Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Az én elméletem szerint gaming teljesítményben az erősebb procikat inkább competetive high refresh rate címekben van értelme összevetni, mert ott számít a CPU erő/limit.
Véleményem szerint egy AAA single player címben, ízléstől függően 60fps/75fps felett, esetleg 90fps felett már tök mindegy, hogy +/- 20%. Miért? Akinek van egy jó monitora + VRR és nem lesz képtörés, azoknak kiváló élményt nyújt 60fps/75fps (néhányuk igényli a ~90fps-t, bár azoknak szerintem nem feltétlen a legjobb monitoruk van. hiszen a tiszta mozgókép nem csak az fps-től függ, hanem nagy részt a monitor paneljának a valós pixel response idejétől).
Competetive online multi címeknél meg van egy kis packet késés, akkor tök mindegy hogy amúgy van avg. 240fps+, a pillanatnyi késés render queue idejét csak a CPU erő irreális növelésével lehet rövidíteni és javítani a 0.1%/1% low fps-en, sajna. Ott minden "dadogás" a farametime-ban számít. Egy kvázi "tötyi-lötyi" lassú tempójú single player címnél meg mindegy, 60fps/75fps-től már kiválóan játszhatóak és élvezhetőek.
Competetive címekben pedig játéka válogatja, hogy melyik jobb. Az én szemembe ez olyan, hogy egyértelműen nem lehet rámondani, hogy egyik-másik jobb. Egyéni preferencia, hogy ki-mit és miért választ.
[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Radeon RX 7700 XT és 7800 XT mellé még egy nagyobb szoftverfrissítés is érkezik.