Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
válasz Tomics #16200 üzenetére
Nem is azzal van a baj, hogy régiókra bontott a rendszám, mert Romániába is az van és működik, hanem hogy drága. Na meg a legnagyobb butaság, az az eredetiségvizsga. Sehol máshol nincs ilyen a földön, csak nálunk. A legviccesebb benne, hogy ha megcsináltatod, az 3 hónapig jó. De ha meg eladod, akkor újra kell csináltatni hiába a 3 hónap.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16199 üzenetére
Nekem a nálunk járt F13 640i Cabrio meg a 640D jött be De a legjobban az F04 AcitveHybrid7
8 gangra miért van szükség?!?! Röviden tömören: Kevesebbet fogyaszt az autó jobban gyorsul és nagyon gyorsan kapcsol...
Meg mindenkit várunk majd sok szeretettel ))
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Davidof92
senior tag
válasz H.Ezredes #16202 üzenetére
Azért az alacsonyabb fogyasztással szembe lehetne szállni. Ha van egy 4-es automatád, amivel 100-nál 2000-et forog a motor meg van egy 8-asod, amivel 100-nál szintén 2000-et forog a motor akkor egyformán fogyasztanak. nem a fokozatmennyiség számít hanem az áttételezés. Lásd régi amerikai autók, eleinte csak 2! aztán a 3 sebességesek voltak (th400 és társai). ha volt szived leforgatni a motort, 90 felett volt vége az 1-esnek, 2-esnek 160 körül, 3-assal 200 felett ment. Persze száznál forgott vagy 2300-at csak Mondjuk azokat a motorokat nem lehet az európaiakkal összehasonlítani. ha egy 20i motor után volna kötve a váltó, akkor azt a kocsit mindennek lehetne nevezni csak gyorsnak nem. Még a legújabb 20d-vel se lenne virgonc. De attól se kéne félni hogy nembírja a váltó a nyomatékot, nagyobb benzinesek 900 Nm körül tudtak. Bocs az offért a fórumba .
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16203 üzenetére
Azért kell a 8 sebesség, mert összességében lesz jobb így az autó fogyasztása. A jobb rugalmasság, és hogy nem kell annyira kipörgetni a fokozatokat a dinamikus közlekedéshez. És az sem igaz, legalábbis nem törvényszerű, hogy 6-os váltónál ugyan annyit forog a végáttételnél, mint a 8-asnál. Ált. ezeknél a 7-8 már takarékossági fokozat.
Egyébként egy 20i sokkal rugalmasabb lenne egy ilyen 8 gangossal, mint a 6 gangossal.
Gyengébb autóknál úgy szokták kompenzálni a kevés lóerőt és nyomatékot, hogy a váltót rövidre hangolják, így azt az érzetet keltve, hogy annyira nem is lomha. Minden autós cikkben szó van a váltó hangolásáról. Ha van 8 sebességed, akkor ott alul lehet rövid, amitől rugalmas lesz, utána a vége lehet spórolós.Egyébként a világ legjobb váltója jelenleg az F10 által használt ZF. A sz@r DSG sehol nincs ehhez képest, pedig mindenki hogy oda-vissza volt tőle, hogy mekkora találmány...pedig egy nagy rakás...
Nekem a Joy is tetszik, szerintem nagyon ott van. E60 M5-től már ilyen a váltókar, ha valaki nem a sima 6 sebességessel kéri az autót.Tomics: Dehogynem... De ugyan mit lehetne csinálni? Az utolsó vagyonukat is elveszik/kicsalják az emberektől. Mo. akarta így, vagy legalábbis a választó polgárok 2/3-ada. Most lehet inni a levét, és persze annak a 2/3-ad embernek meg KUSS, mert ők csinálták a sz@rt. Most egyék teli pofával, szó nélkül.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz MPowerPH #16204 üzenetére
van benne igazság amúgy, tudom én is, mert akkor mindig a nyomatékcsúcson lehet tartani a motort. (az említett amcsi autók se pörgetik, viszik alapjáraton a benzintemetők 1500-nál elváltogatnak kickdown nélkül).
Nem törvényszerű, csak példának mondtam.
VW konszern DSG-je nemrossz, BMW-é jobb, bár szerintem a prímet a Ferrari 458 Italia váltója viszi . Na meg ami motor van benne azért az se semmi... -
H.Ezredes
őstag
válasz Davidof92 #16203 üzenetére
Akkor mondom. 100-nál 1500-at forog... ( F13 640D )
Amit BMW001 írt nem akarom kiegészíteni sokkal csak annyival,hogy elég sok 8HP-s BMW- t vezettem már.... F04 Activehybrid7 , F25 35i , F25 20D ( 20D-hez teljesen jó volt a 8HP ) F10 535i , F13 640i , F13 640D Ezekbe mind 8HP volt és sokkal jobb mint bármilyen eddigi váltó..... Bár a Z4 Sdrive 35i 7Gang DKG-val nagyon bejött nekem.
Jó és kell a 8HP a 9HP meg már jön... A Frankfurti autókiállításon már ki volt rakva...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
dragonfx
veterán
e36 m3...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
-
delip
csendes tag
Azt megtudja nekem mondani valaki hogy egy e46 318i (118Le) kb. milyen a fogyasztása vegyes használat tekintetében? Ja és gyakorlatilag érdekelne mint inkább elméletben. Azt honnan lehet tudni hogy a 318asok közül melyik a 8V ill. a 16V verzió?Valamint ha netán vennék szeretnék egy ilyet mit érdemes megnézni rajta illetve mire figyeljek oda? Előre is köszi a segítséget!
-
Snooker
senior tag
Erről mit gondoltok?
-
H.Ezredes
őstag
válasz Snooker #16220 üzenetére
Egy alap retek kaka... Elég világos ugye... Csak 20-as jöhet szóba? Egy jobban felszereltet nézzél ki amibe legalább 4 elektromos ablak legyen...kis board a klíma is... Nem sok minden van benne... :S
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Falkon1400
csendes tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, és szóba jött az E34. 520i-t néztem, sokan mondták hogy az a legjobb széria. Vásárlásnál mire kell figyelni, milyen hibái vannak a kocsinak?
Sajnos nagyobb motoros nem nagyon jöhet szóba, az 525 tds-t meg mindenki fikázza. Hengerfej hibásak.Előre is köszi!
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. BMW-met szeretném szinkronizálni a beépített telefonnal, bluetoothon át, látja is meg minden az Iphone-m beírom biztonsági kódot mindkettő helyre ugyan azt, de nem sikerül, lehet hogy kompatibilitási problem ugye, esetleg bmw driver frissítés, vagy mi oldhatja meg a problémát?
Köszönöm előre is.
Üdv
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
dragonfx
veterán
e34ből 25i.t érdemes venni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
válasz h1ght3chzor #16223 üzenetére
Iphone Bluetoothja nem igazán szereti a nem Apple termékeket. Lehet driver frissités utána sem fog menni. Nézd meg egy nem Apple telefonhoz hogy viszonyul.
Ha azzal megy akkor a hiba nem a kocsinál hanem az iphonenál van..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
h1ght3chzor
őstag
-
tomcsi23
veterán
válasz h1ght3chzor #16226 üzenetére
Haver e60-jában gond nélkül üzemel a 4-es ifon.
Milyen kocsiról van szó...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz h1ght3chzor #16228 üzenetére
Nem volt az kikapcsolva, legalábbis a telón.
Lehet, ez a kód nem kéne neki....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dragonfx
veterán
válasz Falkon1400 #16222 üzenetére
én a mai üzemanyag közlekedési morál, adók, alkatrész kényelem és esetleges költségek tekintetében abszolut egy e46 320d.t vennék. .a 150 lovasat.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Az természetes, hogy a 525-be a vízhőmérséklet viszonylag gyorsan eléri a 90fokot, hideg motorral A saab-nak pl jó sok idő kell.
Múltkor a hátsókerékkel rátolattam egy nagyobb hókupacra, kb 8-10 percet szarakodtam vele mire kijöttem belőle, ekkor a mutató már a piros szélén volt.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16233 üzenetére
Nem. Nekem 0-4C környékén kb. 16 nyugodt km alatt melegszik fel a víz, úgy hogy éppen beáll középre. Ugye az első vonalig nem is fűt, utána kezdi el nyomni. Ha erősen fűt, akkor még több idő kellhet neki.
Honnan tudod, hogy a 90 fokot éri el, megnézted boardban?Hókupaccal vigyázni kell. Gondolom nyomtad a gázt rendesen, kapart a kerék. ASC/DSC off volt? Ennek is van egy technikája, amióta megtanultam, már nem ragadok be vele sehova.
mod: Mi a motor pontos típusa?
dragonfx: Pont azt a hulladékot ajánlod neki?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz h1ght3chzor #16240 üzenetére
45.000 Euro-tól a csillagos ég a határ
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16239 üzenetére
Benzinben. Inkább a V8-as full-full extrás modellekre jellemző a gyári távirányítós állófűtés.
Gebriel: Ezért kértem írd le, mid is van. Már nem emléxem én rá. Akkor neked van kályhád, tudnál utólagosan beszereltetni. Akkor viszont a hőmérsékleti adatok is kétségesek, diesel -hez nem tudom fejből őket.
E39.hu -ra menj fel, van ennek egy külön topic szentelve. Ott kérdezz utána, van több diesel szaki is, aki segít.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Ezen besírtam
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Zewa
senior tag
válasz H.Ezredes #16241 üzenetére
45ezer juróért te nem kapsz CSL-t. Itten van pár darab vas tájékoztató jelleggel.
1265db 3.0CSL-t gyártottak összesen és csak a versenyeken használtak a 3.5-ösöket szóval ebben a gépben van valami fondorlat. Ára valahol 100-150 000euro környékén landolhat, szerintem.
Nem vagyok mohó egy ilyesmivel kiegyeznék. Ez "csak" ca 2millió kjmf.BMW001: Én sem emlékeztem pontosan de nekem egy E60 25 kályha ugrott be elsőként. <--- igen, én is rosszul tudtam.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16234 üzenetére
háttt nekem olyna 8-10km alatt beáll középre kb.már az előtte való vonaltól fűt nekem.jo nem utcán állók hanem 15 fokba vele.
ez hogy a 150 lovas hulladék a linken leírt dolgokkal nem támasztottad alá.mindne dízelbe lehal valami költséges dolog.sokan járnak 20d.vel jo nem tudni hogy 136os vagy 150essel.max a fehér indexbura árulkodo.
én mikor elakadtam hoba nagy gázzal mélyebbre ástam magam .amugy meg egy szimpla hobol kijövetlnél nem kéne hogy felmenjen a hőfok a piros széléig..szerintme az termosztát cserés történet.
amugy igen van egy technika ha csak nem 30-40centi shoba álltál bele akkor 1es kisgáz, 2es kuplung rá padló...ilyenkor ki szokott ugrani."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Alvin_ti4200
félisten
Sziasztok!
Érdeklődnék (elfogulatlanul please...), hogy a modellfrissítésen átesett E46-nak (alias 3-mas BMW) mik a típushibái? Melyik motort érdemes kerülni 99%-ban budapesti használat esetén? Rendszerint egyedül ülök az autóban, a 316i így is nagyon gyenge? Felszereltségi szintekkel nem igazán vagyok tisztában, motorhoz voltak kötve és maximum feláras dolgokkal lehetett kiegészíteni őket? A gyári CD-s rádió újraírható lemezeket olvas? MP3-mat nyilván nem - gondolom. Alapvetően benzines motorban gondolkodom, ennyi idősen (7+ év) nagyon fázom a gázolajos dolgoktól sajnos, bár a 320d 6-6,5 literes városi fogyasztása elég barátinak mondható (szemben a 316i/318i 8,2-8,7-ével szemben).
Minden tanácsot, információt szívesen fogadok Ja, és ha ez számít, akkor csak a szedánokra vonatkozó dolgok érdekelnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő