesít amiben (még?) nincs sima hibrid (és a zöld rendszám ezen a tényen csak tompít).
Csak új játszik, és nagyon ráérek mert az scross nincs 3 éves. Igazából helyette lenne. Amit szeretek benne az a motor és a váltó, amit nem az a hifi, és hangszigetelés. És nem igazán hiszek az utólagos megoldásokban. Most plusz kisértési tényező hogy az scross jó eséllyel új ár körül elmenne (suzuki + minden új drágult + éppen ha akarsz se tudsz venni automata scrosst/vitarát az új hibrid szériából).
Igazából egy C-Hr méretű RAV4 kellene 2,5-es hibriddel (nyilván ez így alapban automata) és Bowers&Wilkins hifivel
Mint márka a Toyota áll közel eszemhez (csak a JBL vacak elégé) a szívemhez meg a Volvo (de azok a megbízhatósági adatok...). Az új Renault Captur most a kakukk tojás (nagyon biztatóan egyszerű hibrid, csak sajna egyenlőre "csak" PHEV, majd scross méret, jó hifi).
-
őstag
válasz Gaben92 #158417 üzenetére
Az a baj hogy lusta vagyok. Ha nem lennék gyűjtenék neki mindenféle nagyon durva hibát az egyik nagyobb szüneteben és elkövetném mindet egy hozzászólásban, és megnézném a reakciót Ő igazán szívós nyelvvédő (avagy grammar nazi light). Azért light mert folyamatosan (annyira nehéz volt nem "j"-vel írni a hecc kedvéért) témában és jól hosszászól mindenhez, tehát nem ez a fő iránya, csak nem bírja ki.
-
őstag
Apropó, nem tudom hogy én vagyok peches vagy ez a trend. Utolsó 3 alkalomból kétszer nem volt 98-as az Auchan kúton (egyszer Fóton, egyszer Dunakeszin), szenvedhettem ki magam a bejárat felül (ami Fóton sima, Dunakeszin nagyobb szívás). Ez gyakori mással is , vagy csak belehúztam ( 2,7 offsuit ) kétszer?
-
őstag
Mondjuk a sima hibridre lehet hogy érdemes ránézni ha valamikor ősztől lesz. Ha minden igaz Toyota technikai tudás alapján készül. Ha jelentősen olcsóbb mint a Rav4 (és nem felejtik el a kerekeket rendesen leszigetelni mint a teszt autóban), és jobb a hifije (bármennyire mást szeretnék megtudni, majd mindenhol az olvasom hogy a JBL prémium hifinek nagyon harmatosa RAv4-ben) akkor még érdekelhet is.
-
őstag
Mennyi esélyem lehet a bünti megúszásra ha pénteken csak pesti autópálya matrica birtokában lementem Székesfehérvárra Budapestről a kezdődő viharban? Szerintem esélyeim rontja hogy igazi nagy eső csak félúton kezdődött Lányomért indultam a délibe táborra után amikor hívott hogy leállt a MÁV (fa a síneken) Székesfehérvárra legyek olyan kedves jönni... esélyem nem volt ma reggel jöttem rá. Sajna éves matricáim szoktak lenni, de áprilisban átvett autóra idén havi matricával akartam operálni (nem sikerült). Jól tudom ugye hogy 2 menekülő út az éves matrica (még mindig nem éri meg, kell hozzá még egy bünti ) és a 60 perc (ez meg 60 óra inkább most...)?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz radi8tor #241284 üzenetére
Éppen ezért vettem egy fitcamx-et mert egy tükör alatti konzolt cserél és kb észrevehetetlen pontos típusismeret nélkül. Mondjuk nem volt olcsó (169 dollár), és biztos ami biztos toyota szervízzel szereltettem be (és közel sincs minden típushoz). De első héten már volt őzikés videóm Azért kamerán visszanézve minden jóval szelídebb mint élőben (adott őzike videón kedélyes kicsit lassítok és átfutnak nézz ki, élőben azért elég rendes fék volt).
-
őstag
válasz radi8tor #241948 üzenetére
Franciaországban nyaraltam július végétől olyan két hetet. Riberac (Közép Fr.) és környékén brutális volt a pusztítás jég miatt. Autók kétharmada rippityára zúzva (hatalmas, tenyérnyi 3-4 cm mély benyomódások, szétzúzott szélvédők), ami kint volt az utcán autón (vagy nem nyaralt máshol...) az gondolom megszívta. Tetők 90% szintén ment a levesbe (mindenhol fóliával takarva). És ami igazán durva hogy hatalmas területen vagy 80-100 kilométerre majd Bordeaux-ig lehetett látni nyomokat. Kb 1 héttel érkezésünk előtt történt, boldog lettem volna ha elkapja áprilisban átvett toyotám... Ja és nagy erdőtüzek kb 2-3 naponta. Gazdag, szép ország, de tényleg együtt éreztem velük emiatt...
-
-
őstag
válasz Shadowbull #242314 üzenetére
Franciaországi nyaralás volt 5100 kilométer, és én isten bizony nem akartam a fillért szeretgetni de hiába akartam nem tudtam majd soha óra szerint 140-el menni annyian voltak (120-130-nak már örültem), így persze az is 6 literre jött ki. Egyszer tudtam lemenni Balatonra eddig óra szerint 130-al a 13k kilométerből az volt 6,9 (Rav4 FWD hybrid, bár állítólag AWD picivel jobban fogyaszt mert többet tud visszatölteni ez nem tudom igaz e).
-
őstag
válasz diegho #242465 üzenetére
Több márkát forgalmazó szalonban ezt simán el tudom képzelni. De még normális kereskedőnél is, sokkal jobb egy elégedett ügyfél mint egy tudott vackot eladni... Mostani vételemnél is őszinte beszélgetés volt, csak éppen egyetértettünk (Ő sem nagyon értette hogy az akkori kis árkülönbség mellett miért vesznek annyian Chr-t és nem Rav4-et, bár ott fel sem merült hogy rossz lenne a Chr, csak ár érték aránya volt gyengébb, és nem pénzkérdés volt, nem fapad Chr-ek mentek).