- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz guftabi96 #31353 üzenetére
DX11 vagy Mantle? Én utóbbival próbálkozom a DAI-ben. Maximumról indulva addig pakolásztam vissza a beállításokat (azon felül, hogy a motionblur-t konzolparanccsal kellett kiiktatnom, mert nincs rá menüopció --- amúgy is utálom az effektet, de még némi erőforrást is igényel, így kimondottan gyűlölöm, mikor rám akarják erőltetni), míg az eddigi tapasztalatok alapján legkényesebb helyeken+kamerapózokban is 60 felett maradt az fps Vsync nélkül (minden anti-aliasing Off és a képminőséghez relatívan legéhesebb opciók Ultra helyett High). De ha visszakapcsolom a Vsync-et, akkor egész durván, ha nem, akkor kevésbé, de ugyan úgy érezhetően meg-meg szaggat időnként a játék. Pl. ha lassan forgatom a kamerát, akkor végig 65-70 fps van (vagy fix60 vsync-el), de ha hirtelen rántok rajta egyet, akkor olyanokat tud lassulni, hogy szinte megáll egy pillanatra a kép, majd kis kihagyást átugorva folytatja szaggatva, míg újra kisimul (egy másodperc sincs az egész, de feltűnő).
Nem tudom, hogy ez-e a probléma, de nem értem, hogy miért nincs legalább Mantle-el olyan opció, hogy ne csak fix ~1800Mb-ig pakolja a GPU RAM-ot textúra cache-el, hanem mondjuk automatikusan a programindításkor szabad RAM ~85%-áig, vagy legalább lehetne egy "Fade Formed" (vagy hasonló) opció a "Fade Touched" felett, ami fix ~3500Mb-ot használ, ami jól passzolna a referencia 290(X) és Fury kártyákhoz. Nem tudom, hogy tényleg segítene-e, de másra nem tudok gondolni, mint hogy a textúra streaming miatt akadozik néha. (De lehet, hogy más a gond.)
DX11-el is hasonló, csak úgy kicsit alacsonyabb az átlagos fps (beleértve a csak kameraforgatáskor jelentkező kisebb-nagyobb lassulásokat), így még egy kicsit vissza kéne venni a képminőségből, hogy meglegyen a fix 60fps Vsync-el (a legtöbb szituációban).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- További aktív témák...