- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Hűtőcsere
- 3D nyomtatás
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- iPad topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Destiny 2 - Végre megérkeztek a régóta várt új pályák
gp A PVP csomag mindenki számára ingyen elérhető lett a minap.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szőröscica #271045 üzenetére
Nézegettem ezt a Loctiteot illetve a Sonax klímatisztítóját is de nem tudom melyik lehet a jobb. Ezek hagynak bármilyen nyomot a belső műanyag részeken, vagy szélvédő vagy bárhol máshol?
Amúgy pár száz kilométerrel ezelőtt volt a 120 000-es szerviz, ott kapott új pollenszűrőt de kb semmit se ér.
A pollenszűrőt azért érdemes kiszerelni mert jobban át tudja járni a levegő az utasteret?Qru
Pollen nemrég lett cserélve, illetve egyszer már ózonozva is volt a kocsi de utána megint előjött ez a dolog, de most megpróbálnám másik helyen az ózonos tisztítást.
De lehet hogy akkor először a klímatisztító spray-t megpróbálnám, aztán az ózon.MunezXBK
Mindenhol azt olvasom hogy érdemes kinyomni, de végül is egy próbát megér, viszont a tisztítást spray-vel azt meg akarom akkor csinálni mindenképpen.focvis
Köszönöm a tippet neked is és mindenkinek is! Klímatisztítóból melyik a legjobb? Sonax Loctite igazából mindegy melyiket választom?iPhone 13 Pro Max
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #270972 üzenetére
Komolyan szívó 1.2 ot lapátolnálnbe annyi melóval, amennyiből jó lenne az 1.2t (már javított cuccokna cikkszámon, ala vw)?
Én nem...
norbert1998: Igen, kokszosodás ellen, mind mpi mind gdi mociknál. Nem 3 hengerező, meg kopogásosnégéses betegágy állapotban, hanem preventív/kezdeti hiba esetén hasznos a vegyi tisztítás.
Tom1939: Igazad van...nehogymá toyota hinridhez veztech tréning kelljen...
Mindenkinek ideiglenes jogsit adnék két évig, utána akkor kapná meg a rendeset, ha volt vezetéstechnikai tréningen![ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz jozsi252 #271051 üzenetére
Azért érdemes kidobni az öreg pollenszűrőt, hogy ne szennyezzen tovább az esetleges spórákkal, és jobban áramoljon a levegő. A pár száz kilométerest nem dobnám ki.
A Loctite full profi, Würthnek is van. Sonax is jó. Ha szabad a vásár, vedd a Loctite-ot.
BIOCID legyen, ez nagyon fontos![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz jozsi252 #271051 üzenetére
Sosem nyomom ki a klímát a BMW-ben. Nem büdös. Kinyomom a klímát, utána bekapcsolom mondjuk fél-1 nap után => szaga van.
Ne kapcsold ki.
Nyáron mehet, miért ne menjen?!
Télire én is kikapcsolom. De akkor hónapokra.
Szvsz nem tudom ki mikor miért kezdte ezt el terjeszteni hogy ki kell kapcsolni, nekem csak bajom volt belőle.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
Motoros témához:
Régen rengeteget motoroztam Simsonnal. Voltak saját hibás esések (pláne, hogy sokat jártam hegyekbe), de voltak úthiba, csatornafedelek, elsőbbség meg nem kapása miatti zakók is. Legalább megtanultam jól esni Talán a legnagyobb sérülés a kb csontig lejött bőr két ujjamon, aszfalt megreszelte, de beforrt - kicsit látszik, de semmi más nem maradt belőle hátra.
Mai napig elővettem nyaranta, pontosabban három évvel ezelőttig - elszállt a gyújtás 90km/h-nál és ott már forgott 8-9e körül, rosszkor gyújtott utoljára és szétugrott a csapszeg rögzítője - hengerfal, hengerfej, dugattyú kuka Talán a hajtókar és főtengely megúszta, ha lenne időm, már össze lenne rakva. Sokszor kap el a hév, hogy gurulni kéne egyet.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
MC Pite
veterán
válasz Tsebacsi #271055 üzenetére
Azért mondják sokan, mert mind a tócsából látod, leállás után nedves a hőcserélőd. Sokkal hamarabb lesz bacis, mind szárazon, ezért van sok split klímánál is gyárilag, hogy leszárítja az elpárt mielőtt leáll.
Meg valamemnyit tol a fogyin is ha állandóan be van kapcsolva.
Hónapokig kikapcs is fura. Nagy esőben pára ellen a legjobb, plusz ha fél évig nem járatod, a tömítések hamarabb repedeznek, hamarabb diffundál el a gáz.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #271065 üzenetére
Nem hiába ment 90-et ám Nagyobb és tervezett henger, hengerfej, rezó, mindezek 7k fordulatra hangolva - olyan (volt..), mint mikor felépül a turbónyomás, onnan lódult meg igazán Ehh, nem is beszélek róla inkább, mert egyre jobban hiányzik és a végén még este megrendelek mindent hozzá és állok neki újra az építésnek
Innen indult, még gyárilag túl szűk furarokkal és hattyúnyakkal 60-as hengerrel, illetve gyári kipuval. Alig volt erősebb, mint a kicsit reszelt 50-es henger, de alapnak jó volt és egész jó kombót sikerült végül kihozni belőle.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
veterán
válasz Tsebacsi #271055 üzenetére
sosem kapcsoltam ki a klímát egyik autóban sem amit használtam (kia proceed, octavia mk3, golf 8), télen-nyáron ment folyamatosan, tényleg egyszer sem volt kinyomva. emlékeim szerint sose volt semmi szaga minek kikapcsolni nem értem.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
MHVlog Tamást feljelentették működésképtelen autók tárolása miatt [link]
Egyre szimpatikusabb lenne egy lemez/beton kerítés… vagy akkor meg drónnal nyomnának fel? Lol[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #271068 üzenetére
Végignéztem, kellőképp fel is cseszett. Nem részletezem jobban, mert politika, de ez, hogy Magyarországon így megy és működik, egyszerre szomorú és tragikomikus. Jogállam, ugye.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Szoszo94 #271073 üzenetére
Tudnék mondani ezt-azt… Épület bontás miatt van itthon több kg papír, sok éves dolog. Most is leveleznek fűnyírás miatt, kiváncsi vagyok, parlagfű hány szál lehet az udvaron (ritkán látogatott raktár). Mikor felújításra lehetett pályázni, szomszéd nem járult hozzá, háromnegyede ezáltal elbontva. Abba bele sem kezdenék, hogy pótkocsit nem tudunk forgalomba vissza helyezni, mert valaki más ugyanezt az alvázszámot használja
[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz molnarpeter #271068 üzenetére
Mivel egy néző jelentette be a videók alapján, ezért csinálhatná egy föld alatti bunkerban is, nem számított volna.
Switch Tax
-
pècsimunkás
addikt
válasz MasterMark #271075 üzenetére
Èn is közvetlenül, a leállítás előtt kapcsolom ki, a ventilátorral együtt.
Együtt is indítom.
Eddig egyik autómban sem kellett klímát tisztítani, fertőtleníteni.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
Én eddig mindig bekapcsoltam a klímát amikor átvettem az autót és aztán úgy is hagytam. Télen párátlanításban segít, és nekem eddig (kopp-kopp faajtón) egy klíma sem volt büdös 23+ év alatt.
-
avl
aktív tag
válasz MunezXBK #271047 üzenetére
miert ne ?
szerintem logikus: lecsapodas van a klimaban, ha ugy allitjuk le a motort, hogy még ment a klima, panghat ott folyadek, abban tenyészhet akármi
persze, ha olyan a geometria, kialakitas, akkor el tudok kepzelni olyat, hogy nem pang sehol, hanem kifolyik, lefolyik, a felületen esetleg keves, de ha meleg van, az hamar elparolog
szerk.: na közben latom a többfele kerdest es tapasztalatot
a lecsapodas fizikai jelenseg, szerintem egyik klimaban sem elkerülhetö (hidegebb levegö kevesebb nedvesseget tud "tárolni", mint meleg)
ahogy értem van különbseg, van akinel büdösödik, van akinel nem
ennek az oka nem lehet a lecsapodasi különbseg, inkabb az, hogy mi lesz a lecsapodott vizgözböl kialakult folyadekkal -> pang-e a rendszerben valahol, vagy nem (jol le tud folyni)
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
-
radi8tor
MODERÁTOR
Na ennyit a rendszámokról meg a kitakarásukról.
Race 001. Ez volt a rendszáma annak az autónak⭐ Stella
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #271026 üzenetére
Nekem eddig kétszer sikerült.
-Egyszer még friss B-s jogsisként 17 évesen kisrobogóval. Vizes volt az út és nem mertem úgy ledönteni, féltem, hogy elcsúszok, és a jobb eleje elérte a padkát. Ez elég gáz volt, volt rajtam egy öreg bukósisak kb, és ennyi. Könyököm rendesen elégett (a pulcsim sértetlenül megúszta...), valami elvágta a lábfejemet a cipőm nyelvével együtt (amivel az volt a durva, hogy egy héttel utána kezdett el cseszekedni a már majdnem begyúgyult seb, vlami fertzőés lehetett, mert a vádlim görcsölt be tőle, de nagyon durván, és csak akkor, ha nem mozgattam huzamosabb ideig. )
-Aztán amikor elmentem A2-höz motort venni és megnéztem egy olyat, amire 1 kW híján kevés volt az A2 (mivel A2 kompatibilis forgamilva nem votl a környéken belőle...). Kanyarban elindultam volna, de a 125-öshöz szokott módon a kuplungról csak leugorva szépen a motor feneke megelőzött. Térdvédő nem volt rajtam, így sikeresen elégettem a térdemet, kellemes volt utána legugolni És természetesen a motort meg kellett vennem, de mivel az A2-be az nem fért bele, én meg ekkor 23 voltam, így a motort javítás után el kellett adnom, és még egy évig maradt az A1.
Ezen kívül igazából csak eldőlések voltak, betonon, egyedül, utassal, vagy épp sárban. Lefulladások miatt elég könnyű eldőlni sajnos
Egyszer egy 50-es supermotóval csúsztam bele a magas fűben egy traktornyomba, amitől pofára estem, de ott kb. csak zöld lett a kesztyűm
-
MC Pite
veterán
válasz pècsimunkás #271077 üzenetére
Leálláskor már csak gomb koptatás kikapcsolni. A 5-7 perccel megérkezés előtt kikapcsolók fő motivációja, hogy leszáradjon a hőcserélő. Plusz utána jellemzően reggel megyek megint az autóval, akkor még úgyse kell klíma.
Lightosabb időben rendes párafolt jelenik meg a szélvédőn ha nem volt előtte kinyomva (és előzőleg ablakra volt állítva).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #271091 üzenetére
Az a baj, hogy ezekre az esetekre egy rosszul értelmezett törvény miatt, a szükségesnél jóval enyhébb büntetést szabnak ki. Ez nem közúti baleset volt!
Ez egy illegális verseny közben elkövetett emberölés. Az a 2 autó nem közúti forgalomban vett részt, hanem tudatosan, saját akaratból kockáztatták saját és mások életét.
Az ilyen emberöléseket - mert ez az, nem pedig közlekedési baleset - végrehajtandó halálbüntetéssel kell jutalmazni. Amíg ez nem így van, addig semmi sem fog változni, mert az elkövetett bűn és a büntetés nincs összhangban. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest