Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
csabyka666
addikt
Üdv mindenki!
Lenne egy autós kérdésem, foglaljatok állást, legyetek szívesek.
A lényegen ugyan nem változtat, csak a tisztán látás érdekében írom, hogy egy Opel Astra F-ről van szó, 1.7-es Isuzu dízel, turbós. Az ékszíj néha csúszik, ezt a héten orvosolni fogjuk, addigis leírom a jelenséget, amit tapasztaltam. Tegnap mentem vele esőben, lehet hogy vizet vert fel a szíjra, mindegy is, kb 15 másodpercig világított a töltésjelző menet közben. Levettem a tompítottat, ezt követően elaluldt, és azóta nem produkálta a jelenséget.Nem hagyott nyugodni, ma rámértem az akksira - üzemmeleg, járó motornál. Világítás nélkül 14,2V körül töltött, ez eddig rendben van. Ráadtam a világítást (helyzetjelző + tompított + hátsó világítás), ekkor leesett 13,6V-ra, de azt tartotta. Ezután ráadtam ehhez még a ködlámpát is elöl és hátul, ekkor lassan elkezdett esni század voltonként lefelé. Egészen 13V-ig figyeltem, de még mindig csökkent, így nem mértem tovább.
A motor alapjáraton járt, menet közben nem is tudom megmérni a pontos töltést ebben a formában, szóval elképzelhető, hogy fordulaton (kb 2000RPM-en forog 5-ösben 100 körül) már felépül a töltés, mindenesetre az érdekelne, hogy a mért értékek rendben vannak szerintetek így alapjáraton? A generátort azért eléggé megterheli ez a fogyasztómennyiség, gyors számolással a tompított 2x55W, a hátsó helyzetjelző 2x4W, a ködlámpa elöl 2x55W, hátul 21W, szóval ~250W-ot minimum utána kellene töltenie, plusz a veszteség, illetve az elektronika amit felvesz. Az akksi pár hónapos, 78Ah-s. A generátor elvileg 70A-t tud névlegesen, ez legyen mondjuk a gyakorlatban az elhasználódást figyelembe véve 55A, a fenti fogyasztók 20A körül esznek, szóval elvileg maradna még tartalék, és ez a kérdés nekem, hogy ez hova lett?
Ahogy írtam is, a szíj biztosan csúszik kicsit, szóval lehet, hogy emiatt is van ez a jelenség, de jobban örülnék, ha kapnék konkrét értékeket. A legjobb lenne, ha ezeket az értékeket egy hasonló kaliberű autóról kapnám, mert ez egy elég régi gép, a maiak lehet teljesen máshogy töltenek.Bocsi, hogy hosszúra nyúlt, köszönöm a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen autót vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PayPal
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Dell Latitude E6330, 13,3" HD Kijelző, I5-3320M, 4GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6420, 14" HD+ Kijelző, I5-2540M, 4GB DDR3, 250GB HDD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó