Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz daveoff #2557 üzenetére

    Lehet nem teljesen jön így át, de látni a videón, hogy hol lett lenyomva, és hogy a következőn jelenik meg minden esetben a tűz/fegyvermozdulás. Kicsit keresgélek tuti lett volna szebb kivágnivaló is, de megfelelőnek találtam, ez asszem a második.

    A linkedre nem tudom a magyarázatot, de azt megfigyeltem, hogy AMD DX-el ott különösen rossz a helyzet a Shanghai mapon, a torony ledőlése után, szvsz főleg a sok repkedő szemét miatt, megeszi a procit ahogy van. Hogy Nv-nél ott mitől jó, nem tudom, simán lehet, hogy valamit trükköztek ott a részecskékkel, mert tényleg borzalmasan sokminden repked ott a levegőben olyankor, szval inkább az a fura, ha Nv-n nem harap úgy bele a CPU-ba.... :F High-on amúgy lényegesen kevesebb részecskét pakolt ilyenkor a levegőbe, ott jó is volt az FPS.

    (#2560) messi6502: Az Anandteches képeket tudom ajánlani:
    Átlagos esetben a lag: [link]
    És egy input lagra optimalizált gyors rendszerben: [link]
    Ami fontos, hogy minél több az FPS, annál hamarabb elkészül egy képkocka, tehát egy része rövidül az input lag tényezőinek.

Új hozzászólás Aktív témák