Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #30410 üzenetére

    Áh. Az messze nem elég. Az FP16 inkább packed math, vagyis egy packing stratégia kell a támogatásához. A Vulkanhoz a AMD_gpu_shader_half_float kell, míg DX12-höz egy speciális shader header. A DirectX esetében a min16float típussal az a baj, hogy valójában 32 bites az aligmentálás, illetve a half típus is 32 bites. Ezekre tartalmaz kerülőutakat a header.

    (#30411) Jack@l: Aki packed mathra ír shadert mindenképpen a legnagyobb egységre törekszik utána, vagyis azokon a hardvereken, amelyek nem támogatják a packed mathot enélkül számolnak ugyan, de az eredményt le fogják konvertálni 16 bitre. Ez biztosítja azt, hogy a teljes munkafolyamatnak csak a lehető legkisebb része legyen különböző az egyes hardvereken.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák