- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Philips LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Ma én is csináltam egy faszságot, haragudtam is magamra kegyetlenül. Autópályán mentem a külsőben, egy kisteherautót közelítettem meg: nem tűnt úgy, hogy vészesen lassan menne. A belsőben jött egy másik autó balra mögöttem, de alig csökkent hozzám képest a távolsága, 2-3km/h-val jöhetett gyorsabban nálam.
Úgy mértem fel, hogy gázadással simán beférek elé, ellenben ő is rágyorsított: hogy azért, mert rendes akart lenni, és nem akarta, hogy fékeznem kelljen, vagy azért, mert nem akart beengedni maga elé, nem tudom, mindenesetre, hiába padlóztam, nem tudtam besorolni, viszont a kisteherautó jóval lassabban ment, mint ahogy előzetesen felmértem. Marha nagyot kellett fékeznem, hogy ne menjek bele.
Ezután pedig rohadt ideges lettem, és nagyon sokkal a belsőben haladó után mentem, és letakarítottam magam elől. Mivel nem igazán akart lehúzódni, ezért feltételezem, hogy a besorolási próbálkozásom során sem igazán jóindulatból gyorsított rá.
A konklúziót persze levontam, és teljes mértékben magamat tartom hibásnak a balesetveszélyes szituáció okozása miatt. Oldani a tempomatot és lassítani 10-el biztonságosabb, mint padlózva besorolni a belsőbe. A vizet pedig nem szabad felkapni, mert abból is csak a baj lehet, és semmivel nem lett jobb attól, hogy visszaelőztem az illetőt. Sajnos az élet minden területén olyan vagyok, hogy végtelenségig jámbor módon viselkedem, de néha egészen váratlan apróságoktól is elborul az agyam.
Ezen még dolgoznom kell, mert hiába van már néhány százezer km és vezetéstechnikai tréning mögöttem, hülyeséget bármikor csinálhatok. Nem is biztos, hogy megértem már fejben a mostani 150 lovasnál szignifikánsan erősebb autóhoz (az E39 is csak 184 volt), pedig 250 környékén nézelődöm a lehetséges utódok között.
[ Szerkesztve ]