- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen alaplapot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali notebookos kérdések órája
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
Hirdetés
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
ph A bel- és kültéren egyaránt bevethető megoldás a vállalat szerint egy órán át működtethet egy NVIDIA GeForce RTX 4080 VGA-val szerelt számítógépet.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26246 üzenetére
..." feloldó tábla után 2 azonos tömegű automataváltós autó"...
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
CharlieDrop
veterán
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26250 üzenetére
Ha Neked a 115LE-s (0-100: 10.7s-es gyorsulas) dizel automata a sport auto, akkor legyen!
Beke -
aktív tag
válasz CharlieDrop #26254 üzenetére
(#26232) CharlieDrop válasza SocketA (#26231) üzenetére
Gyere, elviszlek egy körre, a nem túl sportos 18dA-malDe ha Te ilyen tapasztalt vagy, akkor ne engem probalj meggyozni kerlek, hanem a forumtarsnak segits megvalaszolni a kerdeset, hogy milyen egy E92-es 330Ci manual meg automata valtoval.
-
urban racer
senior tag
válasz SocketA #26255 üzenetére
e91 325ia vs e46 330ci vs e36 328ia vs e36 328i vs e36 320i vs ...... összehasonlítási alapon mondhatom, hogy az e91 hatalmas csalódás volt. Lassú az automata reakciója, a motor meg csak pörög, de nem lép olyan nagyot, mint ami elvárt tőle.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Ck.
addikt
válasz urban racer #26245 üzenetére
Lehet, hogy ugyanúgy gyorsulnak, de nem ugyanúgy érzed. A dízelben jobban megérzi az ember a gyomor szorítást és az ülésbe préselést. Na, nekem ezért van dízel. Meg a havi 5000 km miatt.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #26239 üzenetére
Megsugom, a nagyobb diesel autok mar kapasbol csak automataval jonnek, mert a manual az elso padlogaznal lehet szetesne a nyomatektol. Ha valtogatni akarsz, ott a kormanyvalto lehetoseg, annak boven elegnek kell lennie, hogy meglegyen a sportos feeling.
Ezt a diesel auto, egyenlo millios szervizkiadas dolgot nem ertem meg mindig. 2 eve van autom, es diesel. De meg nem kellett szervizbe mennem, mert megallt a turbo, vagy eldugult a DPF. Szoval nem tudom.... Meg hogy nem birja, ha kergetik. En kozel 600km-en keresztul inkabb 200 folott(de gyakran 240 korul) mentem vele folyamat. 10,2 lett az atlaga annak a szakasznak. Igaz, vesztettem egy percet, mert a kutnal alltam 1.5 percet, vartam mig lehulnek a turbok. Szerintem ez nem akkora aldozat, es nem olyan dolog, amire nem lehet odafigyelni. Egyebkent szerintem meg nem ultel rendes diesel autoban. Meg egy 20D is meglepne, siman lelepne a 20i-t, es a csoka meg csak uveghangon sem porgetne. Hallottal mar arrol, hogy nyomatekbol autozas? Erezted mar azt, hogy 2000 fordulaton lepadlozva a belso szerveid elmaradnak, es nemtudsz az ulesbol eloredolni? Kotve hiszem. Soha nem fogsz ilyet erezni egy szivo benzinesben. Pedig valszeg 5000RPM folott az is megy mar azonos motormeretet nezve, csak ott nem hirtelen jon meg az ero, hanem egyenletesen. Ezt hivjak rugalmassagnak.
Szoval a dieselnek a masik elonye azon tul, hogy sokkal gazdasagosabb, hogy sokkal nagyobb elvezet egy dieselt kergetni. En sem tudtam, de megtertem.Egyebkent rosszul tudod. Van M-es BMW, lasd M550D.
Ettol fuggetlenul ha rajtam mulik, es birom majd fizetni a tobbletfogyasztas koltseget, en is benzinest fogok venni. De csakis turbost, szivoba soha tobbet nem ulnek vissza. Egy szenvedes volt vezetni nyaron a regi 28i-met. Mint egy lusta tehen, olyan volt. Pedig anno gyorsnak tunt...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
aktív tag
válasz urban racer #26256 üzenetére
(#26256) urban racer En tudom, hogy nem tokeletes, megis engem baszogatnak, ahelyett, hogy valaszolnanak a kerdesre.
Es egy olyan esik nekem, akinek egy 115LE-s dizele van. Biztos tudja, milyen egy 270Le-s benzines..(#26258) BMW001 Te magad is leirod a lenyeget: A nagy nyomatek miatt van automata rajta, nem azert, hogy milyen sportosan lehessen vezetni.
A kormanyvaltot meg ne kereverjuk ide, mert irtam, hogy NEM az SMG-rol beszeltem. Az mas...Neked is csak azt tudom mondani, hogy nezz at mas e46 forumokra, sokan irjak, milyen osszegeket hagytak ott a szerelonel. Elobb-utobb kolteni kell ra.
Egy 200km-es ut utan meg ulnek 1-2 percet a kocsiba, hogy huljon a turbo, de mondjuk varosban 5-10km-ek utan mar nem. De izlesek es pofonokMondtam, hogy hianyos a tudasom Sosem lattam meg dizel M BMW...
(#26259) aero.
(#26232) CharlieDrop válasza SocketA (#26231) üzenetére
Gyere, elviszlek egy körre, a nem túl sportos 18dA-mal(#26234) SocketA válasza CharlieDrop (#26232) üzenetére
(#26232) CharlieDrop Ez most ironia lenne?! Vagy nem ertem...(#26235) CharlieDrop válasza SocketA (#26234) üzenetére
"...azt ne mond, hogy nem sportos, az újabb váltókról ne is beszéljünk"Megkerdeztem tole, hogy ez ironia, de O komolyan gondolta, hogy a legkisebb automata dizel, az neki sportos... Gondolom kombija van
BeZol
Nincsen problemaim, olvass vissza Te szerencsetlen! Es valamilyen kedves rokonodat agyhalottazz le, ne engem!
Mi nem letezik? E92 330Ci? Youtube[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #26258 üzenetére
Azert nem veletlenul istenitik pl. a 991 GT3-at (szivo, 9000-ig porgetheto) meg a 991 Turbo elleneben is!
Akarhogy is ha vki nagy nyomatekra vagyik es sport auto erzesre az minimum benyasat vesz max turbosat. Sokaknak pont az nem jon be a turbos autokban, hogy nem linearis a teljesitmeny. De most turbo korszak van ezt kell szeretni.Amugy a 20d 20i temaval kapcs: pont volt szerenycsem par eve egy E39 520i (150) vs E91 320d (163) gyorsulasi "versenyhez" raadasul enyhe emelkedon es ugyanugy mentek!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
aktív tag
Es szerinted aki sportauto feelingre vagyik, az manualt vagy automatat vesz?
(Szerk.: Ovatosan a valasszal, mert engem mar itt idiotaznak, meg agyhalott-aznak, mert szerintem a sportauto benzines manualis!)Igen, sajnos ilyen korszak jon: Az uj 3as BMW is 3 hengeres motorral fog jonni.
[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
Én konkrétan ez a hsz miatt kérdezem, hogy van-e valamilyen lényegi eltérés a 25i és 30i motorok között, mert piezós befecskendező rendszerről én csak a dízelek esetében hallottam és mivel nem vagyok egy nagy BMW szakértő, inkább kérdezek.
Elsőre azt hittem, hogy 30d-re gondol és elírás, de a szövegkörnyezetből nekem nem így jön le.
Ahogy nézem, fogyasztásban a 25i és 30i között nincs nagy különbség, de a plusz nyomaték elférne. Dízel után a 25i lehet kisebb élmény lenne, habár ez sem csak 1500-2500 között menne jól. -
aktív tag
válasz MPeter87 #26264 üzenetére
MPeter87: Ne gondolkozz sokat, mert BeZol megmondta, hogy:
"Haverod menjen és üljön be a seggével abba a 330ci-be, mert rohadtul nem is létezik olyan E92ben okoska. Stílusodból vegyél vissza szerintem."Persze nem ertem, hogy miert nekem ir ilyen alpari stilusban, amikor Te kerdezted...
-
negro
őstag
válasz SocketA #26263 üzenetére
Attol fugg milyen automata? En spec ugy vagyok vele ha oda jutnek megtehetem, hogy vegyek es fent tudjak tartani egy E46 M3-at pl. akkor sanszos, hogy SMG-et valasztanak. 30 multam, 13 eve vezetek, meguntam mar a manualt.
E39-ben pl eszembe nem jutott volna az automata. Az meg lassu, nem is lehet kormanyrol kapcsolni...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
urban racer
senior tag
válasz SocketA #26261 üzenetére
Neki is volt 28ia-ja, tudja milyen a benzines. Amúgy meg igaza van a sportosságot tekintve. Egy e46 jó futóművel nagyon keményet tud menni. Én annó hetente 2x jártam Veszprém-Győr távon a 320d-mmel és nem egyszer 35 percet mentem. A nem kicsit "csippelt" e39 530dmmel egyszer tudtam megfutni, örökké elmelegedett a fék meg túl nehéz volt a bódé a sok kis kanyarhoz meg a gyors súlypontváltáshoz
szerk.: úgy fest maradsz agyhalott, a videón e93 van Egyébként szerintem arra gondolt, hogy 92nél nem ci van, csak i
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #26261 üzenetére
Nekem nincs SMG-m, sima 6-os automata, csak benne van a paddle shift extra.
Varosi 15 km utan nem kell varni, ez butasag. Leallitas elott 5s-et szoktam olyankor pihentetni. Mert az is koztudott, hogy akkor van erre szukseg, ha tartosan tapostad. Egyebkent ha megnezed az uj sportos autokat, mar az osszes automata.... Egyebkent kinek mi szamit annak?urban racer: Kinek mi. En nem tudnek visszaulni szivoba. Biztos van az a szint, mint az emlitett Porsche, vagy egy E60 M5, de ugye most nem errol a kategoriarol diskuralunk.
1-1 ellen mint en is irtam, ugyan ott van egy 520i vagy 520d. Az erzes mas bennuk, mivel a diesel elhiteti veled, hogy nagyon megy, pedig ugyan annyit tud, mint a benzines. A kulonbseg akkor jon ki, amikor a rugalmassag kell. Teszem azt kocsisoron atragni magad, kozepes forgalomban. A diesellel sokkal egyszerubb, sokkal tovabb is jutnal.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Declare
őstag
válasz urban racer #26267 üzenetére
Inkabb a turbo kerdese ez nem? Multkor pobalgattam egy 320i e46 ot....hat nekem nagy csalodas volt. A hang, az egesz kocsi az igazi bmw, de nagyon verszegeny volt. Gyorsulasa papiron sokkal jobban mutat, mint a valosagban. En sem vagyom mar szivo benzines autoba....egyszerüen hianyozna a feeling, hogy lepadlozod es megrant.
Sor6, benzin mocit kerek, turboval, 7 literes autopalya utazo atlagfogyival
-
-KP-
addikt
válasz MPeter87 #26264 üzenetére
e90 esetén a facelift utáni motorok a piezo-sak. facelift előtt a 25i meg 30i még sima szívó benzin. facelift után jött a direkt befecskendezés és a piezo korszak kb 20%-al alacsonyabb fogyasztás. facelift előtt n52-es motorok, utána n53.
nekem azt mondták az n53-as motoroknak már nincs olyan szép hangja, és hogy valóban itt is lehet szép összegeket költeni, de még mindig nem dízel szint.
itt megnézheted melyiket mikortól meddig gyárották és melyik típusokba került bele:
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N52
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N53[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz urban racer #26268 üzenetére
Nem tudom a sima milyen de az M-es el nagyon szepen lehet am menni
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
urban racer
senior tag
válasz MPowerPH #26269 üzenetére
Énis a dízel mellett teszem le a voksom, noha a legnagyobbat a 28i coupé e36ommal mentem eddig. De amihez a benzinesnek 100 kilométerre 16 literre van szüksége, ahhoz a dízelnek 8 is elég. Jöhet nekem bármilyen okos, hogy nade az ő benzinese 5 literből eljár, sőt néha még termeli is a benzint, amióta mágnes van a benzincsövön A legócskább dízel autó fajlagos tüzelőanyagfogyasztása annyi, mint a legjobb benzinesé. Az már csak tetézi a dolgot, hogy fajlagosan több fűtőértéket vásárolsz a kúton, ha dízelt vásárolsz.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
aktív tag
(#26266) negro: Mondom: Az SMG más, azt még én megvenném akár egy 330Ci-ben. Mert ott tudsz menni tényleg automata üzemmódban, de ha kell, akkor kapcsolgathatod Te is. En a "sima" automatanal mondom, hogy nem tul sportos. Nem tudod porgetni a hatso kerekeket, mert elvalt (vagy rosszkor valt).
Ertelemszeruen egy sima fouton el lehet vele menni gond nelkul es lehet "sportosan" menni... de nem kilincsel elore..(#26269) BMW001 Milyen kocsid van, milyen motorral?
Nekem a kis benzinesem a VANOS miatt 2 sarok alatt bemelegszik, sot, ilyen idoben annyi se. A 3 sarkon mar lehet menni vele keresztbe (mar amennyire egy 2 literessel lehet), meg padlozhatom tiltasig.
Ha igy mesz 10km-ert a dizellel, az biztos nem fog neki jot tenni.
Nyilvan normal hasznalatnal nem kell varni, ebben igazad van.(#26270) Declare Nekem dual VANOS 320-asom van, aminak mondjak, hogy milyen jo a nyomatekgorbe a vezerles miatt, de valojaban 3500 alatt nem el a kocsi. Viszont 3500-tol nagyon fincsi hangja van, es menni is tud. Ha errol a fordulatszamrol indulsz, akkor meg 3asban is el tud kaparni. (mondjuk szar gumik vannak hatul )
-
urban racer
senior tag
válasz Declare #26270 üzenetére
Amikor még a 330i cabriom volt, elmentünk haverommal cabriotúrára, neki 320i cabrioja volt. Elkezdtük tolni neki, 5-ben, ugyanarról a sebességről. kb 3 kilométert mentünk, alig 300 métert verhettem rá. Miért? Az enyémnek sokkal hosszabb a diffije, és azon a fordulatszámon, ahonnan indultunk neki majdnem azonos volt a teljesítménye-sőt-lehet akár még picivel több is volt neki. A végén én már 240ről fékeztem, ő 205ről
Hidd el, egy 330, ha rendben van, nagyon komolyat tud menni De a fogyasztása nem 7 liter"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz MPowerPH #26258 üzenetére
Jaja--nekem is mondták előtte,hogy a gatyám is rámegy majd a 320D-re.
Igazuk volt...Fél év alatt már belevertem kb 300.000Ft-ot ami a következő alkatrészeket jelentette:18-as M3 felni+M-packet futómű...+megvételkor volt egy olajcserém.Ebben a hónapban meg fényeztetnem kellett az új M3 lököst...szóval tényleg sz@r ez a 320D...NE vegyetek Dieselt...mert sokat kell rákölteni.!!! UiEM ELADÓ!!![ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
-
aktív tag
válasz urban racer #26273 üzenetére
(#26273) urban racer Egyertelmuen a fogyasztas a legpozitivabb tulajdonsaga a dizelnek!
Nekem csak ez nem hianyzona:
"Jó reggelt fanok!! 320d nél tapasztalt valaki 2000-2500 nál megtorpanást ? Mi lehet a hiba nem mindig csinálja egr tisztitva légtömeg mérő jó vagyis ujnak látom 1 hónapja van nálam !!! Hiba jel nincs 😩 mikor megtorpan mint akki elveszt az erejét mint egy rossz automata mikor érzed a váltást (kézi 5 ös váltó) segitségeteket elöre is köszi 😊 szép napot !" - idézet egy e46 fórumról.És ezzel van tele a fórum. Ezt probáltam mondani: Nem annyi, hogy kiírja a kocsi, hogy turbó hiba, bemész a szervízbe, lerakod a 200eFt-ot, aztán 2 óra múlva mész tovább és boldogan autózol.
Mivel nekem csak hétvégi autó, nem hiányozna, hogy állandóan a szerelőhöz rohangáljak vele, hogy mégis mi baja lehet.
A hirdetős fórum meg teli van újszerű alkatrészekkel, mert lerendeltek valamit, aztán mégsem az volt a hiba.
Én ezért írtam a kérdezőnek, hogy napi 10-10km-es munkábajáráshoz megbízhatóbb lesz a benzines, nem kell a szabadságokat autószerelésre pazarolni.
-
urban racer
senior tag
Egy ismerősömnek volt e39m5öse. Ő örökké szenvedett a fékkel. Ha 250 fölött 2x nagyobbat fékezett, meghullámosodott a gyári BMW tárcsa Mondjuk az ócska fék és a holdjáró-billegő futómű ellenére jobban kéne, mint egy e60, nekem nem jött át a v10 feeling, vagy ahogy a ku*vák mondják "filling"
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #26274 üzenetére
Nekem a 528i dupla Vanosos volt, de 10km kellett neki kozuton, mig kozepre allt a homerseklet mutato.(osszel-tavasszal) Addig nem is kergettem... Nekem E92, es diesel. Es igen, hidegen nem szabad rugdalni, kell neki az a kis ido, amig bemelegszik. Ez pont annyi, hogy inditas utan jaratom 1 percig, majd elindulok, es 7 km mulva, mire kierek a varosbol az autopalyara, akkor a gyorsitosavban mar padlozhatom. Nekem ez pont eleg, nem vagyok az a varosban szaguldozos fajta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz SocketA #26274 üzenetére
Nem a vanos miatt melegedik be korábban, hanem azért, mert magasabb az égési csúcshőmérsékleted továbbá hideg állapotban, hogy a katalizátor gyorsabban melegedjen be el van tolva az előgyújtás, így az égési csúcsnyomás is később van, megy el a drága tüzelőanyag a kipuffogó fűtésére. Továbbá a 3. sarkon az olajad 20 fokról már lehet felmelegedett 30 fokra, azzal valóban érdemes driftelni, főleg nyitott diffivel Tőled valóban érdemes lesz autót venni
Cseréltesd ki a CCV szelepet és a hozzá tartozó mind a 4 csövet, és akkor megjön az alacsony fordulatú teljesítményed, mert gondolom te és az előtted lévő 3 tulaj sem cserélte 60 ezrenként, sőt inkább egyáltalán"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz MPeter87 #26278 üzenetére
A CH kibocsájtás csökkentése érdekében a dugattyúgyűrűket feljebbvitték és a dugattyú-henger sarkot lecsapták, így a lángcsóva eléri a dugattyúgyűrűt. Ehhez sokkal jobb hőtűrésű gyűrű kellett, ami csak részben jön össze. Ugyanis egy pár nm-nyi bevonat került a gyűrűre, amit egy hideg olajas SocketA-féle driftelés hamar lekoptat, aztán eszi az olajat. A baj ezzel az, hogyha megnézel egy autót, nem veszed észre, mert nem úgy eszi el az olajat, mint egy hengerfejhibás autó, hanem szépen, lassan. Kék füstöt sem fogsz látni az autó mögött. Egyszóval: az olajfogyasztás a leggyengébb pontjuk.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz SocketA #26277 üzenetére
Az a baj, hogy a magyar paraszt megveszi a 300 ezer km-es dízelt, aztán azt gondolja, hogy arra nem kell költeni. Akkor költ csak, amikor már baj van. De előtte felmegy a magyar BMW klub nevű csoportba, beírja, hogy a dízelje torpan, ott a sok okos mond neki mindent az ablakmosótartálytól a zárókupakig mindent, de egyik sem azt, hogy vidd el szervizbe, ahol eljutottak addig, hogy ki tudnak olvasni élőadatot, majd csináltasd meg. Mert otthon sufnizni olcsóbb. Mondjuk a benzinesekre is igaz. De ezt már leírtam neked is. Nincs teljesítményed alacsony fordulaton, CCV és csöveinek cseréje megoldja. 60 ezrenként kell cserélni, de szarik rá mindenki, mert nincs akkora teljesítménykülönbség, mint egy feltöltött motornál jelentkező hiba esetén.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
negro
őstag
válasz urban racer #26279 üzenetére
Megkockaztatom, hogy egy M sport 28i/30i -vel jobbat lehet autozni nagyon kanyargos utakon, palyan mert ~1500 kilo nem pedig 1,8 tonna mint az M5. Talan a fek is jobban birja. Voltam Kakucson is palyazni, Brezovan drift. Fekkel semmi gondom nem volt.
Azert amugy feket nem art melegiteni ekkora igenybe vetel elott. Ha total hidegen ilyen brutalis fekezeset csinal az ember nem csodalkozok, h nem birta. Nagyon nem ugyan minha csak 100-rol all meg az ember....
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
aktív tag
válasz Lavidaloka #26276 üzenetére
(#26276) Lavidaloka: Fél éve van meg a kocsid? Majd 100eKm múlva nyilatkozz, vagy ha megvolt az első nagyszervíz (turbó, porlasztó, kettőstömegű). Nem azt írtuk, hogy havonta kell rá költeni. Majd egyszer, de akkor egyszerre sokat.
urban racer:
Tessék már olvasni, könyörgöm! Ne mindig egy szavamra, vagy mondatomra válaszoljatok már kérlek!
"A 3 sarkon mar lehet menni vele keresztbe (mar amennyire egy 2 literessel lehet), meg padlozhatom tiltasig"
Nyilván költői túlzással éltem, én nem állítom, hogy a 2 literes kocsim egy fenevad! Ahogy írtam: Anno 1.6, 1.8-at néztem, mostmár inkább 2.8 vagy 3.0-át vennék, ha újra vennem kellene.
De nagyon szeretem ezt a kocsit, a városba meg főutakra nekem elég ez a motor. Erősebbel úgyis a fán kötnék ki Így is inkább a mitfahrer-em fog vissza az anyósülésből, mert Ő nem szereti, hogy csúszkál a hátuljaÉs amúgy:
"...mivel hidegindításkor változtat a szelep emelésen hogy gyorsabban melegedjen a motor, és persze az ennek megfelelő többletmennyiségű benzint is kap ilyenkor a motor" -
-
-
MPowerPH
félisten
"Na meg az, hogy a vizhofok kozepen all, nem azt jelenti, hogy meleg a motor. "
Pont itt a lenyeg. Itt van mindenki eltevedve... Vizhofok mutato nem alkalmas arra, hogy eldontsed, eleg meleg e a motor arra, hogy elkezd huzatni. Nalam pl. mar vizhofokmutato sincs, bar soha nem is tamaszkodtam ra, ha az olajhore kellett tippelni.
Azt hiszem E46-ban is van titkos menu, ahol ki lehet monitorozni az olajhomersekletet. Erdemes lenne egyszer beallitani, es megnezni, hogy a 3. sarok utan melegedett e 20 foknal tobbet....[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
aktív tag
Ha a vízhőfok beáll középre, akkor az 5W-s olajam is elkezd már melegedni szerintem. De ha ennyire fontos Neked beledugom a kisujjamat, hogy megnezzem Hany fokkal lehet mar driftelni, elarulod ?
Ha meg meghal a 2 literes blokk, akkor kap egy 3 literest, ennyi (Tudom, nehez papirozni, de biztos erre is mindjart irtok par okos gondolatsort )
Szerk.: De hogy megnyugtassak mindenkit, most csereltem olajat, sztem 8eKm sem ment bele.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
én megmondom őszintén nem értem ezt az egész nyomaték körüli vitát. többen írtátok, mondtátok hogy mennyire nem jól megy a 320i a 320d meg milyen jól megy.
320i/Ci M54B22 2000–2007 2171 6/24 170 LE 210 Nm 8,2 s
320d M47TUD20 2001–2007 1995 4/16 150 LE 330 Nm 8,8 snem megy a 320i, de mégis hat tizeddel hamarabb éri el a 100-at 0-ról, mint a 320d. most akkor hogy is van ez ?
-
-KP-
addikt
válasz MPowerPH #26293 üzenetére
http://www.zeperfs.com/en/duel1224-85.htm
Nem szőrszálhasogatni szeretnék, de én itt annyit látok, hogy 4-be jobban gyorsul a 320d. Ami eleve 6 sebességes, a 320i meg 5. mi van ha az ötsebességes 320i-t akkor visszapakolom 3-ba? 40-140min, meg 80-120min, mindig a 320i ad jobb értéket. nem kicsivel.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz SocketA #26261 üzenetére
azért érzed, hogy még mindig rohadtul nem érted mit írsz és a többiek sem vevők itt erre a stílusra.
Nem, nem touringom van, lehet csodálkozni.
18dA is azért mert sosem rohanokMég egyszer leírom, a váltóról beszéltünk, nem autóról, többet nem írom le.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26296 üzenetére
Én csak azt nem értem (persze világosan elmondtad, hogy én hülye vagyok), hogyan tudsz véleményt alkotni a "sportos" vezetési stílusról egy E92 330i esetében Te, aki egy 1.8-as dízel e46-ot hajtasz, saját bevallásod szerint nagypapás stílusban.
Mivel érzed azt, hogy egyből nekem kell esni, és én mondok butaságokat? (Arról nem is beszélve, hogy a kérdést NEM én tettem fel, tehát nem engem kellene tanítgatnod, hanem a kérdezőt)
És az én stílusommal van baj?! Én idiótázom meg agyhalottazom le a másikat egyből?! NEM!
Én csak elmondom a véleményemet (talán ezért van a fórum, nem?!), Ti meg szentül állítjátok a hülyeségeiteket!
KP is leírja világosan, hogy 320i jobban gyorsul, és akkor ez a válasz rá, hogy "de a dízel gyorsabbnak érződik". Szerintem ezekkel felesleges vitatkozni
Viszont az tény, hogy rossz helyen vagyok: Ez nem BMW FAN Club, csak egy pár külföldi magyar, akinek véletlenül BMW-je van.
Szerk.: És azt sem értem (mert nagyon-nagyon hülye vagyok), hogy akkor minek akartál elvinni egy körre?! Sétakocsikázás vagy városnézés?
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
ti még mindig ezt koptatjátok?.....
-
CharlieDrop
veterán
már nem, fogalmam sincs mi az amit olvas, már jön az e90-es szériával is...
belekötött abba, hogy ajánlom az automata váltót, leszólja, erre mondtam megmutatom hogy viselkedik, de azt hiszem ezt a nyomtatómnak is mondhattam volna az asztalomon.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ASUS routerek
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen