Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz Qru #22797 üzenetére

    A motor ha jó olajat kap, nagyon sokat elmegy. Az előzőben 265 volt óra szerint mikor vettük, 380 felett eladáskor. Egy railnyomás szabályozó szelepet és egy turbónyomást szabályozó szelepet kellett cserélni ezidő alatt, egyik sem volt a világ pénze. -18 fokban pöccre indult, olajat nem evett.

    A váltó kényes, ha álló helyzetből vagy kis tempóról sokat padlózgatták, akkor hamar becsúszhat egy felújítás. Nagyjából azért érezhető, hogy milyen állapotban van, én tudom, hogy miket kell figyelni rajta hidegen/melegen.

    Ha valóban ennyi van benne, akkor én egy tankbéli átemelőszivattyút cserélnék benne megvételkor, illetve félretennék generátor és wandler felújításra pénzt. A generátorok ezekben átlagosan 310-320 ezer km után kezdenek betegek lenni, a wandler meg kiszámíthatatlan, azon jobb túlesni, és akkor nem hagy az út szélén.

    Ezen kívül ha rozsda nincs, akkor sok éven és km-en fasza autó lenne ez még.

Új hozzászólás Aktív témák