Hirdetés

Aktív témák

  • Pug

    veterán

    Régi történet, de mostanra betelt a pohár, úgy gondolom ezért már igazán járhat a fekete Gianni27-nek...

    Ez egy 2010-12-20i üzenet, eredeti forrása

    Kedves Gianni!
    A mai nap folyamán megérkezett a garanciába visszaküldött Sapphire HD5770 Rev.1-es 1GB-os hibás kártyának a "cseréje".
    Na már most: Én nem véletlenül kérdeztem már az elmúlt 2 hét folyamán számtalanszor privátban, hogy pontosan milyen revíziójú lesz az új kártya, erre választ nem kaptam tőled, egész mostanáig amíg ki nem bontottam az előttem álló csomagot.
    Hol is kezdjem:
    -Én anno tőled nem véletlenül Saphhire kártyát rendeltem, mivel azt a márkát szerettem volna.
    -Garanciális csere esetén minimum, hogy ugyan azt a márkát várja el a vásárló, de maximum, ha az nem áll rendelkezésre /amit nagyker esetében kétlek/ akkor talán illene megkérdezni a vásárlót...
    DE ami szerintem finoman fogalmazva elfogadhatatlan, hogy egy HASZNÁLT, poros, piszkos Gigabyte Batmob-os hűtésű kártyát kapok, szakadt dobozban.... amin úgy meg van húzva a hűtés csavarjai, hogy még a nyák is meg van tőle feszülve... és a hűtés ferdén áll, ez se nem Sapphire, se nem originál...
    Ne haragudj meg, de ez garanciális cserének, elfogadhatatlan
    Üdv
    Pug
    Ezt az üzenetet privátban is elküldtem, várom mielőbbi válaszod, privátban, sms-ben, telefon

    A kimenetele az lett, hogy a fogyasztóvédelemmel való fenyegetőzésem rávette, hogy egy original Sapphire HD5770 1GB Vapor-X-re cserélje. Ahhoz garlevelet nem küldött, közben privátban letiltott, engem állított be "idiótának".... arról hallgat, hogy anno privátban és telefonon is kb 4* hazudta azt a garanciális procedúra során, hogy a kártyát garanciáztatta és már postázta is stb.... közölte garlevelet nem kapok, velem csak személyesen tárgyal, szerinte "alapos indokok miatt", meg "a garlevél elfogadása úgyis csak rajta múlik"......
    Szerencsére a kártyán már túladtam, az új tulajnak Tomcsesz-nek a helyzetet teljes egészében vázoltam, ő tisztázta a kártyára vonatkozó garanciális körülményeket Giannival...

    A 3x kidobott postaköltségem miatt, a kellemetlenségek végett, a messzemenőkig nem korrekt eladói magatartást is hozzáadva, szeretnék tehát a "kollégának" egy szép fekete pontot.... Amennyiben az általam szolgáltatott információk nem lennének elégségesek, kérem a moderátorokat, hogy nézzenek bele a Gianni27 és köztem zajlott privát üzenetekbe, ott minden eléggé egyértelműen látszik.... ha az sem elegendő, akkor a fórumának utolsó pár oldalán a bejegyzéseimet

    köszönettel
    Pug

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák