- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Aktív témák
-
tr00p3r
őstag
nekem egy 20-asba volt a 2 kettő tavaly, de csak azért, mert a velotrade-nél elb@szarintották a megrendelésem. a cipőt a kerékvárban vettem meg végül 11K-ért. amúgy nemtom az ebike-on miért van fent ez a csuka. már tavaly sem volt belőle egy darab sem, amikor rendeltem. akkor adták azt hiszem 5K-ért nagykeráron. annó beszéltem az ebike-kal is őszintén és nyíltan, hogy nekik van-e még, mert én is a nagykerből jövök és ott nincs. szóval fura, hogy még fent van.
szerintem kisebb bringaboltokban még fellelheted, bár lehet, hogy nem ennyiért. azt hiszem 14500.- volt az ajánlott kiskerára.
a pedál ára természetesen 1 párra vonatkozik. -
EQMontoya
veterán
válasz ponti_ak #490 üzenetére
bicikliúton belefér...
mod: azé hozzátenném, hogy ha más bőrét nem viszem vásárra, akkor nem épp a felelősségtudatomról vagyok hires... előzött már meg erdei úton busz jobbról, 1x elütött 1 autó (akkor gyalog voltam), stb. De ezekben az esetekben nem hallgattam zenét
[Szerkesztve]Same rules apply!
-
niti
aktív tag
válasz ponti_ak #531 üzenetére
Ja, nem azért, hogy elkésnék, csak azért mégis. Épp azért, amit írtam, hogy egyszerűen nem veszik észre, hogy akadályoznak másokat. Bosszantó tud lenni, mert mondom, ott van mellette a lépcső. Az oviscsoport dolog meg azért kiakasztó, mert a pedagógus tudatosíthatná a gyerekekben, hogy hol közlekedjenek úgy, hogy senkinek ne kelljen rájuk várni. Se kerékpárosnak, se babakocsis anyukának, se tolószékesnek- adott esetben.
-
fasyrt
őstag
válasz ponti_ak #958 üzenetére
Jah, olvastam én is, csak nem nagyon tudok kiigazodni a honlapjukon.
Elvileg ezekre:
Láncos lakatok:
New York Chain 100 cm 21990
Keeper Chain & Padlock 80 cm 7770
Armored Padlock & Chain 9,5 mm x 100 cm 10572
Locking Chain 9,5 mm x 100 cm 8076
csak ez jöhet szóba: [link], de egy büdös mukkot nem írnak róla.
Asszem sikerült összekevernem, hogy most a hengerzártól vagy az elfelejtett nevű másiktól kell tartani. Azt tudom, hogy a körkulcs nem nyerő.
Most úgy néz ki ez lesz, ha rájövök, hogy hova tekerek másfél méter láncot. [link] B@..ott nehéz lehet nap mint nap hordozni, ebből a szempontból ez [link] jobban bejön. Ugyanott vagyok, mint tegnap... -
ponti_ak
addikt
válasz ponti_ak #6826 üzenetére
..öö.. ismeri valaki közületek a felsoroltakat? Vagy inkább ne kérdezzek hülyeségeket?
-
nagyúr
válasz ponti_ak #6826 üzenetére
Mindkét teló kiváló a maga területén, ám nem igazán egymás konkurensei. A Recon inkább egy CC teló, mint AM, a Relevation pedig pont fordítva. Ez persze leginkább a rugútkülönbségben mutatkozik meg. (Megjegyzem a Crux-ba max. 100 mm-en használnám a Revelationt-t, de akkor meg ugye feleslegesen cipelsz 30 mm rugóutat.)
A becsúszóik anyaga, mérete megegyezik, a lábak szintén, állíthatóságban sincsenek igazán nagy különbségek, és ez igaz a csillapítási rendszerükre is. Én mindkettőt Pop-Lock-kal használtam, mi több, a Relevation-ról le is törtem. Erre mondjuk célszerű figyelni, mert nem nagyon bír ki egy kormánypörit, émeg kicsit odavertem egy kőbányában.
Az igazi diffi (a rugóúttól eltekintve) a solo-air és a dual-air rugózási rendszerek közötti különbség ugye. Namost mivel mindkettő volt nálam 1-1 hónapot, elmondhatom, hogy a dual finomabb mozgást biztosít, és jobban belőhető az adott bringás ízlésének megfelelően a kompresszió, és a totálisan testre szabható lock-out, aminek a flood-gate rendszer a kulcsa. Én nagyon szerettem.Ugyanakkor neked, főleg CC felhasználásra a Cruxba inkább a Recon-t javasolnám, már csak az ár/érték arány miatt is. Egyrészt a 100 mm mindenre elég, passzol a geometriához, és maradhatnak a V-fékek. A Relevation mondjuk egy klasszissal jobb villa, de a járulékos költségek, és az, hogy úgyis 100 mm-en használnád, nem igazán teszik logikus választássá. A helyedben azért esetleg, elvi síkon elgondolkodnék egy Dual-Air-es, FloodGate-s Reba Team-en is PopLock-kal. Ebike-on most akciósan 97k, a Relevation meg 90k lenne.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
becuszabi
aktív tag
válasz ponti_ak #7100 üzenetére
Nem volt még egyik se, úgyhogy csak vélemény:
ha fontos a súly, akkor Tora-t ne. A többi azért már könnyűnek számít. Ha szeretsz sokat szöszmötölni a beállítgatásokkal, akkor a Dual Air-es Reba (ha nekem kellene, akkor ilyen lenne), de ha nem és bőven elég az ha "csak" normálisan rugózik és megtakarított 6k-t másra is el tudnád költeni, akkor Recon SL."Aki szívből él, az élből szív"
-
ponti_ak
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz ponti_ak #20465 üzenetére
Lényegi különbséget nem látok köztük technikai leírásukból, kb. ugyanazt tudják. Személy szerint nem adnék nyolcvanezret egy használt, null garis telóért. Annyiért van garis új is, MX Pro ETA, újonnan kétezernyolcas Reba, valamint R7 Super Absolute is. Vagy ötvenért használtan, vagy inkább újonnan valami. Szerintem. Meg nézz körül bikemag aprók közt is, ott is kapni gyöngyszemeket féláron kicsit használtan.
-
Ariadne
őstag
válasz ponti_ak #20474 üzenetére
Szerintem mindenképp garanciálisat vegyél, mert ha gond van, akkor viszont fizetheted a szerviz díját, és egyből drágább lesz az olcsó. Valóban te tudod, de én is azt mondom, hogy annyival nem olcsóbb az az új, hogy garancia nélkül érdemes legyen megvenni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Bikeman
aktív tag
válasz ponti_ak #20474 üzenetére
Ezt ajánlanám figyelmedbe, a legjobb Reba, nekem is ilyen van... (rá kell kérdezni a (karbon)nyakcső hosszára, nem írta bele a tompája...)
Ennek a villának a listaára 250k! Az RS legdrágább CC villája, már nem is gyártják az újaknál, mert még ennyiért sem érte meg nekik. (egybe"öntött" karbon váll-nyak miatt)
Fényezése nem szimplán fehér, hanem gyöngyházfehér (Athena White), minden fényben más színű.Az enyém 21 centis(!) nyakkal,karboncsőbe való alu rózsával (ami nem is hasonlít a vas-alu csövek rózsáira) 1520g
A 2009-es Rebáknak a kinézetük a legkisebb bajuk, láttam már boltban, polcon zsírúj '09
Rebát, ami be volt esve kb. 40mm-re, és a becsúszókon folyt az olaj, ami a tetejéről szivárgott... Akkor inkább már egy új ('09)-es SID.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ponti_ak #20488 üzenetére
Még egy szavazat a Juicy 3-ra, még nagy súlyú bringás alatt is jól bírja, erős. Saját tapasztalat, nem cserélném le semmire, tökéletes. Eddig aki csak ráült a bicómra, mindenki megjegyezte, hogy "hű de jó kis harapós ez a fék".
Egyetlen gondja, h kisebb kezűeknek kényelmetlen a hármas fékkarja, mivel nem lehet állítani a markolattól való távolságát, de ez eggyel feljebbi (ötös) karral tudtommal orvosolható."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Zewa
senior tag
válasz ponti_ak #20630 üzenetére
Juicy 5! Én vagy BB7-t vennék vagy pedig némi kis plusz lovéval; Stroker-Juicy 5
Ha nem vagyok túl indiszkrét; felhasználás illetve a tömeged?Ha DH-s ambícióitok vannak akkor szeritnem elsőre Malibort kéne megpróbálni.
(Pécsiek körében igen csak kedvelt)Testbike-ot meg szerintem felejtsétek el. Amennyi okos ember ott van azt nehéz überelni.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
spartan1
aktív tag
válasz ponti_ak #20764 üzenetére
majd a persil kiviszi köszi 20kg-ra van irva a kampó teherbirása,de én leteszteltem és 84kg-ot kényelmesen elbirja A mai napot kihagyom tekerésileg/kijött a heti fáradtság/ és inkább főzök magamnak valami finomat A főzés megtörtén egy makaróni személyében Az eset igy történtKeverem a főzésben lévő tésztát és folyamatosan hallok valami érces hangot az edényből Azt hittem lepattant benne a zománc de tésztaszűréskor kibújt a szög a zsákból/majdnem szó szerint/,egy gipszkartoncsavar volt a tésztában,csak azt nem tudom honnan került oda pedig rend van a konyhámban és nem is használok ilyen csavart itthon csak a munkahelyen néha
[ Szerkesztve ]
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
spartan1
aktív tag
válasz ponti_ak #20766 üzenetére
reggel pedig üde voltam mint egy harmatos érrett paradicsom,most meg nyomott vagyok.Nem baj legalább pihenek neeeeem-ő a ruhatáros gizike,őrá szoktam rakni néha a kabátom
[ Szerkesztve ]
"ha már nyakig benne vagy a szarban,ne bosszankodj,hanem adj hálát az Istennek:Köszönöm uram,hogy legalább nem hullámzik..
-
Ariadne
őstag
válasz ponti_ak #21681 üzenetére
Hát, kritikus leszek. Őszintén: dögunalom ott rollerezni sok ezer emberrel, semmi kedvem hozzá. Pedig klubbal mentünk több alkalommal is, de még beszélgetni sem lehet rendesen, mert elsodródunk egymástól. Tekerni rendesen szinte sosem lehet, ehh, inkább elmegyek helyette túrázni egy jót...
Ja és amit meg leginkább unok, hogy folyton a városi bringázást népszerűsítik, ami szép és jó és szükség is van rá, csak közben senki, egyetlen bringás szervezet nem akad, amelyik tenne valamit azért, hogy végre legálisan lehessen tekerni az erdőben. Le volt írva már itt is többször, hogy a kifejezetten bringás jelzések kivételével (összesen néhány van belőle) sehol nem lehetne elvileg montival közlekedni az erdőben, holott olimpiai sportágról van szó. Emiatt (is) kellene a szájukat tépni a naaagy bringás szervezeteknek, csak éppen ez még annál is nehezebb, mint keróutat kicsikarni a Margit-hídra, ezért neki sem állnak...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ponti_ak #21693 üzenetére
Á, dehogy, menj amerre kedved van, a turistautak.hu vagy egy Budai-hegység, majd Pilis-Visegrádi turistatérképpel (lapozgatós sárga Cartographiás a tuti szerintem), erősen számolva a szintvonalakat egyszerűen lehet túrákat tervezni. Meg itt is érdemes kérdezned majd, én is és pláne a naaagy tapasztalt bringások tudnak mindenféle érdekes útvonalat. Nem lehet úgy mozogni, hogy csak ott menj, ahol lehet, mert akkor elég unalmas lenne, betarthatatlan. A fokozottan védett területeket kell csak kerülni, pl. a Nagy-Szénás ilyen. De azért egyszer-egyszer érdemes felmenni oda is.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz ponti_ak #21740 üzenetére
Csak kérdés, hogy kiterjed-e arra is, ha másodosztályút veszel belőle, és hát nálunk rossz nyelvek szerint szinte csak azt lehet kapni.
Egyébként a kérdezőnek: olyan nincs, ami mindenre jó, mert az semmire sem. Általában vagy terep, vagy aszfalt, érdemes külön venni a két felhasználásra.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ZakRob
senior tag
válasz ponti_ak #22807 üzenetére
Akkor sorstársak lettünk, szintén bukta.
Sajnos rajtam nem volt védőfelszerelés, ezért bal tenyér 20 Ft-os nagyságban lehorzsolódott, jobb alkaron egész nagy felületű horzsolás és egy mélyebb seb., vállakon kisebb horzsolások. Bal térdem és jobb csípőm sajog kicsit. Ennyivel úsztam meg.
A dolog úgy történt, h ereszkedtem vagy 20-szal lefelé egy kavicsos úton mikor rámentem az út közepén lévő, az úttal párhuzamos keskeny kidomborodásra, aminek következtében megcsúszott az első kerék oldalirányba. A többit sejthetitek... -
Xantomas
őstag
válasz ponti_ak #23142 üzenetére
Nekem Aldis Termopolár téli felsőm, egy hosszú, és egy rövid mezem, és egy vastag (nem olyan ami a képen van) mellényem. A mellény + hosszú ujjú kb 10°C-ig, a polár a rövidujjúval kb 0°C-ig, póló+ rövid+hosszú+polár pedig szerintem Szibériába is elég, mert tavaly télen is csurom víz voltam, mire beértem Óbudára.
Alulra pedig rövid feszkó decás naci, harisnya és farmer.
Kézre decás téli protektoros kesztyű, ha nagyon hideg van, akkor alá egy vékony kötött kesztyű.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
tr00p3r
őstag
válasz ponti_ak #23450 üzenetére
Nyugi, nem lesz gond szerintem. Azt döntsük még el, hogy a kiinduló pontja, hol legyen a túrának.
Kismarosig mindenki ahogy tud (vonat ill. kocsi) Kismarosról menjünk fel aszfalton királyrétre, ami nekem általában nagyjából 30 perc szokott lenni. Bemelegítésnek nem rossz, hacsak el nem fárad valaki Királyrétig.
Királyrétről induljunk. Ide individuálisan érkezik mindenki ahogy tud (kocsi, Kisvonat, tekerés Kismaros vonatállomástól).
Szarul fogalmaztam, de szerintem a lényeg érthető!
@Meme: beszéltem a Zsoltival én is. Ő(k) egy hosszabbat akarnak tekerni, de még nem tudja, hogy merre, mikor és mennyit. A mi körünk, ha elmegyünk Nógrád felé, akkor kb. 30-35 km Királyrétről indulva. Ha ugyanott jövünk le, ahol felmentünk, akkor kb. 15-20 km.
[ Szerkesztve ]