- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- iPad topik
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oracle
senior tag
válasz urban racer #26351 üzenetére
Ezt kérdezted a difinél is e46 320d PP02615 Tudsz szerezni gyári olajat a váltóba?
-
urban racer
senior tag
válasz Oracle #26352 üzenetére
cikkszám alapján tudok majdnem mindent 1 baj van: a folyadékoknak nagyon macerás a cikkszámuk. csak fórumokból tudod előhalászni, mert ugye lifetime... Annó nem találtam énse az e39hez az intenzívmosófolyadékot, bementem a rackba, azt se tudták miről beszélek Aztán kiszólt a szerelő, hogy jah, ilyen volt a 39ben, rakjak bele sima ablakmosófolyadékot
Egy szó, mint száz, ha adsz cikkszámot, megnézem neked szívesen. Ilyent találtam neten pl.: 83229407858
A kéziváltó igénytelen olajjal is elmegy, ha raksz bele valami atf-et azzal bőven túl is teljesíted a célt"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Cxgrav
senior tag
Hali!
Picit eltűntem.
Páran biztos emlékeztek, hogy márciusban jött a házhoz egy fl előtti 320d.
Úgy tűnt, hogy csak termosztát baja van.
Sajnos nem.Most hoztam haza a szerelőtől, íme a lista amit cserélve lett:
- termosztát
- vízpumpa
- légtömegmérő
- hőgomba
- 2 feszítő görgő
- hosszbordás szíj
- összes szűrő
- 5w40 olaj 6L
- munkadíj
Összesen: 160kAmi még esedékes lehet:
- olajszint érzékelő (hibás)
- ülésfoglaltság érzékelő (hibás)
- jobb első stabilizátor pálca (még oké, de majd hamarosan gatya)
- tetőablak bukó nem nyit (visszacsuk egyből), csak hátra tudja húzni magát2 fájó pont van:
- láncfeszítő lassan csere érett (szerelő szerint ilyenkor már érdemes akkor teljes vezérlést cserélni)
- Ami a legszomorúbb, hogy jelenleg az egyik porlasztú tű jeladója és a motorvezérlőn lévő külső levelgő nyomás szenzor nem ad jelet magáról és a szerelő szerint így "vészüzemben" van a kocsi. Érezni is, hogy nem úgy megy a kocsi mikor odalépsz neki, mint ahogy várná ez ember. Kimérte, piszkálgatta, aztán 1-1x adtak jelet, de aztán ismét elhallgattak.Tanácsa szerint érdemes lenne a kocsin egy szoftverfrissítést végezni mindenek előtt, aztán hátra életre kelnek a jeladók és szenzorok, mert ő arra tippel, hogy szoftveresen játszottak a kocsival, azért nem okés most valami.
Ezeken kívül rendben van a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
aktív tag
válasz Cxgrav #26355 üzenetére
TOBBIEKnek mondom, hogy erre gondoltam, amikor ezt irtam:
(#26277) SocketA válasza urban racer (#26273) üzenetére
És ezzel van tele a fórum. Ezt probáltam mondani: Nem annyi, hogy kiírja a kocsi, hogy turbó hiba, bemész a szervízbe, lerakod a 200eFt-ot, aztán 2 óra múlva mész tovább és boldogan autózol.(#26355) Cxgrav:
Megkerdezhetem, hogy a feszito patronnak milyen jelei vannak? Zorog a lanc? Vagy ingadozik az alapjarat?Ugy latom, hogy Pesti vagy, en felvennem a kapcsolatot Himpli Imre-vel, facebook-on okosakat ir es sokan ajanljak.
O tud eloadatot nezni, meg szoftveresen is tud segiteni! -
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #26356 üzenetére
Innen eddig egy olyan dolog volt, ami egy benzinesen nem tudott volna kijonni. Szoval ez lehetett volna egy 20i, vagy 28i is... Te turborol, kettostomegurol, magarol a porlasztokrol beszeltel. Anno a 28i-n nekem is igy nezett ki egy cserelendo alkatreszlista.
Pont a turbot eleg gyorsan kilehet szurni.... Porlasztokat meg belehet meretni. Kettostomegurol meg le sem irom...
Nekem anno 2 hetet allt az auto, mert nem volt se sebessegjelem, se ABS+ASC-m. Ugyan ez, es benzines. A vegen 200ft-os alkatresz lett a bunos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
válasz MPowerPH #26357 üzenetére
En a tobbi forumon azt latom, hogy a hajtaslanccal kapcsolatos problemak legalabb 90%-a dizel.
Ezek a tipukus "nem megy", "erotlen", "megtorpan", "furcsa hangot ad" ,stb stb hozzaszolasok ritkak a benzineseknel.
Talan a termosztatra azt mondom, hogy az tenyleg elofordul gyakran ott is. -
MPowerPH
félisten
Csak a hasznaltauto.hu -bol kiindulva, mivel ugysem talalom meg a sok evvel ezelotti eladasi statisztikakat.
Beirom BMW 320, 2006-tol 2010-ig. Dieselbol 236db, benzinesbol 21db van elado. Ugyan ez 330-asbol 52db vs. 6db. Tehat a 90%-os arany az helytallo(pedig csak hasra utottem, mikor leirtam). Szoval teljesen megertem, hogy sok dieseles ir ilyen forumokba. Lehet benzines tulaj nincs is.... Itt az angol E90 forumon is megtudom szamolni egy kezemen, mennyi benzines tulaj van.Don't Tread On Me
-
negro
őstag
Mondjuk en pont ezert orulok, hogy benyas, kuriozum ez ma mar Hartge auspuff alatta leomlotol, rezonator. Mindenki isteniti a hangjat. En el tudnam kepzelni dieselben magam meg ha 6 hengeres se...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Squirrel
őstag
Sziasztok!
Van egy (számomra) kedves kis BMW-m, ma egy "gyalog" kitördelte a tetőcsomagtartó takarólemezeket egy tesco-parkolóban, hogy száradna le a keze. Szerintetek net-en lehet ilyet rendelni? holnap hajnalban utazunk külföldre, gondolom nem tesz jót, ha ezek a nyílások szabadon állnak. Próbáltam keresni google-ben, de egyszerűen semmi találatot nem dob ki, fogalmam sincs, mi a hivatalos neve ennek a kis műanyag darabnak.
Köszönöm!
-
-
trapedli
csendes tag
Sziasztok! E92 kormánya kicsit nehezkesen ,kemenyen tekerhető csak...a probléma oka lehet, h az első gumik nagyon kopottak? Vagy esetleg a szervó olaj a ludas? Köszönöm!!
-
MPowerPH
félisten
Azt azert Te is tudod, ha olyan gazolajjal akarnad etetni ezeket az uj sor 6 dieseleket, akkor gyorsan bedobnak az unalmast... Nalam mostmar minden masodik tankolas VPower diesel. Azt irja mindenki, hogy tisztitja az uzemanyagrendszert, pluszban noveli az elettartamat, nem is kormol annyira, tehat a DPF-nek is jot tesz. En csak azt veszem eszre, hogy mashogy jar az auto, a tobbi pedig remelem ugy van, ahogy irjak.
trapedli: Szia. Az az olajszint rendben van, es minthavetel utan tisztanak tunik az olaj, akkor mas lesz a baj, es nem a gumi. Kormanymu sajnos hajlamos tonkremenni. Aktiv, vagy sima?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26369 üzenetére
Bocsánat, hogy beleböfögök, csak 2 percem van, de: pont hogy a shelles üzemanyagtól kormol(csak nem látod, mert fogja a DPF). Amióta ez a fuel safe lónyál van, azóta nem tankolok ott. Sima OMV dízelt rakok bele.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26371 üzenetére
fura, ma tankoltam ott,nem füstöl még
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26372 üzenetére
menj a kocsid mögött nekem még a benzines is kormolt tőle
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #26373 üzenetére
Napasztmek, dízeltől kormolt a benzines? WTF?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz urban racer #26371 üzenetére
Nem fuel save -et tankolok... Hanem a premiumot, aminek semmi koze hozza.(VPower Nitro+ diesel, vagy mi a franc a neve) De irtam is. Egyebkent itt U-ban, normalis kutakon nem fogsz rosszminosegu dieselt tankolni, mig otthon mar a Molnal is megjartam.(sok diesel auto pont a rosszminosegu naftatol megy gajra) Mikor otthon vagyok, probalok csak az OMW-nel tankolni, es csak a premiumot, pont emiatt.
Latni nem latom, de tudom, mikor regeneral az auto. Normal uzemanyaggal varosban 140km-et bir, aztan kezdi. Mig ezzel siman elmegy 200km-et reg nelkul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26376 üzenetére
Mar hogy erted? Hogy egy kuton van tobb forgalmazotol is uzemanyag?
Don't Tread On Me
-
Stukker1987
senior tag
Üzemanyagokról:
Egyéni véleményem az,hogy az adalékolás mennyisége és minősége határozná meg számomra hogy melyiket válasszam,azt viszont nyilván egyik "cég" sem fedi fel. Utólagos adalékolásban nem bízok,mert az adalékok minősége megkérdőjelezhető...
Nem tudom valaki látott-e már hosszútávú teszt prémium vs prémium üzemanyag között,ha létezik az esetleg linkelhetné.
Mindettől függetlenül én szinte csak premiumot tankolok....
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
peetmaster
senior tag
Tegnapi eső utáni állapot (ha jól emlékszem, még ide nem is töltöttem fel képet). Nagy valószínűséggel a jelenleg rajta lévő felni fog kapni télre 4 db téli gumit, és jövő tavasszal meglepném magam egy másik garnitúrával (vélhetően 19"). Mit javasolnátok, ami feldobná a "szürkeséget"? E60 M5 gyári felnijére gondoltam, esetleg egy ilyesmire, vagy talán még hasonlóra.
-
Squirrel
őstag
Hát most kicsit rám - vagyis inkább az autómra - jár a rúd. Nem elég, hogy (a #26365 hsz-ban írtam) a tetőcsomagtartó lemezeit valami gyökér állat egy tesco parkolóban kitörte megcsonkítva szegény autómat, ma vezettem 1200 km-t. Úgy a táv felénél kezdődött, hogy 100 km/h-ás tempó felett elkezdett rázni az autó. Most cseréltettem rajta ki a téli kereket nyárira, miután otthon tárolom, így arra gyanakszom, hogy ez elcseszett centírozásból adódhat. Legalábbis remélem, ennek a megoldása a legolcsóbb, ill. legegyszerűbb. De előfordulhat pontatlan centírozásból az, hogy kb. 6-700 km-ig nem ráz és simán fut az autó és csak utána jön elő a probléma? Úgy tudnám leírni a jelenséget, mintha az ember felgyűrődött aszfalton vezetne. Ha tényleg ez a hiba, akkor már csak azért is bosszantó, mert bmw márkaszervízben dobták fel a nyári kerekeket és még rá is kérdeztem a centírozásra.
-
Squirrel
őstag
válasz MPowerPH #26383 üzenetére
úgy láttam, hogy nagyjából igen, de reggel átnézem világosban újra, hogy az összes felnin megvan-e az összes súly. Más ötletem nincs, mitől rázhat így, ráadásul sebességfüggően, mikor hazafele mentem még téli gumikkal semmi gond nem volt, ez az egyetlen változtatás történt az autón.
-
BeZol
őstag
válasz Squirrel #26384 üzenetére
Nekem mindig téliről nyárira váltáskor jönnek elő a problémák. 17" -> 18"
3 éve csak az tűnt fel, hogy nem tartja a kanyart a kocsi, és mozog a kormány jobbra-balra miközben íven szeretnék maradni. Első lengőkarokat kellett cserélni, de tök érdekes, hogy a téli guminál ez nem jött elő, pedig ugyanolyan tempoban közlekedtem.
Most pedig szintén nyárira váltás után ki akar faralni a kocsi temposabb kanyarvételkor, most nem mozog a kormány, csak a kocsi hátulja bicsaklik be, és ettől kb. folyamatosan keresztbe akar állni. Elvileg lengéscsillapítókat kell cserélni, és jó lesz, csak még nem jöttek meg. Érdekes módon ez sem jött elő a téli felnikkel.
Egyik alkalommal rosszul centírozták egyik gumit ismerősnek, és ugyanez a problémája volt, mint neked. Nagyobb sebességtől egyik kerék folyamatosan rázott. Visszavitte, és ingyen újra megcsinálták.Egyébként nekem a tököm kivan már a sok gumissal. Mindegyiknél macera a beállás, mert meg kell emelni a kocsit, hogy alárakhassák a felemelőket. Némelyik idióta olyan helyen akarja megemelni a kocsit, hogy letépné az idomot, annyira résen kell lenni és szólni nekik, hogy ne ott, hanem itt emeled, hogy alá férjen az a vacak. (a mini-nknél sikerült leszakítaniuk...)
Ha nem figyelek, lelopják a szelepnek a kupakját, és sima vacak feketét kapok vissza.
Centírozással is volt már baj nem egyszer, csak pont nem nálam. Ott az a vacak, automata az egész, írja mit és mennyit hova, és mégis elcseszik, röhej.
A BMW szervízben pedig azt a lopásgátló csavart 2xer is lekukázták, mert úgy meghúzta az erőkarral, hogy S-betűt írt le a menet, majd a menet közepe fel is szívódott, aztán pedig a csavart nem lehetett kitekerni, majd a csavar teteje lerepült, és bentmaradt a kitekerhetetlen csavar, azt is úgy kellett külön kiszedetni, de szerencsére felni szétvágása nélkül sikerült.Ha belegondolok, hogy egy egyszerű gumicsere során ennyi mindent cseszhetnek el (plusz még ugye előjönnek a kocsi egyéb problémái is érdekes módon), akkor mit csinálhatnak ezek egy olajcsere és társai esetén, amihez aztán végképp nem értek?! (legutóbb máshova vittem olajcserére, kiderült, hogy a légszűrőt csak félig tették be, nem illeszkedett rendesen, mert csak ráerőltették, és így ahol csatlakozik be, ott el volt deformálódva...)
A vicc, hogy ezért még én fizetek, hogy gány munkát végeznek.
-
Ivan15
senior tag
-
Ivan15
senior tag
válasz CharlieDrop #26387 üzenetére
Aha.. kb 3 eve megyek 4 evszakossal minden telen itt az Alpok labanal naponta dolgozni hajnalban is/ kesö este is, amikor meg nincs lesozva, tehat hoban telen is. Ja es a buszok is negyevszakossal mennek egesz nap termeszetesen telen is.
-
Ivan15
senior tag
válasz CharlieDrop #26389 üzenetére
Termeszetesen nagyobb mint egy eppen adott körülmenyhez optimalisan felrakott gumival. Ez nem kerdes, de inkabb megyek lassabban telen is.
Mas. Azt hallottam, hogy a magas sebessegindexü gumik pl. 260km/h sokkal gyorsabban kopnak mint a lassabbak pl 210, 190 km/h-sok. Ez azonos tipusu es vastagsagu es gyartmanyu teli/nyari/4 evszakos gumira ertendö ugyanazon az auton, mert csak igy van ertelme az összehasonlitasnak. Igaz ez? Sztem igaz lehet
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Ivan15 #26390 üzenetére
A sebessegindexnek nem sok koze van a kopashoz. Csak a gumi belso szerkezete mas. Kopas az a keverektol fugg. Alt. a Continental-ok kopnak el a leggyorsabban a premiumok kozul(Yokohama viszi a primet), aztan a Pirellik. Hankook pl. egesz jol birja. A Michelin pedig a legjobb ezen a teren.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Ivan15 #26390 üzenetére
még egy saját sztori, azt lapozzunk.
Márciusban egy 2x2 sávos úton mentem, város, 50-es sebesség. Én a külsőben, mellettem 52-vel valaki a belsőben. Egy kutya rohant keresztbe, én takarásból nem láttam meg, csak mikor már fékezett a mellettem jövő. Én 2,5 méterrel álltam meg hamarabb a téli gumikkal (pedig már annyira nem volt jég, de még nyárira pont nem lehetett cserélni), mint a mellettem lévő. Ő éppen nem ütötte el a kutyát, nálam meg volt bőven helye elmenni.Na, ha egy nem megfelelő gumival elcsapom a kutyát, akkor már megérte a téli gumi...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Ivan15
senior tag
válasz MPowerPH #26391 üzenetére
meg egyet ehhez de aztan lapozzunk, mert ez mar "vallas"
Irtad: "Kopas az a keverektol fugg." Igy van. A nagyobb sebessegindexnek mas a keverekösszetetele pl. ket -minden minden szempontbol azonos- nyari guminal. Puhabb.
Ezert kophat egy vmax 260km/h tartos 120km/h-val gyorsabban mint a parja: vmax 190km/h -es szinten tartos 120km/h val. (minden mas azonos)
De lapozzunk, mert ez egy meglehetösen erzekeny tema[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26387 üzenetére
Szerintem annak hiába magyarázod ezeket a dolgokat aki képes feltenni négyévszakost, kivéve ha anyagi megfontolásból történt, bár ott ugye megkérdőjeleződik az autó létjogosultsága.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz Ivan15 #26393 üzenetére
Autópályán közlekedek, 160felett, de inkább 180-200 körül, 80%-ban padlógázzal gyorsítok, és kapják a hátsó kerekek a 609nm nyomatékot. A michelin pilot sport 3asok (amik asszem 300km/h-ig okék) 30k km-t bírnak így hátul, 60at elől. Téli gumik nem michelinek, azokkal csak 210zel mehetek, azok is 30k km-t bírnak hátul, és ugyanúgy 60at elől, de értelem szerűen télen nem csapatok annyira, mint nyáron, és az autópályán is csak 210zel mehetek, míg a nyárival gyakran megeresztem 240ig, egyenesben pedig 260ig. (na jó, mivel a téli csak 225ös és nem 255ös, ezért sokkal többet faralgatok velük kereszteződésekben, mert könnyebben megadja magát )
Ha normálisan közlekednék, akkor biztos, hogy 45k km-t is kibírnának a hátsók, és az elsők is biztos vmivel többet mennének, DE én nem akkor cserélem a gumikat, mikor eléri a kopásjelzőt, hanem már akkor is, ha nem sok hiányzik, tehát másnak ez simán +5k km lehet. Én ennyit tudtam hozzászólni -
Ivan15
senior tag
lassabban közlekedek 190km/h nal autopalyan nyaron is (!) es a negyevszakosakat -ugy mint a telieket- 4 mm alatt mar cserelni kell pedig a kopasjelzö 1,5mm -nel van. Autopalyan konkretan kb 160-ig nyomom inkabb 140-, igy nekem eleg lenne egy 180-190 -ig kalibralt gumi is 210- es van most rajta.
-
MPowerPH
félisten
válasz Ivan15 #26393 üzenetére
Nem feltetlen. Nekem volt a regi automon elol W-s Continental, hatul ugyan az az abroncs tipus, csak Y. A belso szerkezetuk kulonbozott. A keverek milyensege nem befolyasolja a Vmax-ot. Az a tapadasert felelos. Egyebkent is ritka egy ugyan azon markabol kulonbozo sebessegindexu gumi.(azonos, vagy kozeli meretben) Az azonos tipuson beluliek pedig minden meretben ugyan abbol a keverekbol vannak, tehat ha netan elofordul, hogy a keskenyebbnek kisebb a sebessegindexe, az a szerkezetebol adodik, mivel a keverek A 215-os P Zero-n is ugyan az, mint a 285-oson.
Kenyes tema, de a baratom a Hankooknal dolgozik, mint mernok, es pont a kevero/vegyesz reszlegen van. Es az ustbol nem csak Y-os gumik keszulnek, hanem az egesz paletta, amit az a tipus lefed. Magat a szerkezetet teljesen mashol keszitik el, ott derul ki a meret is, meg a sebessegindex, erositett oldalfal, defektturo kivitel is.
Alapjaban veve, a performance gumik gyorsabban kopnak a lagyabb keverek miatt, hangosabbak, az ellenallasuk is nagyobb, de hatvanyokkal jobban tapadnak, mint az ECO abroncsok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ivan15
senior tag
válasz MPowerPH #26397 üzenetére
Tenyleg csak egy kis eszrevetel:
"A keverek milyensege nem befolyasolja a Vmax-ot. Az a tapadasert felelos."
Ugye az egyertelmü, hogy nagyobb vmax-on ill. sebessegen nagyobb tapadas is kell...-több erö hat, meglepne, ha a lassabb gumi es az ugyanabbol gyorsabb csak a megerösites jellegeben terne el -es nem kapna a gyorsabb több lagyitot. De ha a baratod vegyeszkent ezt mondta..[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Ivan15 #26398 üzenetére
Nem kap tobb 'lagyitot'.(mi az, hogy lagyito? ) Mint mondtam, a kevereket vegyeszek, elore lefektetett receptura alapjan allitjak elo, sok ezer gumira valo mennyisegben. Minden tipusnak csak egyfele kevereke van. A sebessegindex nem attol fugg, hogy milyen lagy, mennyire tapad a gumi. Minel nagyobb a sebesseg, annal nagyobb erohatas eri az abroncs szerkezetet. Ezert a nagyobb sebessegindexu abroncsok erositett szerkezettel/vazzal rendelkeznek. Ezert van az, hogy ha defektet kapsz, akkor hiaba Y-os a gumid, azutan mar csak H-s sebessegindexunek felel meg. Az ok egyszeru. A defekt miatt serulhetett az abrocs vazszerkezete, amitol egy ponton az meggyengul. Igy pl. a 280-as temponal fellepo eroket mar nem birna ki, es siman 'felrobbanna'. Ugyan ez igaz akkor is, ha egy H-s sebessegindexu gumival tartosan mesz mondjuk 250-et. Nem birna ki, es nem azert, mert a keverek nem eleg lagy es nem tapadna(erzed az ironiat?), hanem mert a szerkezete nem birna tartosan azokat az erohatasokat. E teren tobb alternativa is van, de a gumid egy ido utan mindenkeppen kukas lenne, es ez a jobbik eset.
Szoval ha meglep, ha nem, ha azonos tipust nezel, akkor minden guminal ugyan az a keverek, sebessegindextol, merettol fuggetlenul. A mintazat szokott valtozni/kulonbozni(de ott is inkabb a bordak szelessege) ugyan azon tipusnal, ahogy no az abroncsok merete.A kinai sz@rok is Y-os indexel jonnek, kozben meg olyan kemenyek, hogy 20k km alatt is max. 1mm-t kopnak, nulla ontisztulo kepesseggel. Na meg ott a vazszerkezetben sem biznek meg, az sem egy eletbiztositas.
Ha gondolod intezek a Hankookba latogatast, hogy lasd, a K107-esre minden meretben es sebessegindexben ugyan azt a kevereket alkalmazzak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OnePlus Nord - északi sale
- Azonnali processzoros kérdések órája
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest