- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hachiko95
aktív tag
válasz szőröscica #293999 üzenetére
Pont most néztem, szerintem szégyen.
Visszafelé fejlődik minőségre és összeszerelésre.
A műbőr(műanyag) ülés már ki volt nyúlva a tesztautón. Sorjás műanyag, rossz érzetű, lötyögő kilincs, ajtóbehúzó. Zár hangos. Ami van gomb, azok egybe billennek a kijelző alatt. Helyette sok kijelző, fények, vakítás.Amitől Mercedes volt a Mercedes az elveszett, a teljeskörű figyelem, a minőség és ez átment a szoftverre. De amíg ez kell, hogy világítson a hűtőrács elől és az RGB fények, és erre így kiadják a pénzt, addig a többi visszafelé fog haladni.
-
nagyúr
válasz tboldi #294002 üzenetére
#napifogyi'
Asta megint kb. ugyanannyit fogyasztott, mint áltlában. Most 6,95.
Jó nézni a statisztikát, hogy hidegben ~7 körül van, melegben 6,6.
Persze van kilengés benne, de elég sok éves tapasztalat alapján tökjó.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz SpaceKombajn #294007 üzenetére
Vicces lenne egy ilyennel panel előtt parkolni. Szerintem hamar baja lenne.
⭐ Stella
-
Petyyyyy
addikt
Múlt hétvégén elégettünk bő fél tank üzemanyagot, mindkét irányba nullázott bc-vel indultunk el. Két személy, néhány csomag. Útvonal és parkettázás mértéke változatlan. 4.7 lett a fogyi a korábbi 5.2 helyett.
Sőt, kicsivel szebben is jár - persze ez relatív egy dízel traktornál.Hengerfej javítás alkalmával a szívósor és az összes elérhető járat ki lett takarítva. Mondanom sem kell, volt benne pár marék anyag. Azóta napi egyszer teljes megállásnál alapjáraton lejátszódik kb 3mp alatt hogy a pillanatnyi leesik 0.5l/h -> 0.3l/h, kis híján lefullad, majd hopp visszaugrik a normál értékre. Élő adatos körön kiderült hogy az EGR szabályzás száll el. Nyilván teljesen más intervallumon kell(ene) dolgozzon a végre tiszta járatok miatt.
Ez most hétvégén odáig javult hogy 0.4l/h-ra csökken a pillanatnyi, majd azonnal visszaáll 0.5l/h értékre nincs fulladás, rántás vagy egyéb.
A különbség hogy nem MOL prémiumot kapott, hanem OMV-t. Folytatom a tudományos kísérletet, majd még jelentkezem.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tasiadam
veterán
Udv
Valami komopnya szepen osszetorte a rendszamtabla tartom, aztan ugy vagyok vele, hogy cserelnem is "lathatatlanra". Ki kit ajanl belole? A plexiklikk v micsoda eleg gyengusznak nez ki. Van meg valami erosebb? Alin rugos, felbol keszult van
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
Tegnap jöttem haza fehérvárról élveztem az utazást, és nem is nagyon voltak a pályán. Egyszer csak a szembe leállósávban megláttam egy rendőrautót (ezért nem szól a waze, mivel szemben van, és pont akkor nem nézegettem a navit).
Szembe leállósávból szoktak/tudnak mérni pályán? Van ezzel tapasztalat?
Sövény volt azon a részen, a rendszámom nem látszódott, de lehet előtte igen, lehet hogy leejtett és magasabbról jöttem lefelé, de ennyire részletesen nem emlékszem.
A leálósáv nekik is veszélyes, nem hinném hogy villogó nélkül sokáig csak úgy ott dekkolnának.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
simonjoe
senior tag
válasz ArthurShelby #294016 üzenetére
Nagyon kicsi a valószínűsége annak, h keresztbe "lőjjönek" a yardok. Optikai láthatóság kell, ott a sövény, a forgalom lehetetlenné teszi a szembe sáv mérését.
Joe
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #294017 üzenetére
Igen a 520x112mm kell itthonra.
És természetesen párban van.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
rbalint88
addikt
válasz tboldi #294002 üzenetére
Ez nem egyedi siram, eladasi adatokban is kezd meglatszani a Mercinel, hogy nem jo iranyba mennek. Konkurencianal dragabban kezdtek el gyengebb autokat arulni a csillag moge bujva, kezd visszasulni rajuk. E-osztalynal egy szerencsejuk lehet, hogy az A6 mar oreg, az uj 5er meg szinten melle ment a szaksajto szerint, igy hatha ebben a lategoriaban nem lesz olyan latvanyos a leszakadas. Az EQ vonal katasztrofa, annak teljesen foldbe is alltak az eladasai. Az S modellek es a Maybachok tenyleg belekothetetlenek, de azokbol nem lehet volument eladni. Meg a C-t szoktak dicserni, de oszinten az aktualis 3er annyira eltalat auto, hogy meg azonos aron is elgondolkoznek a Mercin, de 20%-kal dragabban nem is kerdes a kerdes. A 3ernek egy hibaja van szamomra, csak az M3-ba (a komfortuleshez) lehet ulesszelloztetest kerni, es en ha mar premiumot vennek, szivesen fizetnek azert az extraert egy polgari motor melle is.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
válasz rbalint88 #294021 üzenetére
Kérdés érdekli-e őket a volumen. Az alapján, hogy megszüntették az A és B osztályt nagyon nem.
Kívülről úgy tűnik az a taktika, hogy legyünk újra prémium: kevés autót adjunk el, de azon keressünk egy rakat pénzt. Az adott fejlesztési pénz, meg nem nőtt, így lehet van ami régen jobb vót.
(Bár formailag szerintem messze többi fölött van, nem tudom az mennyire drágítja előállítást)Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #294016 üzenetére
Nem szoktak mérni szemből pályán, inkább csak várni szoktak ott valakire. Elég veszélyes ott dekkolni valóban, ezt tudják ők is.
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz macilaci78 #294006 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
barnam_
nagyúr
válasz rbalint88 #294021 üzenetére
2023-as értékesítési adatok:
Ebből az látszik, hogy az EV-k (valószínűleg plugin is benne van) nagyot nőttek.
De az összességében +1,5% (és ez csak a kishaszonjárművekkel együtt) nem ad felhőtlen örömre okot, az tény. Kíváncsi vagyok hogy alakul majd az éves beszámoló €-ban.'24-25-ben fognak sok autót frissíteni az új infotainment rendszerrel, azon is sok fog múlni. Illetve ők megvannak győződve róla, hogy a mindent is digitalizálás a megoldás...
Aztán ha leveszed a színes-szagos Angry Birds + TikTok-os rendszert, akkor marad a guruló nappali.Nekem az új E osztállyal (a gombok hiányán kívül) egyedül a kilincsek megoldása iszonyat gagyi... Egy kb. 100e €-s árú (E300e AMG line premium plus, stb) autón megfogod a kilincset, és mi ez a nyomi műanyag?!
-
Qru
MODERÁTOR
Hiába a hódpofi, egy ilyen kéziváltós új M4-et kipróbálnék azért.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000