- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Ugyan nem tartom magam szakinak, de megpróbálkoznék egy gyors összefoglalóval:
Tiszta CPU-limit: Lassú a processzor a videókártya tempójához képest, a videókártya nem kapja meg a következő képkockához szükséges adatokat, parancsokat, miután elkészült az előző képpel, így vár, nem hozza, amire képes lenne. (Vigyázat! Ez nem jelent szükségszerűen 100%-os CPU-használatot! Ugyanakkor a 99% alatti GPU usage árulkodó jel.)
Tiszta GPU-limit: az előbi eset fordítottja, amikor a CPU már rég kész, de a VGA még az előző képpel nem lett kész, ilyenkor a CPU áll, és várja, hogy a GPU elkészüljön. Ilyenkor a VGA a maximumot nyújtja ugye, mert mindig rendelkezésre áll minden, amire szükség van, hogy folyamatosan tudjon dolgozni. Stabil 99%-os GPU usage jellemzi.
Vegyes limit: amikor hasonló a sebességük, és néha picit az egyik komponens vár, néha a másik.
Nyilvánvalóan a beállítások is számítanak, pl. a látótávolság tipikusan elsősorban a CPU-terhelést növeli, meg a fizikai részletesség növelése, míg mondjuk az élsimítás, és nagyobb felbontás a GPU-t. Játékonként is nagymértékben eltérő, sőt, akár játékmódonként (single vs. multi) is lényegesen eltérhet, melyik GPU alá milyen beállítás mellé milyen CPU lesz elég vegyes vagy GPU-limites működéshez. Ezért téma ez a "kihajtja-e" állandóan, ami újra és újra előjön, és általában konszenzus nélkül ér véget.
Ja, és a V-sync-től itt most eltekintettem, az még kicsit bonyolít a helyzeten, ez amit írtam OFF értéken érvényes ebben formában, de az ember úgyis így tesztel.
[ Szerkesztve ]