- GoPro Topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Mini-ITX
- Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
szőröscica
addikt
A motor ha jó olajat kap, nagyon sokat elmegy. Az előzőben 265 volt óra szerint mikor vettük, 380 felett eladáskor. Egy railnyomás szabályozó szelepet és egy turbónyomást szabályozó szelepet kellett cserélni ezidő alatt, egyik sem volt a világ pénze. -18 fokban pöccre indult, olajat nem evett.
A váltó kényes, ha álló helyzetből vagy kis tempóról sokat padlózgatták, akkor hamar becsúszhat egy felújítás. Nagyjából azért érezhető, hogy milyen állapotban van, én tudom, hogy miket kell figyelni rajta hidegen/melegen.
Ha valóban ennyi van benne, akkor én egy tankbéli átemelőszivattyút cserélnék benne megvételkor, illetve félretennék generátor és wandler felújításra pénzt. A generátorok ezekben átlagosan 310-320 ezer km után kezdenek betegek lenni, a wandler meg kiszámíthatatlan, azon jobb túlesni, és akkor nem hagy az út szélén.
Ezen kívül ha rozsda nincs, akkor sok éven és km-en fasza autó lenne ez még.
-
-
Kornel
veterán
Tudom sracok, viccbol irtam az ad bluet, ha mar VAG
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #22801 üzenetére
ja, neeeem. enyém egy jóval régebbi láv. 18 lehettem, amikor szerelem volt első látásra és annak már 18 éve
ez egy 8G galant, de japán belpiacos, VR4
evo-k alól ismert aktív awd hajtással. motor kicsit más, mint az evo-ban, ez V6 2.5 literes, iker turbós. 280 ló.
lényegében egy dagadt evo
korábban már linkeltem, de
moci
régi orr
új orr
dash
popsijövőre amúgy 20 éves lesz az én drágám. el sem hiszem
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22782 üzenetére
Hat ilyen ez, Verstappen 17 evesen forma 1-es autot vezet, van aki meg tobb szazezer km meg vezetestechnikai trening utan se tud megelozni egy kamiont a palyan ...
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #22785 üzenetére
Én a 130i-ket nézegetem
-
Skillet
addikt
válasz focvis #22816 üzenetére
szigorú talán... bár engem ez meg sem karcol. amúgy simán ecu írással ki lehet belőle szedni a korlátot.
elvileg az autógyártók közötti megegyezés alapján nem gyártottak (közúti forgalomba nem engedtek) olyan vasat, ami 280 ló felett van, a sebességkorlát pedig 190. utóbbi még mindig él, előbbi talán 2004 óta nem.
de egyértelmű, hogy sok belpiacos vasban van még tartalék bőven. csak ugye végül visszavesznek itt-ott, hogy kijöjjön a 280hp-s limit. enyémnél is pl nevetséges 0,5 bar nyomás van.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #22823 üzenetére
Szerelő nekem ugyanennyit mondott. Azt mondta, nem fújná agyon szegényt... minek? Üzemórás legyen?
Ja, belseje bírná. Hajtáslánc is. De ennél jóval többet is. Az igazi az lenne, ha a két csöpp turbo le lenne cserélve egyél nagyobbra. 6 injektor, benzin pumpa csere. Megírni, aztán mehetMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
szabonagyur
félisten
Végre egy szép napsütéses idő, téli leállás első napja, mossunk kocsit.. Erre nem lesz@rta valamelyik csőrös az első 5 percben
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tomcsi23
veterán
válasz szabonagyur #22825 üzenetére
Fekete a kocsi színe?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szabonagyur #22825 üzenetére
Itt olyan köd van este óta, hogy a kutya is rossz felé ugat.
-
Skillet
addikt
válasz tboy93 #22830 üzenetére
arra is áldását adta. valami másfélszer vastagabb a nyeles tengely, mint egy evo-ban
féltengelyek: összkerék miatt jobban eloszlik a nyomaték. szerinte ilyesmibe biztosan nem kellene belenyúlni, úgy 400 lóerőig. kuplungot viszont cserélné. awd-nél az amúgy is mindig kritikus pont. kerekek szinte tuti azonnal letapadnak, csak a kuplung tud elforognija, de az eredetileg ugye szívó volt, 160 ló (de vazeg mekkora turbo kellett ahhoz, hogy fél bar-on 250 ló körül legyen az az 1.6? ). itt meg egy eleve turbós, majd 300 lovas vashoz illesztettek mindent. +100 ló nem fogja megenni a technikát, cserébe az a 100 ló azért eléggé szaggatna alázós lenne, biztosan
annyi mindent kellene csinálni, hogy szerelő azt mondta, kiszedi a motort, ha odakerül a sor keresztbe V6 nem sok helyet enged a mókoláshozamivel én nem vagyok kibékülve, az a rövid váltó. pályán nagyon jó volna egy 6. vagy akár egy nagyon hosszú 5.
nem tudom, mennyire lehet és mekkorára cserélni az ötödiket. gyártatni is lehetne hozzá?
vagy "egyszerűen" bele kell rakni egy micu gto-ból a 3 literes ikerturbóst. az volt jó hosszú 6 sebességes manuálissal is[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz EQMontoya #22831 üzenetére
OK
Én se vagyok állat, "ifjútitán" koromban mindig szinte egyből megnéztem, mit tud az autóm Vmaxra. Most ez megvan lassan 3 hónapja, egyszer közelítettem meg -20 km/h-ra a gyári végét. A nyári gumis szezonig esélyem sincs, főleg, hogy pályán mindig ott ül mellettem a feleségem is. De tuti, hogy tavasszal elrúgom egyszer végig.
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #22834 üzenetére
Ez fura, a "menjünk 200-zal egyenesben" sosem vonzott, viszonylagos ifjú titán létemre sem. (26)
Pedig végsebességben az IS egész jól áll (gyári adatok szerint valami 216 - óra szerint biztos 220 fölött lenne), de egyszerűen nem vonz.
180 fölött nem mentem még vele, pedig már bő 3 éve megvan.
Az már sokkal inkább, hogy élvezeteset autózzak egy szerpentinen, vagy csak kihajtsak egy körforgalomból a 17. kijáratnál.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
imádni való jó, nem minden hónapban kell olyasmit csinálni az autón, ami miatt az egészet szét kell robbantani de olyankor mindent, ami csak létezik, hogy egy darabig soha többé ne kelljen hozzányúlni
KATT
ez is csak, hogy a hátsó hengersorról fél pillanat alatt le lehessen húzni a gyújtáskábeleket.
és akkor már szelepfedél, gyertya tömítés alap
de akár gyertyák is. bár jelen esetben nem volt gond. denso iridium van benne.
bár, az is szép összeg lesz majd, egyszerre 6-ot cserélni
ejjj, mondom én, hogy ehhez szerelmesnek kell lenni(#22837) MunezXBK
hát többet amiket írtam is. gyertyákhoz hamarabb hozzáférsz, szelepfedélhez, gyújtáskábelhez, stb.
bár igaz, ezt is motorja válogatja[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #22835 üzenetére
mennyire igaz.
ezért nem vagyok elájulva a drag-tól sem. jó, mert présel, meg minden... de a kanyarvadászat azért csak más
hány pojácát szoktam megelőzni kanyarban. elzúg mellettem, aztán látom, hogy már tapossa is a féket, mert jön a kanyar... na akkor jön el az én időmMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz EQMontoya #22843 üzenetére
Persze, hogy munka miatt, cégessel, kb. 12 éven keresztül mentem sokat. Akkor elvették a jogsimat (faluban, előzés közben véletlenül 80 lett), jött az objektív felelősség, aztán a feleségem. Mostanában 150-160 a krúzing, és továbbra is pályán járok főleg (M7, M1). Gyári vmax 246.
Azokat az élvezetes szerpentineket osszátok már meg itt lécci, főleg a Dunántúlon, az M7 vonalában. Nekem csak Visegrád van meg, szar aszfalttal.
-
-v-
addikt
válasz focvis #22846 üzenetére
Pedig a legjobbak az északi középhegységben vannak Tessék itt van pár, ez mind nagyon szuper (útminőség is ok):
[link] (ez a legjobb, ez egyszerűen überelhetetlen itthon - és 1 körbe lehet kombinálni a Lillafüredi szerpentinnel, úgy főleg)
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #22846 üzenetére
- Vörösvárról Csobánka felé ha mész az egész jó terep.
- Illetve SztEndréről a Pilisen át Egom felé.
- Dobogókő
- Mátra ha Gyöngyös felől támadsz a 24-esről kanyarodjlefel Galyatető felé. Ott új aszfalt van és csak szólók, hogy mivel az tájvédelmi körzet így nem sóznak. Mondjuk oda már nem árt a 4wd olyankor.#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- Fotók, videók mobillal
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Víztisztító berendezések
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Konteó topic
- Hálózati / IP kamera
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Futás, futópályák
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs