Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz sergio_ #27 üzenetére

    ''A termék cseréjét kérheti a Vásárló akkor is, ha a termék a vásárlástól számított 3 napont belül - a termékbe épített biztonsági elemek (pl. elektromos biztosíték) hibáját kivéve - meghibásodott: a Vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre cseréli ki az értékesítő kereskedelmi egység. A cseréhez a szervíz cserére jogosító igazolása nem szükséges. A 3 napos határidőbe nem tartozik bele az az időtartam, mely alatt az eladó szerv bármely okból nem tartott nyitva.''

    ez egy 2003.01.28-án vodánál vásárolt t65-ös garipapírjában szerepel, szóval ha azóta nem változott a garipapír szövege, akkor elvileg kérhette volna a cserét is... de a szervízes érthető módon nem fogja magától felajánlani

    szerk: #28: nekem is csinált ilyet a SE t65-öm, pechemre azután, hogy lejárt a gari, így aztán szerelhettem meg én. nekem az volt a baja, hogy a simkártya-érintkező egyik lába ''elfáradt'' és elhajlott, így nem mindig érintkezett a kártyával, ezért esett le folyamatosan a hálóról...

    [Szerkesztve]

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák