- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
ph A vállalat sok portékájának közös vonása, hogy a csatlakozóikat túlsó felükre száműző alaplapokat és az óriásira hízott VGA-kat is tárt karokkal várják.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16101 üzenetére
háttt de az e36 forma...jo tudom törik sokkal jobban...
u.i.:elmondom neked tavaly görögbe jopár gengszter mafifozonak kinéző arab emberke..nem s500zal járt ám...full tuning e36 6hengerrel.szerinted királyság volt nézni.eléggé nyálcsorgatós.na jo volt x6, meg slr mclaren...de e36 rengeteg.kromfelni.ültetés.neon.tudják ottanság mia faxa.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Manitou #16103 üzenetére
Rosszul gondolod. Az M3 majdnem dupla elmenyt ad, mint a 330i. Sokkal jobban megy, eg es fold. M3 -hoz dragabb az olaj, es surubben is kell cserelni. Dragabb a kuplung, es az azert fogyogat. Dragabb a fek, mind a betet, mind a tarcsa. Es ugye az is erosebben kopik, nem tartossagra van kihegyezve. Futomu alkatresz ugyan annyi, mint az M futomuves 330i-nel.
Jah, fogyasztas ugye joval magasabb, de ez termeszetes.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16107 üzenetére
amugy is esélyes ilyne ujabb fajta mocikban 8e.lént cserélni annyit szerintem az M3ba is kibír.
ha jol sejtem a motor amotorsport ajánlás miatt kell.nem hinném annyival drágább lenne.jo ha awallishoz viszed akkor tuti...
akuplung bármelyik autoba fogyogat ha valaki állandóan elkapartatja akerket, driftel stb...
a gyári árából kb már tuningfékrendszer is beépíthető az autoba....ami tovább bírja.
Az mfutómű drágább ez tény.de megint jön az berakhat kw.t vagy akármit és máris nem olyna vészes.
fogyasztás magasabb attól függ.relatív.egy 30i.vel is meg lehet eteni szerintme 20lityot.
az élmény ha dupla nincs is de jóval több."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #16107 üzenetére
30 ezer km-t utaztam anno e46 m3 ba, fogyasztàs vicc Amit irtàl Nekem van összehasonlítàsi alapom 330 meg m3 terèn!Ugyan annyit eszik vàrosba mind2 a kûlönbsèg autópàlyàn nagysebessègnèl jön elő mivel az m3 pl 200km/h nál evett 10l/100km-en enyèm szó nèlkül bekapja 12l-t legalàbb ! Autópàlyàn sokkal gazdasàgosabb mint a 330 ! Az màs kèrdès,Hogy minden jóval dràgàbb hozzà,M-es BMW fenntartàsa sose volt kedvező!
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #16109 üzenetére
Én a tulajok tapasztalatai alapján mondom, hogy 14l-16l az átlag egy M3-al. Amit Pakson láttam, annak 16-ot írt a comp. 330i meg maximum 10l. Ha Nálad többet eszik, akkor meg kellene nézetni az autódat. Itt ismerős E39 530i-je is 1l-1,5l-el eszik maximum többet, mint az enyém. Neki 9,5-ös az állandó átlaga. És az E39 nagyobb súly... Akkor most hogy van ez?
M3 200-nál 10l?! Mindjárt megkérdezem az egyik klubtárstól, neki a 530D mellett van egy E46 M3-a, de ő eddig sem ilyen adatokat írt. Az 535D eszik 200-nál 10l -t....dragonfx: Már rosszul indítasz... Ezzel még többet ártasz. Minél jobban a teljesítményre van kihegyezve egy alkatrész, annál gyorsabban elfogy. Az M-es megoldás egy köztes, amiket leírtál inkább pályára valók. Tehát még gyorsabban elfogynak, de természetesen jobban is fognak. A futómű ugyan így, az se olcsóbb semmivel sem. Csak ugye ezeket még meg is kell venni, ami nem kis pénz. Ha a fék, akkor egy minőségi kerámia fékrendszer ára 18.000 euro körül mozog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, már meg is kaptam a választ:
"13-13,5l/100km. (Na persze ez is rohadt jó.) A magas átlagot a kigyorsítások és előzések generálják igazán. Na meg az, hogy alacsonyabb sebességen már nem olyan eco, mint egy 30i. Az én tempómban reális a 14l/100kmes átlag, egyszer mentem vele 12-őt, amikor Jacksonnak mutiztam, de spórolni ott a 30d. Azért mégis 343 lóerős, csodákra ne számíts fogyasztás terén.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!
-
Zewa
senior tag
Minden kedves BMW, Mini és Rolls-Royce tulajdonosnak és kedvelőnek sikerekkel, padlógázzal, adrenalinnal és biztonsággal bőségesen meglocsolt Új évet kívánok!
ps.: Sünrajzás van ma vigyázzatok a Tűtűvel!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Boldog Új Évet Mindenkinek!
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz MPowerPH #16110 üzenetére
Amit irtam ez saját tapasztalat nem áll módomban valótlant állitani ! Az én autóm tökéletes állapotban van kivül-belül nemhiszem,hogy probléma lenne a 12l-es átlag városon belül rövid távokra használva !!(NEM vegyesen) Angol forumokon is 22-24 MPG az átlaga aki nem nyomogatja hanem normálisan haszálja,persze kézi 5/6 manuál mellett ! A sok városi araszolás kigyorsitás pedig 14les átlagot generál legalább ! Pályán 140-160km/h nál (néha eltologatva efölé) pont 10l volt az átlagom!
M3 ra visszatérve: Amit irtam ez 2006 ba volt az autó 4éves volt v-power racingel tankolva csakis városba normális körülmények között vezetve nem araszolva,meg kihuzatva simán elment 12l-el ezis !! Pályán meg nekem mindegy ki mit ir, ez 10l-evett 200km/h ig! 220 felett kezdett el igazán zabálni onnantól lényegesen megnőtt a többletfogyasztás !
Ha te a Boardcomputerben hiszel az régen rossz mivel köztudottan nem mér pontosan !
Amugy letojom magasról mi mennyit eszik,nem vitázni akarok ezen nem hallott, hanem saját tapasztalatok csak annyit akartam hozzászólni,hogy ellehet M3-al normálisan is járni! Szerencsére GBP-be kapom a fizetésem nameg dolgozok eleget pont nem izgat,hogy mi mennyit eszik nem azér vettem az autóim,hogy ilyen dolgokon aggódjak.Főleg,hogy hétköznapra ott a 330d ami hamarosan 240le/500nm,330CI meg lehet megkapja ESS-kit et !BUÉK !
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16110 üzenetére
joo hát a tuning mega pálya más.
mind1 akkor is m3 kéne.
max kevesebbet mennék de azt nagy élménnyel.
enyém is 10et eszik 140-160 között.hehehehaz igen 330i meg 330d.....nem smemi melod lehet.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
BÚÉK!!
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
H.Ezredes
őstag
Egy kis önreklám
Akinek BMW szervizt keres Bp-en / chiptuning kell / alkatrész / Vásárlás előtti átnézés az keressen bizalommal
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gebriel
veterán
-
MPowerPH
félisten
Holnaptól ünnepélyesen leteszem az autót, csak akkor fogom használni, ha máshogy nem tudom megoldani. Inkább járok sógorjelölttel, és fizetem a román kannás gázolaj felét. Ezzel együtt a 40i-ről is letettem, pedig nagyon tetszett. Mondjuk srácnak elég nehéz lesz eladnia.
Jah, és még valami. Elmúlt időben spórolósan járok, 6,4l/100 az átlagom, ami mindent elmond.
Jah, és nem hagyott nyugodni az M3-as dolog. Találkoztunk, megmutatták, és 14l körül evett 200-nál.(4C) A board pedig nem hazudik, csak be kellene kalibrálni, hogy igazat mondjon.A képről meg no comment. Na meg a Hondakról is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #16128 üzenetére
És még 40i-t akartál..
Kell ez a benzin ár emelés, hogy a hybrid, elektromos autók nagyobb piacot kapjanak.Nálunk is elég keményen megy a fogyi....a Saab-al eljárok 6lityó val, a BMW aut.váltó miatt beeszi a 7-8l. Havi szinten 60-70k így is elmegy hogy ugye cégessel járok melózni.
Hétvégén fent voltunk a Kékesen szánkózni a gyerkőccel az 5sel. Hétfőn amikor vissza ültem a Saabba kicsinek éreztem mindent benne, főleg az ülést.
Sokat járok pályán, és a 7es még mindig a vágyam, de ha tartósan ilyen lesz a benzin ára..nem is tudom....
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
hát én már kb 1 éve igy hazsnálom a kocsit.épphogy csak.kurvára nem éri meg tartani.bizok a csodában.lejjebb megy.vagy én fogok 1x többet keresni hogy ne számítson...brutál 415 ...holnaptol +10....
40i..haha...mér nem inkább 50i egyből....
Sajnos leáldozoban az autozás....hozzáteszem a magyar fizetésekből csak....mert havi 3000 eurobol lehet telixarná bármelyikünk hogy 400 vagy 450 vagy 500.....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16130 üzenetére
Áh, 750il ilyenkor gyilkos, minden szempontból nézve.
Gebriel:
Én már kinéztem. E60 535D, mert takarékos és piszok erős. Jobb lenne a 3-as, de az nagyon drága. Egy 335D -nek elég akár 4.5l is százon, 535D-nek meg 4.8l. Az a nem semmi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16134 üzenetére
Nem, pályán/közúton 90-110-el, tempomattal. Van egy tag a klubbon, aki 535D-vel járja európát, és 125km/h-s átlaggal 6.8l/100 lett a fogyija spanyolból hazafelé. És ez a trip végi átlagsebesség, tehát amíg ment az autó, ennyivel haladt.
A 4.8l/100km Münchenből hazafelé jött neki ki, mivel bejáratós volt. Ha jól tudom hengerfejes lett, és oda vitte ki megcsináltatni. Padlógázon, 270-el végigment Németországon, és haza is jött ugyan ennyivel, csak tankolni állt meg mindkétszer. Az akkor vásárolt Conti gumijait le is írta. 12k km után tükör volt a közepük a nagy sebességtől.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16135 üzenetére
tulfujta a gumikat ennyi, máskor meggondolja.535d nem 270km/h.hoz való...oda ferka kell....
hehe épp bejáratós uj motor fogyasztana ennyire keveset?ha jol tom elején mindenegyik zabál utána áll be miután bekopott.vajon mér lett hengerfejes egy duplaturbos dízelmotor.
a 6.8 az ok.hihető.4.8 az kevésbbé.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16136 üzenetére
Nem fújta túl, hanem levegő volt benne, nem gáz. A nagy súrlódás hatására a levegő térfogata megemelkedik, nő a gumiban a nyomás. Tehát ha tartósan autópálya 200-al akarsz haladni, akkor a gyári értékeket csökkenteni kell 0.4bar-al legalább, mert 200-nál így lesz ideális a guminyomás.
Ezért jó a gáz, ott állandó a nyomás, bármekkora is a hőmérséklet.
Azért lett hengerfejes, mert a megtett km-ek alatt kitaposta a lelkét.Igen, egy bejáratós. Egyébként 360k km-nél lett hengerfejes, és nagyrészt így használja. A 4.8 is az, akár hiszed, akár nem. Chippelve begyalázná az M3-adat. (ezt nem bírtam kihagyni )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz Davidof92 #16138 üzenetére
Szerintem túlárazottak, meg egy 25tds nyilván nem 1-200k km-t futott, szerintem nem találni a piacon olyat ami 3-350k alatt van, " Idővel sajnos kiderült, hogy a 143 lóerős hathengerest gyárilag kicsit túlhúzták. Kétszázezer kilométeren túl sorra fáradtak el a hengerfejek; a turbók és az adagolók sem problémamentesek. Mára a legtöbb BMW-s is belátja, hogy nem a tartósságáról híres ez a tds - nem állítom, hogy nincsenek kivételek, de tizenöt év alatt vajon mennyit fut egy dízel? Keresgélni lehet, de minek tizenkilencre lapot húzni?"
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Davidof92
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Davidof92 #16141 üzenetére
Sajna a TDS motor a megbízhatatlansága mellett sokat is zabál. Már ahhoz képest, hogy diesel.
Csak simán be kell tolni, kicsit határozottabb mozdulattal kell oldalra húzni. Mikor megvettem az enyémet, akkor volt, hogy 1 percet szórakoztam vele. 4. alkalomra megtanultam.Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16137 üzenetére
a 360e km az kb ok mint motorgenerál.
hát igena dízel nem hajtásra való.tolja neki mint a hülye ahhoz képest jol bírja.
még szép hogy begyalázza +18 év előnye van kb technikába.meg ugye 286 ló chippelve megvan vagy 330.tehát még lóerőbe is több.
de tudod ha meglenne az m3am telibeszarnám.ő kitolja a lekét akkor szétesik alatta mig egy m3 nem mert arratervezték.
ez a guminyomás téma biztos igaz.annyira nem izgat.egy 20i bekap 12öt városba mig egy tds nem....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #16145 üzenetére
Bizony, jól írtad az adatokat.
dragonfx: Hidd el dragon, én ezt a megesz témát nem komolyan írtam... Te szoktál mindig ezzel dobálózni, nem hagyhattam ki. Annyit megjegyeznék, hogy az M motorok nem hosszútávra vannak tervezve. Erősen kihegyezett motorokhoz lévén ez normális.
Az 535D meg arra való, amire az ürge használja. Szerintem elég jól bírta, és az üzemanyag költségen kispórolta a generált. Az a jó benne, hogy nem mókolt, hanem Münchenben csinálták.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen