- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen egeret válasszak?
- Plazma TV topic
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz lsebestyen #26495 üzenetére
például:
[link]attól hogy valami aranyáron reklámoznak vagy egekben a listaára, a piac idővel jól beárazza
egy 3 éves 20 milliós luxusautót is meg lehet venni 7-8 körülMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ForgacsB
csendes tag
Sziasztok! Egy egyszerű, ámde nekem bonyolult kérdésem lenne. Vettem egy új nyerget, de a régit nem tudom leszedni a nyeregcsőről. Már olyan erővel csavartam, hogy a csavar kezdi megadni magát. Van valami külön módszer erre, vagy csak az eladó szívatott meg és húzta rá ennyire. Látom, hogy a nyereg ülő rész alatt is van egy anya szerűség, de ahhoz nem férek hozzá. Gondolom, egyszer kell rájönni és utána menni fog. Ha van ötletetek, akkor azt megköszönném. Lőttem róla képet, hátha segít.
[ Szerkesztve ]
Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál!
-
sanzi89
addikt
válasz ForgacsB #26503 üzenetére
Valószínűleg, mikor alul tekered az imbuszt, akkor a felső anya, ami az imbusz csavar végén van, az is forog, így nem lazul ki a csavar. Valamilyen módon muszáj lesz megfognod az anyát, hogy ne tudjon elforogni miközben alul lazítani próbálod az imbusz csavart. És egy jó tanács, utána hajítsd ki az egészet a francba, ha tényleg nem tudsz hozzáférni az anyához.
Egyébként annyi ilyen selejtes termékkel találkozni a boltok kínálatában, hogy szinte csak szart lehet venni és azt is méregdrágán."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
ForgacsB
csendes tag
Az a baj, hogy a csavar meg se mozdul, így nem tud elfordulni az anya sem
Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál!
-
Solad
őstag
válasz ForgacsB #26506 üzenetére
Próbáld T-imbusszal, azt jobban bele tudod nyomni miközben tekered, nem ugrik ki és nem nyalod el a csavart (amit javallott lesz cserélni utána mindenképpen). Ha meg tönkre ment a csavar akkor fúrd ki.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
ForgacsB
csendes tag
Próbáltam már mindkét irányba (hátha fordított menetes). Szerintem a fúrás fog maradni, mert már kezdek nagyon dúrci lenni Vagy lehet holnap elviszem szervízbe, hogy oldják meg eme aprónak tűnő próblémámat
[ Szerkesztve ]
Mondottam, ember küzdj és bízva bízzál!
-
HollyBoni
veterán
Jönnék még egy fogassorral, érdekelne az állapota: [link]
Mit kell nézni a fogakon amiből meg lehet állapítani mennyire van elhasználva?
-
Cathfaern
nagyúr
Mennyire éri meg ez az árát? Vagy ennyiből kb. semmit se lehet megmondani?
-
PumpkinSeed
addikt
Üdv,
Erről a bicikliről mik a vélemények? Több 10 km-s távolságok megtételére váráson kívüli aszfaltutakra.
"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
Zola007
veterán
válasz Cathfaern #26512 üzenetére
erről a képről 2 dolgot mondhatok biztosra
piros
nem traktor
kérj nagyobb képet, adott meg email címet, hátha küld, bár talán csak mobillal fotóz#26515) PumpkinSeed: ár-felszereltség tekintetében rendben van, nekem 3 dolog nem szimpi: agydinamó, állítható kormányszár, 16,5 kilós tömeg (kérdés kosárral-e) és ez lehet hogy csak a legkisebb méretre igaz, a többi nehezebb
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
PumpkinSeed
addikt
-
Zola007
veterán
válasz zoli03 #26518 üzenetére
állapotáról semmit, anélkül az egész bringa csak egy alkatrészlista
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Teasüti
nagyúr
válasz sssent #26478 üzenetére
Testbike-on úgy olvastam az UN26-on csak porvédő van. Így ennyiért meglepő, de a Sunrace jobb választásnak tűnik a zárt iparival.
Városi tempóban amit te rázkódásnak érzel, azt a gumid okozza. A guminyomással tudod elsősorban szabályozni ezt a jelenséget, így biciklin az elsődleges rugózó elem maga a gumiköpeny. Másodlagosak a végtagjaid és csak azután jönnek a felfüggesztések, amiknek közel sem jut akkora szerep, mint az előbbi kettőnek. Végül pedig a vázadra és egyéb alkatrészekre hárul a maradék rezgés semlegesítése.
Ezt értsd úgy, hogy egy biciklin annak kis tömege miatt elég kevés telóból lehet csak kicsikarni olyan nüansznyi mozgásokat, mint mondjuk amit a gumiköpeny végez átlag nyomáson. Ezek a villák nem vmi hatékonyan semlegesítik a rázkódást, ahhoz nem elég finom szerkezetek, túl nagy a belső ellenállásuk hozzá, hogy csak millimétereket mozogjanak. Jól tetten érhető ez, hogy ha álló helyzetben összenyomsz egy villát, akkor megfigyelhető, hogy kell egy kis erő már ahhoz, hogy egyáltalán mozgásra bírd, tehát a rugóállandó felett még pluszban. Aztán emiatt a súrlódás miatt nem ritka, hogy vissza se tér ugyanoda a helyzetben terheletlenül, vagyis ha felengeded, könnyen lehet, h csak a kiindulási pont alatt egy-egy milliméterrel áll meg, ahol már a rugó ereje kisebb, mint a belső ellenállás.Egy gépjárművön ahol már jókora súly nyomja a telót az útnak és ahol már jóval erősebb rugókat alkalmaznak, ott ez a belső ellenállás szinte elhanyagolható, ezért képesek olyan finom mozgásra, hogy még egy repedést is megéreznek az úttesten. Már ha a gumi nem nyeli el előbb.
És mivel a gumi dolga felvenni ezeket az apró úthibákat, ezért egy teló főleg csak a nagyobb huplikra tud reagálni.
Próbáld csak ki, hogy 1 barral kisebb nyomáson mész ugyanott!
2 baron és ballonosabb gumikkal (>1.75) már meg se érezni szinte, hogy épp macskaköveken suhansz át.
Míg 4,5 baron akár meg is tudnád számlálni őket. Ezeket a finom úthibákat nem igazán képesek felvenni hatékonyan a villák. Főleg, ha még egy lassúra hangolt csillapítás is fékezi őket és még a sebességed se sétatempó, hanem vmi haladósabb.
Amúgy meg könnyű belátni, hogy éppen akkora erők érik a telót nyeregben ülve is, mint mikor álló helyzetben nyomkodod.
Elvégre a rugóállandó nem változik menet közben, éppen ugyanannyi erőre van szükség a mozgásához használat közben is.
Amúgy meg egy rugó oszcillációját nem igazán lehetne megérezni, éppen azért mert elnyeli az erőket és újra felszabadítja azokat, nem közvetíti felfelé abban az időpillanatban a testek tehetetlensége okán, mint egy lengéscsillapító. Ha nem lenne lengéscsillapító, akkor egy összenyomott rugó viszonylag egyenletesen fejtené ki az elraktározott erőt az összenyomás után. Vagyis a behatás pillanatában annak az erőnek, ami összenyomta a rugót, csak egy apró töredékét éreznéd a rugó felett a felfüggesztett tömeg tehetetlensége okán. A lengéscsillapító az, ami átadja a beható erő jókora részét a behatás pillanatában a működési elvéből kifolyólag.
A lengéscsillapító ütését érzed közvetlenül.
Rugós villákban meg a súrlódás okozta csillapítást érezni.szerk: amúgy nem tudok nyilatkozni kéz zsibbadásról, sose zsibbadt még a kezem. A fenekem annál inkább.
Jöttem már le hegyről is nem egyszer úgy, hogy a kormány úgy rángatta a kezemet, ahogy az ember szokta kirázni a paplanját. És mentem már aszfalton 100 km-ert is. Soha nem zsibbadt el.
Zsibbadás leggyakoribb oka a rossz kéztartás, esetleg rossz markolat és csak nagyon ritkán vmi testi rendellenesség. Kesztyűt ugye használsz?[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz PumpkinSeed #26517 üzenetére
akkor megérheti, főleg ha tényleg teljesen átlagos közlekedésre kell és túrázni nem nagyon fogsz vele menni
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz PumpkinSeed #26521 üzenetére
A hátsó papucs ki lett cserélve csúszópapucsra. Főleg régebbi országúti vázaknál szoktak ilyet csinálni.
-
PumpkinSeed
addikt
válasz Zola007 #26523 üzenetére
Idézem magam: "Több 10 km-s távolságok megtételére városon kívüli aszfaltutakra."
(#26524) zoli03
Na és az jót jelent vagy nem?
"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
zoli03
őstag
válasz PumpkinSeed #26525 üzenetére
Ugye ejtőpapuccsal nem lehet használni (vagy csak eléggé bonyolultan), ilyenkor jön az átpapucsolás. Ha normális a papucs, és normálisan van megcsinálva, akkor szerintem nincs vele baj, sokan használják így. De egy használt biciklinél ezeket nem lehet tudni, ezért én nem hiszem, hogy vennék átpapucsolt vázas biciklit.
-
razzorr
őstag
válasz EnergyCoke #26527 üzenetére
"Egy letört visszapillantó vagy egy karc a fényezésre, csodákra képes." mondta ezt anno az ismerősöm. Lehet igaza van és megtanulná a lusta bunkója. De inkább a képét verném be,mert nem a kocsi állt oda magától.
-
Teasüti
nagyúr
Nincs véletlenül vkinek kuponja a menabocsomagtarto.hu-ra?
-
zoli03
őstag
válasz PumpkinSeed #26528 üzenetére
Én a Cathfaern által linkelt biciklire gondoltam, nem a BTWIN-re.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz PumpkinSeed #26528 üzenetére
Mert zoli03 nem neked, hanem Cathfaern-nek válaszolt.
-
#48525824
törölt tag
8bar-bikes.com -ról valaki nem akar valamit rendelni? Száll. költség megosztás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz #48525824 #26533 üzenetére
én szeretnék, de gyanítom, hogy szeptember előtt nem lesz feláldozható keretem rájuk, meg igazából drágállom. mocsokdrága a full price sajnos. a hajtókaruk árában már omnium van, a befogó harmadáért van deda, feléért cinelli. kicsit el vannak szállva, hiába vagyok most nagyon odáig értük a vázaik miatt, a minőségük egyáltalán nem nyújt annyit, amit az áruk indokol.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Cathfaern
nagyúr
válasz zoli03 #26518 üzenetére
+ Zola007
Köszi a válaszokat
Igazából azért kezdtem el nézelődni használt SS / fixi-k után, mert némi saccolás és fejszámolás után kijött, hogy akár a trekkinget alakítom át, akár a régi outit, nem igazán jövök ki olyan áron, ami szimpatikus lenne. Előbbi min. 25k, utóbbi min. 40k-ból lenne meg, feltéve hogy nem full gagyi alkatrészekkel szerelem fel őket. De a trekking átalakítása esetén nem maradna váltós biciklim, ami annyira nem szimpatikus, ha mégis valami dombosabb vidékre akarnék menni... (plusz az ugye ejtőpapucsos). 40k-ért meg lehet látni SS / fixiket. De elég siralmas eredményt hozott a körülnézés Ami ezen az áron van, az olyan szinten igénytelen, hogy az elmondhatatlan. Nem is az, hogy leharcolt vagy gyenge minőségű alkatrészekkel van felszerelve, hanem igénytelen... A kedvencem az a fixi (!) volt, aminek csak hátsó fék volt felszerelve, első nem De nagyon sok SS-t is látni csak hátsó fékkel... Mondjuk az is jó, amikor a régi szocialista kontrafékes bicikliket árulják SS / Single Speedként Oké, hogy technikailag tényleg az, de hát na...
Ez az egyetlen hirdetés volt a max. 60k-s kategóriában amiben volt némi reményem, de akkor ezzel se vagyok előrébb. Ilyen szintű alkatrészekkel az én vázaimat is bőven fel tudom szerelni, és akkor legalább pontosan tudom mit kapott korábban a bicikli.
Köszi azért -
hoffman_
nagyúr
válasz Cathfaern #26536 üzenetére
elég hülye piaca van itthon a singlespeednek. az enyém egy elég korrekt darab, még a kőnehéz (bár stramm) acél csepel 3* vázzal is. állítom, hogy nem tudnám 70 fölött eladni, pedig kb kétszer ennyi van benne. ugyanakkor olyan trágyákat kínálnak olyan áron, hogy az valami vicc. meglátásom szerint két opció van, vagy vadászni egy nem leharcolt royal-t 60 körül, amit el akarnak adni, vagy nézni egy újszerű, szép állapotú darabot 80 körül, ilyen minden héten jött velem szemben, ha néztem.
régi outi alapra építkezve persze teljesen más lesz a bringa festése és feelingje, de az nagyon zsákbamacska, meg ugye az említett elborult árak néha. az pedig tény, hogy ha valami túl olcsó, akkor az nem mák, vagy akció, az sz*r.
TayRol:
sosem értem azokat, akik szidják az új csepel vázakat. a régivel egy lapon említeni nem érdemes, de amikor egy friss, és alapvetően egész szép váz, sőt vázszett 30 ezerért az emberé, akkor nettó idiótaság fikázni. nincs velük semmi baj, én 90kg-val rakom neki két éve, nem sajnálom, volt csúnya esésem vele, mindent kibír, néha haragszom is magamra, hogy nem vigyázok rá jobban.
persze, van jobb. sokkal jobb. a diffinek ára van, a mostani épülő gépemben a váz kerül annyiba kb, mint itt az egész gép majdnem.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Dirtyz #26534 üzenetére
Rendelésnél látható. Gondoltam hátha akad vkinek.
Kell egy tetőszállító egy héten belül, vmi olyan, ami fogad extra vázprofilokat is.Néztem egy Huggy Lock-ot (inkább veszek egy szállítót, mint teljes árú vonatjegyet bringás jeggyel), de ebike-nál persze nincs raktáron ahonnan csomagot várok.
Mindegyikhez 15 kg teherbírást írnak, de mi van ha nekem a bringám gyárilag 18 kg és még fel van szerelve túrához pár "aprósággal"??
Remélem van benne biztonsági tartalék olyan 20 kilóig...
15 kg egy vicc, az XC-m is van vagy 13,5 csupaszon, felszerelve kicsivel meghaladja a 14-et is, ha még vizet tennék a kulacsokba, akkor leesne a tetőről, vagy mi?[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz hoffman_ #26537 üzenetére
8bar oldalán egész pofás bringa összerakó van, összedobtam egy nekem tetszőt, 1100 euro, már rendelek is kettőt
Én azt látom, hogy nagyon sokan összerakják "poénból" vagy divatból, aztán rájönnek, hogy mégse jön be nekik, és megpróbálják eladni hogy legalább valami visszajöjjön belőle. Viszont ugye a magyar viszonyokból kiindulva kétféle projekt van:
1. tanyabike, "tanyaalkatrészekkel"
2. "designbike", relatív olcsó alkatrészekkel, de jó csicsás legyen (itt jönnek a mindenféle jó kis napsütéstől is lepergő vázfestések)Aztán kb. ennyi. 1. igénytelen, a 2. pontban lévőt meg pont úgy nem merném otthagyni sehol, mint ahogy az outival se jártam dolgozni / városban. Plusz az esetek többségében az én szubjektív megítélésemnek még rondák is.
Régi outi átépítésével az a bajom, hogy ugye abban csomó kikopó félben lévő alkatrész kell (nagy benyúlású fékek, 1"-os kormánycsapágy, blokk is gyanítom valami hülye szabványú lehet, stb), trekkingnél meg szerezni kéne villát (bár elég egyedi lenne egy teleszkópos fixi ), plusz papucs problémák... na majd megálmodom még (legjobb lenne persze nulláról építkezni, de annyit nem igazán szánnék rá) -
hoffman_
nagyúr
válasz TayRol #26540 üzenetére
én mielőtt ezt a royal-t vettem, egy maurice vázat akartam, amihez nem volt váz. ezért kellett keresnem villát külön. nem volt. ellenben boltos ismerőstől kaptam beker áron egy torpedo szetett, váz+villa együtt, ez volt két és fél éve. 8000 forintomba volt. annyit a hülyének is megér, veszek hármat, és 3 bringát építek rá, csak hogy legyen. torpedot nem használtam egy percig sem, eladtam nagyon olcsón, de anyagra ugyanaz, mint a roayal, törésről én nem hallottam.
Cathfaern:
igen, vannak áraik. mindenből prémium kategóriát szeretnék építeni majd erre a gépre, de az luxus lenne, hogy minden 8bar legyen, ez irreális költség.
pontosan leírtad, itthon ez van 90%-ban. én kezdő ss-nek, relatíve olcsón ezért vagyok ennyire csepel párti. olcsó, jó, stramm, nehéz. ennyit tud, de ezt nagyon. ha valakinek bejön, akkor építhet régi outira fanatizmusból, muffolt pályavázra szerelemből, vagy általam is vett új generációs pályabringa alapra kopizott minőségi de horrorárú szerkezetekre.
amekkora keretet szabtam ennek, ennyiből már egy pazar, közép-felső kategóriás használt merev XC gép jönne ki szervizzel együtt. néha elgondolkodom
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Cathfaern
nagyúr
-
Mr. Erikszon
senior tag
Van egy super manitou skareb villám ami a használtan beszerzett biciklimen volt rajta.
Na már most én tervezek venni majd egy erősebb fox vagy rock shox villát.
A jelenlegi villámon nem működik sem a rebound sem a lockoló és a levegőt is ereszti.
Megéri szervizelni illetve milyen mellékhatásokat von maga után, ha így használom betonon? -
Teasüti
nagyúr
válasz Mr. Erikszon #26549 üzenetére
milyen mellékhatásokat von maga után, ha így használom betonon?
Max lesz egy merev villád.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Motoros topic
- Steam topic
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- További aktív témák...