- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- SSD kibeszélő
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
-
macikos
addikt
Ezen a videón majdnem elélveztem: [link]
Eszméletlen hangja van! Az a beindítás embertelen.
-
-
-
MPowerPH
félisten
Jah, nagyobb teljesítményű autót először meg kell tanulni kezelni. Vannak programok minden országban, ahol meg van erre a lehetőség, saját autóval. Nálunk sem drága, 20k talán az 1 napos kurzus.(nekem anno 10k volt, az meg majdnem ingyen volt, igaz elkaptam egy akciót, de így is se volt tele a terem.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
hát nem tudom ezen mi a csoda.bmw.erős bmw.alap hogy tolják.és akkor törni fog.pláne 340 lóval.soksok millio a javítása.pláne coupé mindig drágább.kár értük.nekem a kedvencem. .a fehér már mentethetetlen szerintem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Az a probléma, hogy így nem lehet még csak megközelítőleg sem megmondani. Tiszták, jól néznek ki. Km-et egyikhez sem írnak, de véleményem szerint 250k km alatt egyik sincs. Keveset mondtam, így azt sem lehet megtippelni, de annyi biztosan van bennük. Mindegyikre ráférne egy polír, eléggé kifakultak. Körbe kell nézni, alvázat is, van e rozsda. Ha rozsdás, akkor nem szabad megvenni. A motorhoz szakember kell. Azt Te is megtudod nézni, hogy hidegen hogy indul. Mindenképpen ha elmész megnézni, akkor full hidegindítás legyen. Ha füstöl, akkor megint felejtős. Alapjáratot nézd, és hallgasd. De az a legjobb, ha viszel magaddal egy szakit. Váltó lötyöghet, akkor csak kikopott. E30-asra fillérekért van felújító készlet, szal az nem gond. Csak tartsa a fokozatokat, és ne recsegjen kapcsoláskor.
Futóműre biztosan költened kell, mert a magyart nem érdekli annak az állapota. De az is filléres dolog. Igazából E30 -hoz olcsón van minden, de főleg hegesztést, motorcserét, váltócserét nem vállalnék be.
Szóval 100k-t azért rakj félre, vétel után nagy szerviz+futómű felújítás garantált lesz.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Brae
őstag
válasz MPowerPH #15312 üzenetére
Köszönöm a hosszú választ. Általánosságba kérdezem, mennyire érdemes 400k-ért a három betűs bajor márkából választani? Ki lehet fogni olyat ennyiért, ami nem sztrítrészer hülyegyerekek által szétbarmolt/pörkölt magyarok által lelakott? Egyébként nem ragaszkodom az E30-hoz, gyakorlatilag mindegyik tetszik (kivétel a Bangle félék, na de olyat nem kapok 400-ért ). Egyáltalán mennyire alkalmas egy ilyen max 400k-s E30 és kortársai napi használatra? Nekem napi ~80km munkábajárást is kéne, hogy kibírjon éveken át és nem engedhetem azt meg, hogy ha lerohad, akkor napokig szerelőnél legyen, jelenleg egy kölcsön Ford Fusion-nel járok, de azt vissza kell adnom. Alkalmasak ezek erre, vagy nézzek valami fiatalabbat másik márkából? (de a szívem nagyon a BMW felé húz)
-
Gézengúz
addikt
Hopsz....
[link] -
MPowerPH
félisten
Az autó valahol itt kezdődik. De brutális ára van.
Gézengúz: Vazzeg, lezúzta a szép E39-et. A tulaj bőrében biztosan kitaposnám a beleit, vállalva annak következményeit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #15315 üzenetére
Szóval akkor ez nem számít autó számban? Lehet azért mert még fiatal vagyok és suttyó de én őt választanám ha az anyagiakat nem nézzük.
Kemény csávó ez a rendör. Szerintem jobb is hogy nem látta a kamera mi történik ott.
Brae: Ha csak közlekedni kell egy autó(nak látszó tárgy) akkor Stift.
Ezek az autók sosem lesznek gond mentesek mindig kell őket szeretgetni, ezt-azt megcsinálni. 400K-ból ha ügyes vagy veszek egy E21-t, E28-t, E30-t és közlekedés biztosra megcsinálod. de a jótól még sok-sok munkaóra és pénz fogja elválasztani.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
pohár
félisten
ez szerintem rohadtul ocsmány
az új 7-es széria viszont bármikor jöhetGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Zewa
senior tag
Tudom a vélemény subjektív de egy Alpina E28-ra azt mondani hogy ocsmány...
Ne vedd személyeskedésnek de ez egy sricimaflást megérdemelne.Brae: Régi BMW ügyben itt a börze részben nézz körül. (reg. kell)
Egy próbát megér.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
pohár
félisten
nyugi nem veszem személyeskedésnek, de akkor is ocsmány ez a kocka
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
-
Highend55
tag
Bmw 1M vs E46 M3 CSL Nordschleife
[link]Fullscreen + 1080p
[ Szerkesztve ]
-
-
Highend55
tag
1M nagyon bika lett de a CSL ment elöl és ö söprögetett 1M meg ráment lendületből sokszor,üres pályán szerintem e46 ot nem veri el,ennek ellenére durva lett az uj 1es M.
szerk:
Féke az rettenet durva, érezni,hogy könnyű kasztni kanyarba is nagyon ottvan,nemsok gyári auto tudná követni egy csl-t az biztos.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #15330 üzenetére
Egyenesben biztosan elveri, hiszen sokkal modernebb az a motor. Váltásoknál odavág, hiába az E46 -ban az SMG. 335HP vs. 360HP - 450NM vs 370NM
De az igazság ott van, hogy a CSL pályán agyonveri az M1-et. Verseny fékrendszer, versenypálya futómű. Tényleges 50:50 -es súlyelosztás.
"The race has been held at the Nurburgring circuit, the gap between the two German models being somewhere around 25 seconds. To be more precise, the BMW M3 CSL lapped the famous German circuit in 7:50 while the smaller 1M Coupe in 8:15."
A vidi meg becsapós, mert mindig az elől lévőnek a nehezebb. A hátsónak csak le kell követnie az íveket. Nem beszélve az előzésekről. Elől a CSL még arra is ügyelt, az M1 csak ment utána.
mod: Egyszer de jó lenne ott végigmenni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #15332 üzenetére
Jah, meg a legfontosabb. A CSL 1360kg, ha jól emléxem. Míg a 'kis' M1 1570kg. Ki nem nézném, hogy ilyen elhízott. De az is igaz, hogy az a motor nincs rendesen kihegyezve. Nagyon sok tartalék van még benne. A CSL kasznijával brutális dolgokat művelne, az fix.
Csak az a szomorú, hogy egy rizsrakéta mindegyiket lazán a földbe döngöli. Nissan GT-R -re gondolok...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #15332 üzenetére
Igazad van.
Nissan elég brutál....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
-
pohár
félisten
uh, így még jobb
ez a gyári, vagy már átesett egy-két műtéten?ja Lumma design, akkor nemszótam
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Gyorsan reagáltak az Audira.
-
pohár
félisten
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Tálydi
senior tag
Ti szoktatok pontokat gyűjteni?
Érdemes elolvasni, poénos .Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Bázzeg, egyik szemem sír a másik meg nevet. Oda a benzin faló dög... jön mellé a repülőnyi nyomaték meg a 6l/100km.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
pohár
félisten
válasz Tálydi #15349 üzenetére
a kályhacső
szépek az ülések is... most vagy fel lettek újítva, vagy újak netán?GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Milyen okostelefont vegyek?
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Melyik tápegységet vegyem?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen