- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lesz új Sony OLED tévé is idén
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Androidos tablet topic
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pitterix
őstag
válasz katt777 #6101 üzenetére
Egyenlőre csak próbálkozok, de a PH is lefagyott már vagy kétszer!
Na most elmondom hogyan csináltam:
Megvan a kép, feltöltöm ide:[link]
onnan bemásolom a linket a kép feliratba.
Valószínű akkor az a baj, hogy csak nagy képet rakok, mármint amit feltöltöttem és a kis képet, amit említettél azt nem adom.....
De milyen kis képről is beszélsz?Te jó ég, most hányan röhöghetnek rajtam....
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #6099 üzenetére
nah itt vannak akkor még egyszer a teljesítmény tweakek felsorolása:
bAllow30Shaders=1 (+megnézni a rendererinfóban shader package számot, és a shaders mappában annak a filenak a nevével kicserélni a 19es számú shader package-re)
uInterior Cell Buffer=12
uExterior Cell Buffer=108
iPreloadSizeLimit=209715200
bPreemptivelyUnloadCells=0
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundFileLoader=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=8
iThreads=12
iOpenMPLevel=10Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Pitterix
őstag
Ma ez az uccsó próbám......
[L:%5BURL=http://www.imagebam.com/image/5aae0524286452%5D%5BIMG%5Dhttp://thumbnails14.imagebam.com/2429/5aae0524286452.gif%5B/IMG%5D%5B/URL%5D]kép[/L][ Szerkesztve ]
"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
katt777
félisten
válasz Pitterix #6104 üzenetére
Mi ez a kis kép? És miért gif-eket pakolsz fel? Amúgy így 1szerűbb:
Amúgy szörnyen riasztó! Főleg a haja... Főleg az élelmosás (ill. a hiánya).
Kereshetnél egy normális feltöltőhelyet, nem ilyen linkblokkolósat...
SR: Köszönöm.
Valami ini-hiba lehet, hogy néha gondol egyet, és kidob a játékból? Tiszta Fallout3-érzés
A Draconic armor nem kóser. Ahogy néztem a modok leírását, egy csomó az unoff. patchekkel konfliktol, viszont azok javítják a rengeteg bugot, szóval nincs jó döntés.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Alienwar
tag
Én ma raktam föl az obliviont és már az első pályán ahogy kijutottam a várból, és átmentem egy másikba, ott egyből elkezdtek gépelni ezerre, nekem meg természetese hol volt az előző mentésem? börtön......
AMD = Anonim Meaningless Dust ---: The result of irresponsibility :---
-
-
katt777
félisten
válasz Pitterix #6110 üzenetére
10p alatt sikerült belépnem!!!
Alapítsatok "Hány Oblivionom van"-klubot Jorus-szal...
Na, kigyűjtöttem pár dolgot:
fDefaultFOV=90.0000 (75.000)
bBorderRegionsEnabled=0 (1)
fDecalLifetime=15.0000 (10.0000)
iMaxDecalsPerFrame=15 (10)
fMinBloodDamage=1.0000 (1.000)
X bEquippedTorchesCastShadows=1 (0)
iShadowMapResolution=1024 (1024)
fSpecualrStartMax=1000.0000 (1000.0000)
X bFullBrightLighting=1 (0)
X MaxLandscapeTextures=1 (0)
X uGridsToLoad=9 (5)
X uGridDistantTreeRange=80 (15)
X uGridDistantCount=90 (25)
X uGridDistantTreeRangeCity=8 (4)
X uGridDistantCountCity=8 (4)
iMinGrassSize=60 (80)
fGrassEndDistance=12000.0000 (8000.0000)
fGrassStartFadeDistance=11000.0000 (7000.0000)
X bGrassPointLighting=1 (0)
X iCanopyShadowScale=64 (512)
bForceFullLOD=1 (0)
bUseWaterReflectionsMisc=1 (0)
bUseWaterReflectionsStatics=1 (0)
bUseWaterReflectionsTrees=1 (0)
bUseWaterReflectionsActors=1 (0)
uDepthRange=150 (125) (víz átlátszósága)
uNumDepthGrids=4 (3) (víz áttetszővé válása)
fSurfaceTileSize=4096.0000 (2048.0000) (víz textúra)
X iSafeZoneX=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
X iSafeZoneY=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
X iSafeZoneXWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
XiSafeZoneYWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
fSkyBrightness=0.7000 (0.5000) (HDR effekt)
bAllowScreenShot=1 (0)
fLodDistance=800.0000 (500.0000)
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
X uInterior Cell Buffer=12
X uExterior Cell Buffer=108
iPreloadSizeLimit=209715200
bPreemptivelyUnloadCells=0
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundFileLoader=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=8
iThreads=12
iOpenMPLevel=10Az X-elteket már kipróbáltam, a többitől valamelyik eltűnteti az utakat és a distant fog-ot. A kiemeltet nagyon javaslom mindenkinek, iszonyat gyönyörű árnyékokat csinál a fákon és alattuk (csináltam videót, de hótszar a netem), ill. a víz tükröződése is baba tud lenni. Viszont valamelyiktől néha foghíjas a part...
SR: Mivel lehet megjeleníten az épületeket nagyon messze? Mert ha a FOV-ot felnyomom, akkor nagyon spekuláris lesz minden.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Alienwar
tag
válasz SystemRoot #6114 üzenetére
köszi az infót csak valamiért nem nyitja meg az auto save-t a mentésem pedig a játék legelején van
AMD = Anonim Meaningless Dust ---: The result of irresponsibility :---
-
-
katt777
félisten
válasz Pitterix #6117 üzenetére
Egyrészt olyan okos vagyok, hogy magam is megrémülök magamtól , másrészt tweakguide-ról leszedtem a kézikönyvecskét, harmadrészt szorgalmasan böngészem az ini fájlt, mert rengeteg érdekes dolog van benne, amelyekről sehol nem írnak semmit, csak macerás 1-esével mindent kipróbálni, pedig úgy kell, mert úgy jársz, mint én ezzel a textúra-eltűntetéssel. A grass-os értékek meg csak az útra teszik a füvet, pedig elméletileg csak az eltűnési/megjelenési távolságot változtatják. Talán SR majd megmondja a tutit.
Egyébként nálam nem lassult drasztikusan a megjelenítés, igaz, nem hiszem, hogy 8XAA 24X Edgedetect és temp AA mellett a fák megjelenítési távolsága már különösebben rontaná a grafikai teljesítményt. Mondjuk az is igaz, hogy egy AMD 3.2GHz-en az E8400 3.0 GHz-es teljesítményének mindössze a 2/3-át produkálja VGA-meghajtás szempontjából, úgyhogy kezdj el wolfira gyúrni.
De azt a faárnyék-részletességet próbáld ki, eszméletlen, ahogy a fa alatt a legapróbb kis levelek árnyéka is úszik ide-oda, a fa törzsén meg játszanak/csavarodnak a fények (bár ebbe lehet, hogy a full bright lighting is belejátszott ), stb.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
Srácok, megint elragadott.
Ez a játék valami fantasztikus. Lenyűgöző. Nem olyan sok(relatíve), durván 200+ órát töltöttem benne, azóta nagyjából kiismertem. De mind a mai napig le tud nyűgözni.Eljutottam arra a szintre, hogy meg vagyok elégedve. Csak azért játszottam vele egy órát, az imént, mert nem tudtam abbahagyni. Olyan szép volt. Olyan megnyugtató. Megálltam a vízparton a naplementében, és csak álltam-álltam ott percekig, végignéztem(szó szerint) a naplementét.
Nem azért játszom, hogy fejlődjek. Nem azért indítom el, hogy szépítsem. Egyszerűen tökéletes. Az fps nem tökéletes persze, de 28-9 alá nem esik, sőt még 28 fps-sel is folyamatosnak látom.
Azt hiszem, az esti órákban érdemes játszanom, mind a valóságban, mind Tamriel-en. Elvarázsolt, így ebben a kései órában. De valami hihetetlen módon.
Csináltam néhány képet, akad olyan 20 darab. Szombaton remélem fel fogom tudni tölteni őket
Addig is kellemest, mind a veteránoknak, mind az új lakóknak
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
SystemRoot
őstag
válasz katt777 #6115 üzenetére
a Fov, az a field of view, sztem ne állítsd át mert akkor egyes fegyvereknél érkesen fogod magadat látni.
Egyébként én is néztem már azt a shadow babrálást, de nekem tetszett az alapértéken.
Wisdom is the principal thing; therefore get wisdom: and with all thy getting get understanding.
-
Pitterix
őstag
válasz parandroid #6120 üzenetére
Pontos dátumot sajna nem tudok, de abban írták!
Már alig várom, begyűjtök minél többet!"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone
-
nagyúr
Ha a tegnapi vizsgám is sikeres volt, akkor végre tok játszani, úgyhogy reszkess Tamriel, reszkessenek a Daedra lordok, mert jövök! És persze tolok képeket raklap számra, ha már katt pajtáson és zalikán kívül más nem pakol föl szebbnél szebb képeket a topicba.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
Én meg remek kis filmecskéket csináltam a graf. tweak-ekről, egyet nightvision-ról, meg képeket is az előbbiekről, de olyan szar a netem, hogy még a kis képeket sem tudom feltülteni (260b/s, ha meg nem szakad). De itt a lényeg, ha valaki tesztelni akarná:
fDefaultFOV=90.0000 (75.000) látószög módosítása
bBorderRegionsEnabled=0 (1)
fDecalLifetime=15.0000 (10.0000) (sérülések, vér megmaradásának ideje)
iMaxDecalsPerFrame=15 (10) (megjelenített sérülések, vér száma)
fMinBloodDamage=1.0000 (1.000) (minimum vért fakasztó sebzés)
X bEquippedTorchesCastShadows=1 (0) a kézbe vett fáklya árnyékot vet
iShadowMapResolution=1024 (1024)
fSpecualrStartMax=1000.0000 (1000.0000)
bFullBrightLighting=0 NE MÓDOSÍTSD!!!
MaxLandscapeTextures=1 (0) zöldet eltünteti, de príma talaj-textúra
X uGridsToLoad=9 (5) max. hibamentes látótávolság
X uGridDistantTreeRange=115 (15) fák a távolban
X uGridDistantCount=125 (25) fák a távolban, az előzővel együtt!
X uGridDistantTreeRangeCity=8 (4) fák a távolban város
X uGridDistantCountCity=8 (4) fák a távolban város az előzővel együtt!
X iMinGrassSize=60 (80) legkisebb fűméret
fGrassEndDistance=12000.0000 (8000.0000)
fGrassStartFadeDistance=11000.0000 (7000.0000)
X bGrassPointLighting=1 (0)
X iCanopyShadowScale=64 (512) faárnyék-összetettség (8 hatványai)
bForceFullLOD=1 (0)
X bUseWaterReflectionsMisc=1 (0) tükröződés a vízen (vegyes)
X bUseWaterReflectionsStatics=1 (0) tükröződés a vízen (álló objektumok)
X bUseWaterReflectionsTrees=1 (0) tükröződés a vízen (fák)
X bUseWaterReflectionsActors=1 (0) tükröződés a vízen (szereplők)
uDepthRange=150 (125) (víz átlátszósága)
uNumDepthGrids=4 (3) (víz áttetszővé válása)
fSurfaceTileSize=4096.0000 (2048.0000) (víz textúra)
iSafeZoneX=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
iSafeZoneY=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
iSafeZoneXWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
iSafeZoneYWide=5 (20) (HUD távolsága a kép szélétől)
fSkyBrightness=0.7000 (0.5000) (HDR effekt)
X bAllowScreenShot=1 (0)
fLodDistance=800.0000 (500.0000)
fLODFadeOutMultObjects=15.0000
uInterior Cell Buffer=12
uExterior Cell Buffer=108
iPreloadSizeLimit=209715200
bPreemptivelyUnloadCells=0
bBackgroundLoadLipFiles=1
bLoadBackgroundFaceGen=1
bBackgroundCellLoads=1
bLoadHelmetsInBackground=1
iBackgroundLoadLoading=1
bBackgroundPathing=1
bUseBackgroundFileLoader=1
bUseThreadedBlood=1
bUseThreadedMorpher=1
bUseThreadedTempEffects=1
bUseThreadedParticleSystem=1
bUseMultiThreadedTrees=1
bUseMultiThreadedFaceGen=1
iNumHavokThreads=8
iThreads=12
iOpenMPLevel=10A többit még tesztelem 1-esével, mert még nem jöttem rá, melyik tünteti el néhol a felszínt. Addig is a képek és a videók linkje a honlapomon (csak még ott sem műxik ).
peterkeT: Majd kérem szépen az 1. hszban a "grafikai javítások a játékban beállíthatón túl", és a videók módosítását, ha megérem, hogy fel tudjam tölteni őket, az ini-tweak összefoglaló még készül.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz katt777 #6124 üzenetére
A vizes cuccokat kipróbálom este. Ezek közül a menüből állítható reflexió mit szabályoz vajon? Bár majd megnézem azt is. Inkább arra mondj valamit, hogy hogy lehetne a vízre (helyesebben a vízben tükröződő ojjektumok képére) élsimítást tenni, mert az nem tetszik mostanában.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
A kis igényes! Annyi élsimításod lesz, amennyit driverből rákényszerítesz a progira.
A fenti beállítások természetesen amellett értendőek, hogy minden grafika a maximumon van a játékban.
Az egyik filmecskét Bravilbe menet, a falu melletti kis hídnál készítettem (árnyékok + virágok, híd tükröződése), a másikat a nagy híd tövében a sok romnál, ahol a szobor áll. Nagyon király, főleg, amikor odébb úszol, és a fodrozódó (LotR fan-eknek frodózódó ) vízben úsznak el a tükörképek. Össze sem hasonlítható a sima max. grafika homályos foltjaival (még hogy maximum csúszkák! ). Azért az érdekes, mennyi ilyen különlegességet rejtettek el a játékban, és tettek elérhetetlenné. Gondolták, hogy mire lesznek ehhez VGA-k, már senki nem játszik vele? Akkor meg minek csinálták egyáltalán? Vagy csak a nagyon okosak és türelmesek jussa a rejtélyek megfejtése?Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
nagyúr
válasz katt777 #6126 üzenetére
De a vízen nem érvényesül az élsimítás. Nézd meg egy híd tükröződő képét! Oan, mintha baltával faragták volna.
Erre gondolok. Ha minden igaz, ez a te képed, rendesen élsimítva driverből, ami látszik is a Fehér-arany (jajj, de jáccanék mán...) tornyon, de ha megnézed a képét a vízen, az botrány.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
katt777
félisten
Az alábbiakban az alapvető megjelenítési távolság (1. uGridsToLoad) után 3 újabb, úgynevezett ini-tweak-et mutatok be, amelyekkel a játékból nem állítható, ám rejtve ott lévő grafikai beállításokat csalogathatjuk elő. A mai csúcs VGA-k már képesek ezekkel a grafikai extrákkal játszható teljesítményt produkálni, akár még az összes grafikai javító mod-dal is.
2. Fák megjelenítése a távolban:
uGridsToLoad=9 (5) max. hibamentes látótávolság
uGridDistantTreeRange=115 (15) fák a távolban
uGridDistantCount=125 (25) fák a távolban, az előzővel együtt!
uGridDistantTreeRangeCity=8 (4) fák a távolban város
uGridDistantCountCity=8 (4) fák a távolban város az előzővel együtt!
a játékban beállítható maximum
a fenti ini-tweak-kel javított megjelenés3. Víz tükröződés élethűségének javítása:
bUseWaterReflectionsMisc=1 (0)
bUseWaterReflectionsStatics=1 (0)
bUseWaterReflectionsTrees=1 (0)
bUseWaterReflectionsActors=1 (0)
a játékban beállítható maximum
a fenti ini-tweak-kel javított megjelenés
extra víz-effekt szemléltető videó4. A fák árnyék-összetettségének javítása, elképesztő megjelenítéssel (fatörzsön játszó fények, apró levél-árnyékok köztük átsütő napfénnyel)!
iCanopyShadowScale=64 (512) faárnyék-összetettség (8 hatványai)
extra víz-effekt és fa-árnyékolás szemléltető videóVégül egy újabb kedvcsináló videó: barangolás Cheydinhalben éjszakai látással:
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz katt777 #6129 üzenetére
Videók töltődnek (1 már fent van), a nagy kép valójában kicsi, csak rosszat töltöttem föl, videók feltöltődése után tudom cserélni, akkor majd jó lesz. Ill. most, mert a 2. videó már meg is szakadt. Azért csak próbálkozzatok, én is azt teszem...
hoffman_: Kérnék szépen egy önarcképet rólad lenyűgöséileg, amikor majd meglátod az effekteket.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
Kértem 1. hsz modot patch-linkkel, mert az hiányzott.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #6131 üzenetére
Lenyűgözés az túlzás, tőled ezt már megszoktam Az enyém se sokkal csúnyább mint ez Majd ha lesz kép holnap, jöhetsz fikázni
De azok a fák a távol-távolban nagyon tetszetősek... Az eléggé zabálja a karit mi? Mert az az amit még belecsempésznék talán
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
kanmajom
tag
sziasztok!
szégyen vagy nem, de én még csak most fedeztem fel h létezik ez a játék! most telepítem remélem tetszeni fog! hasonlóval a gotic 3-mal játszottam de azt egy óra játék után uninstalláltam, nem jött be. ennek az ismertetői ill. a screenshotok sokat ígérnek.
találta milyeneket hogy oblivion: knights of the nine és shiverimg isles. ezek mik? vmi kiegészítők? vagy modok? telepítsem őket v elsőnek a szűz játékkal ismerkedjek?Szeretne ingyen pókerezni? Nem kell mást tennie, csak regisztrálni, befizetni huszonöt dollárt és már kezdheti is!
-
tzimash
őstag
válasz kanmajom #6134 üzenetére
Üdv! nem szégyen, sőt! talán most már vannak olyan hardverek, amelyek teljes pompájában képesek megmutatni a játékot, játszható fps-ek mellett.
a SI és a Ko9 kiegészítők, nyugodtan feltelepítheted őket az alapjáték után rögtön, és akár mehetsz egyből a szigetre ismerkednikatt 6129#:
köszi! most már legalább tudom, hogy melyik beállítás mire való.
baromi jó, hogy vannak ilyen megszállott emberek, mint te![ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #6133 üzenetére
Én sosem fikáztam senkit és semmit. Nálam nem tűnt fel különösebb lassulás sem a vizes (jó a videó, nem?), sem a fás módosításoktól (árnyékok milyenek?). SR gyorsításai még nincsenek is beállítva. A Fraps-filmezéstől annál inkább, azért 1280x800-ban filmeztem 50%-os "nagyítással". Aztán rá az AVIVO, és fél perc múlva kész is a divx jó minőségben. Azóta én is többet nézegettem a filmeket, mint az Obliviont , de nemsokára megyek tovább tesztelni a beállításokat.
kanmajom: Az 1. hsz-t ajánlott elolvasni minden topicban. Ebben különösen, és még bármiféle telepítés előtt.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz tzimash #6135 üzenetére
Pedig, ha tudnád, milyen szörnyű maximalistának lenni! Örülök, ha segíthettem, remélem a 4850-ed is megbirkózik a feladattal. Szem ha lassulna a megjelenítés, inkább 4XAA és 8XAF mellett játssz, a szépség akkor megmarad. Nem tudom, neked mi van fent, de a 4870 így határon (25-35FPS) viszi a játékot BC, NE, IW modokkal és QTP3-mal.
Ha az még nem lenne meg, 1. hsz-ban ott az uGridsToLoad hatásának szemléltetése (megjelenítési távolság), azt mindenképpen állítsd 9-re.SR: Légyszí azt a parancsot küldd már el, mivel lehet kivágni IC bank elől a BC falat!
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
tzimash
őstag
válasz katt777 #6136 üzenetére
jó (és szép) a videó valóban, de próbáld ki azt is, hogy amikor hátrafelé úszol, milyen szépen fodrozódik utánad a víz ill. nem csak akkor, de akkor láthatod is
most a BC-n kívül minden fent van, de még ezen a héten nem játszottam, nem volt rá időm
még nem lőttem be a játékot a 4850-re, talán majd a hétvégén.[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz tzimash #6138 üzenetére
Viszont vízen járáskor nem látszik a lábnyomod. Igaz, szárazon sem. De tudom, a videók viszont a tükröződés szemléltetésére készültek. Nekem legjobban a kis híd tetszett, ahogy az áttetsző víz, és alatta a sziklák a mederben összemosódnak a virágok, a part, a fák, és a híd tükörképével, nagyon idilli. Egyébként van egy víz-textúra beállítás is, amit feljebb lehet tenni nagyobb felbontásra, arra még kíváncsi vagyok, milyen hatása lesz.
Kifelejtettem: az "Improved" modok is fent vannak, a fák között látszik, hogy nem szabványosak a bokrok.
1-re vagyok nagyon kíváncsi: Mikor, és milyen VGA-val fog elmenni min. 50FPS-szel, hogy harcok közben se szaggasson be, mert még a 4870-nel is hajlamos rá.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
tzimash
őstag
válasz katt777 #6139 üzenetére
szóval, még mindig lehet fokozni a víz megjelenítésén?
a tükröződések élsimítását lenne jó valahogy megoldani, asszem Jorus is hiányolta lentebb.
az árnyékok is nagyon ütnek, szerintem a 4850-nek már sok lesz, de mindenképpen kipróbálom.
engedelmeddel (na jó, anélkül is beviszem )bevinném megmutatni a videókat munkatársamnak, aki még anno a játék megjelenésekor tolta az oblit, valami korabeli videókarival, állítása szerint fullon, és neki nem akadt és elképzelni sem tudja, hogy a mostani vasamon nekem miért akad hát most megnézheti. de majd kitalálja, hogy ez nem is az oblivion -
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #6139 üzenetére
Nekem most elfosta magát, Cheydinhal körül az erdőben 13 fps-el gyűrtem le két banditát, és egyébként sem ment 18-22 fölé
Tiszta vicc Hihetetlne, mivel előtte fél órával mindenhol megvolt a minimum 27-28 fps sőt átlag 35 volt. Nem értem miért szarik be olykor 1-2 óra játék után
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
tzimash
őstag
ebbe most botlottam bele: oblivion crysis engine-en
ez csak valami demó-féleség sajna... vagy lehet reménykedni és nvidia karira gyűjteni?[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz tzimash #6140 üzenetére
Igen, lehet ám! Böngészd csak az ini-t, vagy a topicban a listámat. Ez lesz az:
fSurfaceTileSize
Hát sztem ehhez a vizes AA-hez már az engine-t kéne átírni.
Hát, mutasd csak meg neki, csak legyen előtte nálad egy olcsón beszerzett 4870, hogy rögtön eladhasd neki. A többit is leszedted? (Honlapom v. 1. hsz.) Csak mert elkezdtem egy sorozatot maxgraffal, ami elakadt a régi karim meghibásodása miatt. De ha elérek Bravilbe, folytatom, csak útközben mindig lelassít valami bandita, ini-tweak, videózás, meg hasonló...
Az az oblivion on cryengine már elég régi cucc. Nem néz ki rosszul, de kötve hiszem, hogy a srác, aki csinálta, az egész Obliviont áttenné rá. Ráadásul sztem nem igazán élethű.
hoffman_: Ha használsz lapozófájlt, akkor azért. Nálam nem csinál ilyet. Vagy túlmelegedés-védett karid van, az én Sapphire-öm is olyan volt (biosban RBE a 2. lapon mutatja, ha lejjebb gördíted). De harcban a 4870 is belassul ám, ne aggódj, ez sem valami izmos VGA.
Megyek, megnézem azt a vizet 4096-os textúrával 2048 helyett...
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz SystemRoot #6144 üzenetére
Tényleg, most, hogy így mondod! Köszi!
Akkor ez nylonzacskóknál is működik?A víz-textúra nem jött be, szétcseszi a vizet, mint az ugrids=11.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
hoffman_
nagyúr
válasz katt777 #6143 üzenetére
Te vadállat
Lapozófájlt? Úgy hiszem igen... De ehhez hülye vagyok Ha igen, és ki akarom kapcsolni, akkor azt hol tudom? Vagy egyáltalán megnézni?
Nameg jó lesz az Oblinak tuti, ha kikapcsolom? És hogy fog rá reagálni a rendszer? (sry a sok kérdésért )Túlmelegedés biztos nem... Crysis és TDU alatt néha megvan a 89 fok is. Oblinál 79 fok a max
Mellesleg valamit nem értek. Ha fraps-szel mérem a föpöest, akkor amíg 28 addig teljesen folyamatosnak látom, sőt az a szép, hogy ha ilyen 23-25, akkor sem látok lag-ot, csak a képernyő szélén, ici-picit ahol ugye "szalad" minden textúra, és miegyéb. Csak 20 alatt lesz tényleg játszhatatlan...
És utálom a hüle fejed, francnak pöcsölsz itt .ini-vel! Amit SR csinált, már az is elég lesz, de most érdekelnek ezek a vizesek is. Nem lesz semmi szabadidőm, pukkadj meg
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
Ehun e, az egyik része... Milyen rendes vagyok, nem várok holnapig?? Pedig de szar meló ez
És ez még csak a fele...
mod.:
Ezekkel már kezdek megelégedni, mint ahogy írtam is. Már csak a vízen lévő "kocka IC" és a kevés fa a távoli hegyeken ami bánt... Azt hiszem, ha az megvan, és elfogadható az fps, akkor boldog leszek[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
katt777
félisten
válasz hoffman_ #6146 üzenetére
Vadállat? Most miért?
XP alatt no para 2GB-tal, aki meg Vista alá nem vett 7k-ért +2GB-ot az megérdemli. Most majd leshet 300FT/Euro árfolyamon, mit kap ennyiért.
Rendszertulajdonságok/speciális/memóriakezelés/lapozófájl tiltása, Beállítás. Restart, aztán C: gyökérből törlöd azt a böszme nagy swap fájlt. Persze egy erősebb proci sem ártana a VGA-d alá (most már persze hiába), mert 2.8GHz-en egy wolfival is csak határeset, ráadásul azok 10-15%-kal gyorsabbak az elődeiknél. És ha VGA megáll adatra várva, akkor máris akad a megjelenítés.
Fraps is lassítja a megjelenítést, ill. OSD késik.
Örülök, hogy ilyen hálás vagy.
Ráadásul SR teljesítmény-növelő beállításai 1FPS-t sem gyorsítottak nálam. 200FPS esetén lehet, hogy felmenne 205-re, de mikor lesz olyan VGA-nk, amely ilyen sebességgel vinné a játékot? Főleg most...Az ini-t pár perc alatt beállítod, és kész.
Nappali képek is lesznek? Így .ini modokra visszagondolni mintha hiányosságokat vélnék felfedezni a képeken... (pl. víz tükröződése... )tzimash: Nagy meló volt, de készítettem egy fullos összefoglalót a játék maximalizálásához, nem csak a haverodnak (de kösz az ötletet). Az az érzésem, szaporodni fognak a topiclátopgatók holnap reggeltől.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- YouTube
- További aktív témák...