- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kotomicuki
senior tag
válasz BerserkGuts #15023 üzenetére
A pár évvel ezelőtti wot-ban már nagyon érezni lehetett, hogy f2p-ként csak minden 5.-6. csata az, amiben - nagyobbrészt - a lövedékeim oda szállnak, ahova céloztam és annyit is ütnek át, mint ami a "papíron" van.
Szerintem ez nem "játék", pláne a korai wot-verziókkal összehasonlítva, ahol 700 méterről sem volt lehetetlen eltalálni az ellenfelet a "lézerágyúkkal" - pl. Ferdinand (az az érzés, amikor végre feltehetted a 128-ast... ).
Tüzérként ez odáig fajult, hogy a csaták zömében, ahol nem voltam a kedvezményezettek között, volt pár lövés, ami a célkörön kívülre esett, nehogy baja essék a fizetőképes keresletnek..., ha meg kedvezményezett voltam, akkor az ilyen eseteknél a teljes sebességgel menekülő light-ot is telibeverte a célkarikán kívül...Sz'al, ezek után nem csodálkozom, hogy pár perc alatt fölhentelik azt a csapatot, akinek ott a magatehetetlen célpontot kellene éppen eljátszania!
Itt is hasonlót érzek, de ez kicsit kulturáltabban van előadva, így amíg véglegesen fel nem bosszant, addig maradhat...A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
csongi
veterán
válasz BerserkGuts #15023 üzenetére
A dinamikus Spawn rendszert nem tudja megoldani. Mar az is ovacio volt a reszukrol, hogy nagyobb lett az ikon es mas szinu. Ezt valami elkepezto fejlesztesken kozoltek. . A leg ocsmanyabb mikor kilonek, es nem fedezed fel a helyét, nah akkor vissza rak ugyan arra spawnra. Mikor tudod,hogy honnan lott ki, atrak a masik pontra.Zsenialisan borzalmas.
A masik, mikor kiszed repulovel, es visszajosz legvedelemmel, csoda modra var legalabb 5-7 mp-et. Ha tankkal jossz vissza egybol bedob. Irdatlan mennyisegbe jelen van.Spawnkill a tankos csatak 50% minimum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Linux kezdőknek
- [SoP] Rövid előzetesn az Alien: Rogue Incursion (PS5/PSVR2, PC, MQ3)
- Suzuki topik
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs