Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz Sebaj Fóbiás #4 üzenetére

    Ja: a "bemozdultképes competitor vs SUPER-CRISTAL-MEGA-CLEAR kijelzők" egy lapon, egy monitoron való demózása jutott eszembe nekem is...

    Ha mondjuk az lenne, hogy ott egy kamera, a rágyártott varilux-, és társai- szabvány szűrővel, hogy nézd:
    ez a kép így ilyen, de ezzel amolyan, (és nem kell nézegetni, jobbra, balra) többet érne annak akit a reklámok nem hatnak meg... akit meg igen, annak meg úgy is mindegy.

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

  • rudi

    nagyúr

    válasz Sebaj Fóbiás #4 üzenetére

    Nyilván benne van, hogy a cél a jobb és drágább modell felé terelés, de ezek a multifokál lencsék olyanok, hogy nem nagyon lehet másképp megmutatni őket. Sőt elmagyarázni sem, különösen az egyszerűbb embernek. Vannak ilyen szakszavak, hogy "hinta effektus" meg "nem szemmel, hanem fejjel fordulva kell oldalra nézni" meg "csatornahossz", de ezeket bazi nehéz szóban elmagyarázni.

    Aztán, amikor oda jutsz, hogy munkalencse és lehet vele látni munkatávolságra meg szoba távolságra, és van belőle hatféle, akkor már végképp halott az ügy. Ilyenkor marha jó, ha rá tudod csapni a vásárló fejére a Nautilust és máris látja, hogy ahá, ez úgy működik, hogy látom vele a telefont, monitort élesen és oldalt is éles, amazzal meg látom a telefont, monitort, szobába bejövő embert, viszont ez meg már oldalt nem éles. A jó látszerész enélkül a cucc nélkül is el fogja adni a drága lencsét, viszont így nagyobb az esélye, hogy a vásárló olyan drága lencsét kap, ami a legjobban megfelel neki.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák