Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kotomicuki

    senior tag

    válasz BerserkGuts #15023 üzenetére

    A pár évvel ezelőtti wot-ban már nagyon érezni lehetett, hogy f2p-ként csak minden 5.-6. csata az, amiben - nagyobbrészt - a lövedékeim oda szállnak, ahova céloztam és annyit is ütnek át, mint ami a "papíron" van.
    Szerintem ez nem "játék", pláne a korai wot-verziókkal összehasonlítva, ahol 700 méterről sem volt lehetetlen eltalálni az ellenfelet a "lézerágyúkkal" - pl. Ferdinand (az az érzés, amikor végre feltehetted a 128-ast... ;] ).
    Tüzérként ez odáig fajult, hogy a csaták zömében, ahol nem voltam a kedvezményezettek között, volt pár lövés, ami a célkörön kívülre esett, nehogy baja essék a fizetőképes keresletnek..., ha meg kedvezményezett voltam, akkor az ilyen eseteknél a teljes sebességgel menekülő light-ot is telibeverte a célkarikán kívül... :Y

    Sz'al, ezek után nem csodálkozom, hogy pár perc alatt fölhentelik azt a csapatot, akinek ott a magatehetetlen célpontot kellene éppen eljátszania!
    Itt is hasonlót érzek, de ez kicsit kulturáltabban van előadva, így amíg véglegesen fel nem bosszant, addig maradhat...

    A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

  • csongi

    veterán

    válasz BerserkGuts #15023 üzenetére

    A dinamikus Spawn rendszert nem tudja megoldani. Mar az is ovacio volt a reszukrol, hogy nagyobb lett az ikon es mas szinu. Ezt valami elkepezto fejlesztesken kozoltek. :D . A leg ocsmanyabb mikor kilonek, es nem fedezed fel a helyét, nah akkor vissza rak ugyan arra spawnra. Mikor tudod,hogy honnan lott ki, atrak a masik pontra.Zsenialisan borzalmas.
    A masik, mikor kiszed repulovel, es visszajosz legvedelemmel, csoda modra var legalabb 5-7 mp-et. Ha tankkal jossz vissza egybol bedob. Irdatlan mennyisegbe jelen van.

    Spawnkill a tankos csatak 50% minimum.

Új hozzászólás Aktív témák