Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Oliverda #31898 üzenetére

    A GDDR5+GDDR5X-nél pedig a rendkívül komplex routing költsége a magas órajel eléréséhez megfelelő árnyékolással, amit a HBM2-nél teljesen meg lehet spórolni. Mindkét megoldásnak van igen jelentős extra költségeket jelentő része az implementáció oldalán.

    (#31899) Jack@l: Pont az a lényege a HBCC-nek, hogy ettől tehermentesítsék a rendszert. Mivel a vezérlés innentől kezdve lapalapúvá válik, így például 10 kB-nyi információiért elég nagyjából három-négy darab 4 kB-os lapot bekérni a VRAM-ba, és nem kell bemásolni azt a teljes, akár 100 MB-os allokációt, amely tartalmazza ezt a kevés információt. Emiatt van az is, hogy HBCC-vel a PCI Express busz terhelése jelentősen csökkent, és egy Vega 10-zel még a x4-es összeköttetés is elég egy olyan programnak, ahol korábban kevés volt az x8-as.
    Igen, ezt jól látod, a DX12 és a Vulkan API-val felmerült új problémákat is megoldja a HBCC. Immunissá válik a hardver a program oldalon keletkező menedzselési problémákra. De egyébként a kiadáskori mikroakadásokat elég szépen kezelik a programfejlesztők későbbi patch-ekkel, tehát elég ezt megvárni, és nem kell rögtön egy Vega a probléma kezelésére.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák