Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Patice

    nagyúr

    válasz bajnokpityu #128109 üzenetére

    Az én olvasatomban az Atmos és a DTS:X jó lesz, csak a visszafelé kompatibilitás miatt most még a gyenge procik az AVR-ekben nem képesek arra, amit leírtál.

    AMD próbálkozott már ezzel - játékokban real-time renderelni a hangot és a visszhangokat, hogy valósághű legyen. Hát kellett is hozzá számítási teljesítmény és nem tudom, hogy ezt hogyan oldották meg: a GPU számolta/számolja ezt, vagy a CPU-ra terhelték.

    De végül is tök mindegy mi lett a vége, a lényeg, hogy megmutatta, hogy az ilyen számításokhoz erős processzor kell. Kombájnokban a DSP procikról ez jelenleg (SZERINTEM) nem mondható el.

    Több értelmét látnám az Atmos-nak/DTS:X-nek külön processzorban, ahol célhardver állítja elő a jelet, erős proci számolja helyi akusztikához az ojjketumok helyét ( :D ).

    Atmos-ról én ezt olvastam, hogy erre képes is. Jelenleg úgy látom csak egy butított változata érhető csak el. Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e ebből az egészből valami. Nekem az lenne a 'valami', ha egy meglévő 5.1-es hangsávból is tudna olyasmit mutatni/számolni az Atmos, amit előtte még nem hallottunk.

    Eladó: Apple iPad mini 1 (2db)

Új hozzászólás Aktív témák