Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz katt777 #25479 üzenetére

    Én tudom mi a gond. A Mantle-lel párhuzamosan több parancsot dolgoz fel a GPU, így több VRAM-ot igényel. Ezért a 2 GB VRAM-os kártyákon az SSAA-t hanyagolni kell, mert kifut a memóriából. ;)

    (#25480) WongFeiHong: De már támogatja. Azt a DICE sem tudja, hogy miért nem megy. Ezzel kapcsolatban csak találgatnak. A GDC-n mondták ezt: [link]
    De valakinek egyébként a processzortuning megszüntetése segített, mert nem throttlingolt vissza az órajel.
    A Mantle ezekre érzékeny, mert kisebb a késleltetése, mint a DX API-val futtatott kódnak. A Nixxes ezt kimérte. A kattintástól egy 144 Hz-es monitoron megjelenő eredményig tekintett késleltetésben ugyanaz a Mantle-en 5-10 ms-mal hamarabb jelenik meg.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák