Hirdetés
-
A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
ma Európába is eljutott a legfrissebb Samsung felület a két népszerű telefonra.
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
Aktív témák
-
-
nagyúr
válasz djtoomi #2112 üzenetére
Hááát, elmondani el tudom, de ha nem csináltál még iet, akkor szakemberre bíznám, igaz csak a fejcsapi beállítása miatt. Most hogy néz ki a géped? Van benne villa, vagy csak a váz van csupaszon? Fejcsapágy? Megvan hozzá minden?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
nagyúr
válasz djtoomi #2118 üzenetére
Én nem tenném a helyedben, de azért leírom. Saját felelőségre megpróbálhatod. Nem egy ördöngősség, de mittomén. (Bocsi attól, akit untatna )
- Leszeded a tárcsafék nyergét elöl. Adapterrel együtt célszerű, 2 db 5-ös imbusz csavar tartja az IS konzolon. Vigyázol a kis alátétekre, ha vannak. Elvileg nem lesznek. Nemtom mien telód van, de gondolom 160-as IS konzol van rajta, a Sole-n meg PM, ezért lesz ott egy adapter. Ezt nem célszerű megbontani, mivel gyárilag be van lőve.
- A stucni csavarjati kilazítod.
- A stucni tetején lesz egy csavaros kupak, valszeg 5-ös imbuszfejű csavarral. Ezt kitekered, és leteszed az asztalra (mondjuk ).
- Lekapod a stucnit, és a bovdenek mentén szépen leengeded előre.
- A vázat az alsócsőnél megfogva szépen megemeled, ekkor szét fog hullani az egész. Valszeg vagy cartridge-es a fejcsapit csapágyazása, így a vízionált, szétguruló golyókkal nem fogsz találkozni, de ki tudja Kellys-ék hol spórolnak, szal esetleg készíts oda egy zacsit, amikor megemeled.
- Szépen kihúzod a villát a homlokcsőből, és próbálod függőlegesen tartani, hogy a motyók ne potyogjanak le róla.
- A viázat letámasztod, vigyázol, hogy ne essen ki belőle az alsó golyókosár, és fölül se verd le az ékes alátétet, meg a kis hézagolókat.
- A villa vállán lesz a csapi alsó gyűrűje. Az alsó golyókosár (cartridge) vagy az alsó csészében maradt (ekkor vigyázz, hogy ne essen ki), vagy a villa nyakán lesz. Utóbbi esetben leszeded, és leteszed az asztalra (mondjuk ).
- Az alsó gyűrű jól rá van gyógyulva/feszülve a nyak alsó, vastagabb részére, így egy böszmébb csavarhúzóval befeszítesz alá, majd kalapáccsal odasomsz finoman. Így mész körbe, vagy fél fordulatokkal haladva, ízlés szerint.
- A villa nyakában lesz egy rózsa (másnéven dió), amit egy izmosabb rúddal, és kalapáccsal óvatosan kiütsz lefelé (szigorúan lefelé).
- A kereket átrakod az új villába.
- Az új villára felhúzod az alsó gyűrűt, és szépen ráütögeted.
- A diót beleütöd az új villa nyakába.
- Az új villára felrakott alsó gyűrű tetejére húzod az alsó golyókosarat (lehetőleg persze olyan állásban, ahogy előtte volt ).
- Az egészet fogod, és beledugod a fejcsőbe, vigyázva, hogy a felső csészében tanyázó dolgokat (felső golyókosár, házagolók, tömítés, ékes alátét, stb.) ne verd ki onnan.
- Szépen összepászintod az alkatrészeket, hogy feküdjenek egymáson, és ne legyenek hézagok sehol.
- Felrakod a stucnit.
- Felrakod az első féket az új villára. Mivel a DJ3 alapból 160-as IS konzollal készül, valszeg nem lesz szükséged másik adapterre.
- Becsavarod a dióba a felső csavart, és elkezdesz játszani.
- A felső csavart meghúzod érzésre, majd a kezedet a fejcsapi alsó része és a homlokcső találkozásához teszed, behúzod az első féket, és előre-hátra megmocogtatod a bringát. Ha érzel a másik kezeddel elmozdulást, kotyogást, akkor húzol még a csavaron, közben nézed, hogy könyen jár-e még a villa, vagyis el tud-e fordulni. Megkeresed azt a beállítást, ahol már nem kotyog, de még nem szorul a fejcsapi.
- Ha megvan a beállítás, akkor meghúzod a stucni csavarjait, beállítod pontosan a féket, megtörlöd a homlokod, és örülsz.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz djtoomi #2130 üzenetére
Jóvan, gyorsan kellett írnom, asszonka már mesét akart nézni. Kb. 10 perc alatt ki lehet cserélni a villát cakkumpakk, bár, ha először csinálja vki, akkor gondolom elmókol vele egy darabig. A fékből nem foik ki az olaj, ha nem nyitod ki a leeresztő szelepet. Ha cseréled a tárcsát 160-ról 203 mm-esre, akkor csak egy megfelelő adapter kell, és kész is. Lecsavar, felcsavar, beállít, és kész.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Pinya007
tag
válasz djtoomi #2130 üzenetére
Elég nagyot esik ára telóknak, Marzocchi '05 MX Comp ETA 74k az ebike-on. Biztos van oka DJ3, 38k-s árának, technikailag gondolom nem azt tudja, mint régebbiek. Rock Shox Judy-k is jobbak voltak régen, ahogy mondják, most meg belépő kategória olcsón... Nem tudom miért kell így becsteleníteni egy jól bevált nevet.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
nagyúr
válasz djtoomi #2140 üzenetére
A 2003-asak törtek a fékhídnál, a 2004-esek, és 2005-ösek jók voltak, utána kezdte a Marzo lejjebb pozícionálni a termékpalettán a DJ-ket. Nekem is volt, 2005-ösből DJII-es. Dögnehéz volt, és érdekesen mozgott, de bitang merev volt, és szerettem.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
TexT-BoY
addikt
-
nagyúr
válasz djtoomi #2146 üzenetére
Úgy értem, hogy nem könnyű. Mivel ez egy ugrálós, dirt teló, így a vajpuha mozgás, finom megindulás nem sajátja. A célból tervezték, építették, hogy kibírja például a randa csőrösöket, amikor beleállsz az érkező hátuljába egy duplán. Iet én is csináltam, amikor elmértem a sebességet. Vicces volt, ahogy korlátgyakorlatot mutattam be a kormányon úgy, hogy a felsőtestem a kormány fölött, a lábaim meg a kormány alatt álltak vízszintesen előre, a bringa meg beleállt a dombba. De a villának meg sem kottyant. Igaz, nekem átütős volt ugye. Szal strapabíró, merev villa, de nem mozog szépen, mivel nem is erre lett tervezve. Manuál nem a villa súlyának függvénye, amíg nehezebb vagy, mint a teló.
[Szerkesztve]''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz djtoomi #2158 üzenetére
Köszi!
Alkatrészlista, ha vkit érdekel, és nem olvasta volna BM-en.
.: Váz :. Yeti AS-X 150-190mm
.: Rugóstag :. 5th Element (titán rugó)
.: Villa :. Fox DH40RC2 (titán rugó)
.: Kormány :. Ritchey Rizer 670 mm
.: Kormányszár :. Spank 1-Timer
.: Váltás :. XTR elsőváltókar, XT elsőváltó, XTR hátsóváltókar, Saint hátsóváltó
.: Fékek :. Hayes Mag HD 203 mm
.: Meghajtás :. Saint hajtómű 44-32-22, PG-990 sor, PC-991 lánc
.: Kerekek :. Saint agyak, Mavic EX729 felnik
.: Külsők :. Specialized Enduro Pro D2 2.4, Continental Vertical Pro 2.3, WTB TimberWolf, Maxxis HighRoller 2.6, Nokian Gazzaloddi Jr. 2.6
.: Szék :. Thomson Elite nyeregcső, WTB nyereg
.: Pedál :. Shimano PD-M545
A teló új volt, 440.000 Ft-ba kerül egyébként, 40-es becsúszók, 203 mm út, titán rugó, miegyéb. Volt már pár combosabb telóm (Boxxer, Stratos Superstar 8, Marzocchi SuperMonster, Marzocchi 888), de ez eddig az etalon. Mozgásban, merevségben, állíthatóságban. A legolcsóbb Fox a Vanilla R, ha jól tudom, E-Bike-on 109.000 Ft-ért rendelhető.
A Boxxert ugye már nem a Salamanderbe fogod tolni?''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz djtoomi #2177 üzenetére
Jó kis villa az! Most van nálunk tesztre. Szépen mozog, igényes kialakítású. Évek óta ez az első komolyabb RST teló! Részletek hamarosan az újságban. (Ez most oan reklámszagú lett. )
''Ki milyen bringával nyomul?'' topicba van linkelve, de ugyanezek a képek vanak, szal csak ezért nem érdemes megkeresned.
A Prokop vázakat inkább róla [link] nevezték el.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz djtoomi #2174 üzenetére
Én nem ugrálnék a Salamanderrel, mivel az egy túra/CC váz. A geometriája sem megfelelő, plusz nem is ien jellegű igénybevételre lett tervezve. Ez a gyári felnikre és a Deore agyra is áll. Persze belekóstolni, kipróbálni jó, én is ugráltam Caprine Higlanderrel, aminek az orrába beletoltam egy Shock Works DH1-et, szal ez amoan evolúciós folyamat.
A fék nyilván ''elbírja'' a nagyobb tárcsát, mivel neki aztán tök mindegy, hogy 2 centivel magasabban ül. Innen nem tudom megmondani, hogy mien tárcsa van a gépeden, de ha van rajta 6 csavar, akkor 6 csavaros, ha csak egy nagy kupakot látsz, akkor CL-es. Egyébként az első verzió a valószínűbb. A nagyobb tárcsával olyan gondok jelentkezhetnek, hogy jobban csavarja a teló lábát (DJ ien szempontból jó, mert elég masszív, nem valószínű, hogy gondja lenne vele), és hátul erőteljesen cibálni fogja a nagyobb erőkar a vázad tárcsafék konzolját. Mivel a vázat nem 203-as tárcsára tervezték, valszeg nincs megerősítve megfelelően a támvilla, a konzol, és még az sem biztos, hogy egy mélyebb s-bend miatt a láncvillán egyáltalán elfér-e a nagyobb tárcsa.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2174 üzenetére
Az elöbb még single trackeid voltak. már double track.. salamanderrel akarsz ugárlni, mi jön még? Red bull rampra campa országutival mész?
Amugy elmondom mi lesz ha elkezdesz dirtelni:
Veszel telot mert kinyirtad, aztán a telod kiszakitja a fejcsövet, veszel vázat, aztán a kerekeidet nem gyözöd javitgatni sose lesz már jóü, veszel 2 drága kereket, aztán mikor a 3. váltódat töröd el átálsz SS-re, aztán szépen lassan arra döbben sz hogy 300.000Ft van alattad. De szép lassan kihullanak a gyenge alkatrészek, ezt garantálom.
Integra a saint az nem egyszerü cucc.. van pár uj széria a shimanonál:
Hone - enduro cuccok
Saint - DH cuccok
eggyikse szar.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
sanyixXx
senior tag
válasz djtoomi #2217 üzenetére
ha jól tévedek, akkor ugrálós bringát akarsz. na arra ez a hajtőmű nem épp alkalmas. ez a truvativ legalja, meg inkább nagggyon hobbi XC-re és városra készült.
a köpenyekből meg felejtsd el a az elsőt és a harmadikat. ugrálásra 2db 1200 grammos küldő nagyon nem alkalmas, a másik meg fölösleges, mocsarazós gumiRumot minden pohárba! | https://rumnagykovet.hu/
-
Pinya007
tag
válasz djtoomi #2267 üzenetére
MX Comp, meg DJ3 nem egy felhasználási területre tervezett. XC-re használom majd, erdei utak, de vmivel több aszfalt mint terep.
Korrektnek tűnik a srác, V-fék tüskét sehol nem találtam neten, talán szervizekben van elfekvőben. Talán egy szabvány van ebből, és nem gyártónként változik...
Megpróbál szerezni hozzá ismerősi környezetben egyébként, remélem sikerül neki.
Meg van egy szerviz ahol beállították neki nyomást, talán azt is el tudom intézni, hogy én súlyomra beállítattsa. Akkor már nem kell elvileg pumpa.
Vagy eresztenek levegős telók? Ha igen hogy, milyen mértékben?
Mire kell odafigyelnem szemrevételezéskor?Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
nagyúr
válasz djtoomi #2271 üzenetére
Volt pár Marzom (Z1, Junior T, Dirt Jumper II, 888, SuperMonster), de egyik sem ''kopogott'', így ezt az állítást cáfolnám. A teló pedig igen, kemény, mivel dirt teló egyrészt, másrészt valszeg kemény alád a rugó -> csere. Manőverezni azért nehez vele, mert valszeg elcseszte a bringád CC-s geometriáját a nagyobb beépítési magassággal, és a laposabb fejcsőszög bizony azt eredményezi, plusz ugye dögnehéz. Ezeket azonban mind írtuk már neked. (Nem mozog szépen, nehéz, és nem való a gépedbe.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Horbal
őstag
válasz djtoomi #2273 üzenetére
Igen a Tora lehet egy jó választás, kellemes egyszerű szerkezet egészen jó mozgással viszonylag baráti áron, én is vele szemezek csak előbb egy váz kell...CC-re enyhébb durvulásra, esetleg ugrálásra kifejezetten alkalmatos...szerintem...
A váz már ki van nézve, esetleg valami vélemény róla
Merida Matts tfs 900 lenne?
[Szerkesztve]Balett cipőm nincsen nekem, de ha lesz én fő nem veszem!
-
-
nagyúr
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2295 üzenetére
Még magaddal sem vagy tisztában.. Tudd már első körben hogy mit akarsz. Ugrálni? akkor elég 100mm ut, meg betons tabil telo, hagyd meg a DJ3-at, DH-zni akarsz? már a mostani telódat is nehezen birja el a vázad, ideje váltani. 170mm-es duplavállas.. mireis? dirtre? Kp stb meg nuku?. ennél még a nixon is jó, amugy ez a kingpin egy rakás szar imko, spanomnak van Drop Off triple ex nőjének volt ilyen.. hát ég és föld a 2 telo, árbanm meg ugyan ott vannak.
Space dirtre.. hogyismondjam.. Mi is probálkoztunk ilyesmivel még régen, majd kinövöd.
MOD: UMF1 steelt akarsz vagy simát? mind1 is mert eggyikse 170mmes utra lett kitalálva.. szétcsszed a geot. umf duncan ha 170es telot akarsz. Amugy felesleges ennyi út. Itt most a spnajim az összes boxxert meg drop of tropilet meg minden cserélnek le szépen 150 körüli szimpla vállas telókra mert sokkal nagyobb szabadságot ad nekik arra a felhazsnálásra amit nyomnak.. ''marzo enduro z1 drop off qr20'' Szerintem elöbb vázat vegyél, és hagyd azt a DJ3ast, ahogy irta jorus is a zsugorcső rámegy és csőpa..
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
kiszu
senior tag
válasz djtoomi #2307 üzenetére
Ez tetszik:
Rock Machine
'07 Heatwave 70
Leírás:
Váz: Alu 6061 Prestige
Villa: Suntour SX XCT, 75 mm
Kormány: Zoom
Kormányfej: Zoom
Kormányfej készlet: Neco
Gumiköpeny: Kenda Kobra, 2.0
Felni: alu duplafalú
Agy első: KT alu gyorszáras
Agy hátsó: KT alu gyorszáras
Fogaskoszorú: Shimano HG30, 11-32T
Hajtómü: Shimano TX71, 28/38/48T
Pedál: VP műanyag
Váltó első: Shimano C051
Váltó hátsó: Shimano Acera
Váltókar: Shimano EF50
Fékkar:
Fék: Promax Disc
Nyereg: Active
Nyeregcső: Zoom
Súly: 14,65 kg.
Vagy a Merida Polaris Deore sima vagy tárcsafékes változata
Igazad van. Az 500 az sok lesz havonta. Nem is értem,miért irtam hirtelen ilyen sokat.
Most heti 60 at mentem. -
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2303 üzenetére
Nekem Manitou Axel Elite 100mm Evil Genius stb...
Hát lejtőzni jobb kis komprumiszummal egy DJ3al minthogy dirten köss kompromisszumot.
a steel azért olyan kerek csöves mert acél sokkal jobb az a váz..
Nekem NS suburbanom volt, keress rá, ha a kerek gynege akkor az nagyon harmat váz lenne, de amugy a világ eggyik legkomolyabb dirt váza. Zsugorcsővet meg kapsz az első barkács/villanyszerelős 'bótba.
Amugy volt eddig:
-számtalan RST (ugy törtük őket mint a ropit, most is van mág a barátomnál 10-12db tré teló, lassan össze lehet belölük rakni pár jót is)
-marzo:
EXR Comp (saját)
MZ comp
MX comp (saját)
-RS:
Judy XC (saját első teló)
psylo xc
Pike SL (saját, kicsi volt a GTbe)
Totem!!! (a GT-be vettem még amcsibol amikor még ebikeon nem is volt) ezt sajnos nem is tapaszutaltam hogy mzog, de álomszép volt.
-Manitou:
Black elite RTWD
Black comp?! vagy hasonlo fapad (saját NSbe volt)
Axel elite (mostani)
a telok közül sokat használtam csak 1-1napra, de itt csak azokat a telokat sorolom amelyeket a saját konfigomban tudhattam.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2335 üzenetére
ha jó vázat akarsz merev farral dirtre meg durvulásra akkor NS..
Drága de nem véletlen, ha olcsobban akarsz gidza és jó váaz akkor UMF hardy 1 steel.
Milyen lefelé menő tendencia? össze vissza cserélgettem. saját DJ-m nem volt, sőt a bicomban sem volt mert nehéznek tartom. de Drop Offom volt csak kifelejtettem kb 3napig volt benne egy Triple a Gt-beHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2337 üzenetére
akkor most egy kis körbe tekintés: ( képem nincs, keress viszább a topikokban lehet sőt biztos találhatsz roluk).
1. Caprine hájlánder
2. Magellan PolarX 2002
3. Kona Stuff-csak rövid ideig, nem jött be-
4. NS Suburban fehér szinben
5. GT Lobo DH 1000 -sajnos még az összeépités alatt pénzügyi problémáim adóttak és el kelett adjam-
Ezeket a vázakat toltam. és vannak olyan alkatészek amelyek örökre elkisértek pl az LX hajtómüvem.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Jancsi
aktív tag
válasz djtoomi #2343 üzenetére
Specialized-böl a váz ér csak valamit, az összes többi alkatrész felejtős, ennyiért egy uj ilyen felszeretségű bringát lehetne majdnem venni.
Az össztelós felszereltsége nem olyan rossz, csak egy vagyon a fenntartása, teló+rugóstag, olajos tárcsák évi egy takarítással is közel 20k, ha nem romlik és nem kopik el semmi. DH-zni sem nagyon lehetne vele szerintem, kicsi a rugóút és gondolom a csillapítás is jelképes.
Felfelé meg lehet lenni lockout nélkül is, nekem van locuout-om max aszfaltos emelkedőkön használom, terepen valahogy nekem nem jön be. -
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2794 üzenetére
nekema telo nem tünik eggségesnek, és nem is fél éves ez a bike hanem 3.. legalábbis a váz.. annyira nem jó vétel
venember nem olyan nagy ördöngősség.
A képen is látható váz, Manitou Axel Super telo (ocso)(lehet később SID race csere lesz).
A kerekek azok iparicsapágyas aggyal, Sapim küllövel szerelt Araya felnik ( ha ez mond valamit, régi profi duplafalu CC felni, pihe könnyü az egész füzött kerekem. Erre most megy fel valamilyen kis laza városi gumi, a Conti Expolerer helyére, ezzel még több sulyt sporlok de a kevláros expo se hiszem hogy nehéz kategoria. Aztán mi van még? pazzaz stucni, kormányomat hirtelen nemtudom, de az se nehéz, a megállásért 2 pár Sram 9.0 fék felel amiket Deora karral müködtetek. De majd lesz konkrét kép meg minden a jövöhéten, mert remélem összerakjuk ujra alig várom.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
venember83
nagyúr
válasz djtoomi #2799 üzenetére
Dehogy fer, igy is a mammutkergetomet haver garazsaba kellett koltoztessem, h az erkelyen elferjen a cube. Mind1, jo, hogy eladtad, bar 60ert jo lett volna nekem is. Ha 2 hete fent volt, akkor azert nem figyeltem fel ra, mert 130ert volt kiirva? Vegulis mind1. Megyek is bringazni egyet, nem hagyom magam elcsabitani 1 Magellan altal Kulonben 2 nap alatt nyomtam 60km-t bele Ma meglesz a 90, de lehet 100 is Kezdesnek nem rossz.
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2798 üzenetére
Látom nem mindig olvasod a forumot, a tavaji szezonban volt egy elég komoly Bal-esetem amikoris 6méter magasbol betonra estem, első hátsó kerekem meghalt, a többi cuccomat pedig eladtam, most ilyen maradék alkatrészekböl, kölctséghatékonyan épitek egx CC bringát, mert nem merek felmenni a 4méteres dropra hogy egyáltalán lendületet vegyek Igen beszartam, azóta nem mertem dirt biciklire ülni pályán.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz djtoomi #2819 üzenetére
ennek ellenére nem is mutanám hoyg valaha ilyen nagy és nehéz dirtjumeper telo volt a vázamba ami CC... tuti nem venném meg töled hiába 120 abban az esetben, melesleg szép summát krész a DJ teloért
Pedál csere meg telo csere és mehet vissza bikemagdra 120-ért... jótanács, nem fogják megvenni és nappali képekkel rakd fel hogy ne ismerjék meg...
120alapár..... abbol alkudozni fognak
de rakjhataod alább is.,
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
urban racer
senior tag
válasz djtoomi #2839 üzenetére
marzo: 25-30 (állapottól függően)
axel: 20 (állapottól függően)
Viszont ha dirtelsz, akkor ne cseréld el. A DJ elpusztíthatatlan dirt villa(vagy inkább sokáig bírja ), az axel super meg enduro villa"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Aktív témák
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Diablo IV
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Linux felhasználók OFF topikja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Apple Magic Keyboard iPad Pro 12.9"-hez, fehér, HU - MJQL3MG/A
- iPhone 13 MINI 128GB green kártyafüggetlen! Apple.hu számla! 2025 augusztusig Apple garancia!
- MacBook Retina 12-inch 2017 - 8GB/256GB
- Kemove K98 Retro wireless billentyűzet RGB - Red Swtich
- Lenovo Thinkpad L580 (i5 8th, 8 GB ,512 SSD, FHD)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen