Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Z86

    őstag

    válasz jorden06 #15378 üzenetére

    Hozzászólásodat olvasva és saját tapasztalataimból kiindulva bátran ki merem jelenteni, hogy ezek a szervizelős dolgok bizony egyáltalán nincsenek rendben. Kérdem én, rendben van-e az, hogy egy ilyen nagyon drága, a gyártó csúcsmodelleként emlegetett gépet, amihez elviekben kimagasló szervízháttér jár heteken keresztül nem képesek megjavítani?

    Az én 8530w-mben laza 6 hétig tartott kicserélni egy vacak dvd írót. Ebből 2 hét ment el azért, mert a szerviz átvevője valami adminisztrációs kötelezettségét elmulasztotta, további 4 pedig azzal telt, hogy a szerviz várta az alkatrészt. Szerencsére magát a teljes gépet nem kellett leadnom, szóval nagyobb gondot nem okozott a dolog. Meg kell jegyeznem, hogy közben semmiféle tájékoztatást nem kaptam arról, hogy mégis hogy halad, vagy éppen nem halad a munka. Mondanom sem kell nem igazán voltam megelégedve a szolgáltatással, és majdnem biztos vagyok benne, hogy Te is ezzel a szervizzel javíttatod a géped. Azt le kell szögeznem, hogy nem az ott dolgozókat okolom a dologért (kivétel az átvevőt).

    Ezzel ellentétben egy másik szervizben, ahova azért vittem a gépet, mert sípolt a töltője, végeztek a cserével kb. egy hét alatt, pedig ott is külön meg kellett rendelni az alkatrészt. Közben e-mailben és SMS-ben értesítettek a munka menetéről pont úgy ahogy az ember azt teljes joggal elvárhatja.

    Amit írtál, hogy használt alkatrészeket építenek vissza a gépekbe lehetséges, de ismét saját tapasztalataimra hivatkozva, nem hiszem, hogy túl gyakori megoldás. Ha belegondolunk lehet, hogy nem is éri meg a dolog anyagilag. Volt szerencsém HP és Nokia szervizben dolgozni (diákmunka, gyakorlat), de ott sosem volt téma, hogy ilyesmit csinálnának. A másik, hogy pl. egy bármilyen drága mobiltelefon szervizelésénél az első lépés, hogy a gyanús egységet (IC) cserélik, ha a technikus nem tudja megoldani a problémát 20 perc alatt, akkor nincs több vacakolás, az alkatrész kuka, és csere újra. Pedig azok sem filléres dolgok.

    Végezetül annyit, hogy az EliteBookok igazán remek gépek, a renew program révén pedig olyanok is megvásárolhatják ezeket a termékeket, akik egyébként nem tudnák. Ezek tények. Viszont szerintem a prémium kategóriába ezek az 1 hónap körüli javítási idők nem férnek bele. Sőt ha már itt tartunk, szerintem ez még a néhányak által annyira lesajnált MSI, Asus notebookokkal sem fordul elő túl gyakran. Mindezek után most olvasom a frissen megjelent cikket a Logouton, ami ezt írja:
    "A HP-nak sok magyarországi szervize van és ehhez hasonlók biztosan nem fognak megtörténni!"
    Erre én azt mondom: ó dehogynem...

    Bocs, hogy ilyen sokat írtam, de kikívánkozott :)

Új hozzászólás Aktív témák