- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pete55555
addikt
A gyalogos is lehet hibás, ha elütik. Jogi értelemben persze nem hibás, mert a jog szerint elsőbbsége van.
A valóság meg az, hogy jött egy gépjármű megengedett sebességgel, a gyalogos meg b*szott körbenézni, és 10m-re az gép előtt lelépett.
Halottan majd mondogathatja, hogy "de elsőbbségem volt".
Nem! Köteles meggyőződni. Ettől még nem lesz ő a hibás. Jogilag legalábbis nem. De tehetne az ellen, hogy elüssék."erősebb kutya b*szik logikája, aminek a primitív mivoltát"
Igazad van, nagyon primitív. Mikor robogóztam, naponta többször találkoztam ezzel, és kénytelen voltam lemondani az elsőbbségemről. Mert az erősebb kutya baszik. Nem mondom, hogy ez így jó, de még mindig sokkal jobb volt lemondani az elsőbbségemről, mint megdögleni.
A gyalogosnak sem esne nehezére körülnézni, és ha jön egy aszfaltbetyár 120-al városban, akkor inkább ne lépjen le a járdáról. Neki lenne elsőbbsége, nem ő lenne a hibás (bár nem mérte fel a helyzetet, és nem volt biztonságos lelépni a járdáról, de emiatt nem szankcionálják a gyalogost soha) de lenyomorodva, vagy halottan nem sokat ér az elsőbbséggel.A cikkhez:
Jó kezdeményezés, azonban sokkal nagyobb problémák is vannak kis hazánkban. Nem akarok a stadion/kórház dologba belemenni, de ha már jogosítvány:
Miért van ilyen sok birka az úton? Miért nem lehet normálisan megtanítani a kezdő sofőröket?
Fentebb is írták... pl vezetéstechnikai tréning. Tovább megyek: B jogsival kap AM-et is.
Ugyan kerüljön már 1-2 kört a városban robogóval. Legalább tudná mit jelent egy másféle járművel közlekedni, és ha autóba ül, jobban tudna figyelni azokra is.
Ezen kívül szerintem a jogosítvány nem kéne, hogy alanyi jogon járjon. Mert most gyakorlatilag így van. "Kis" pénz kell hozzá, meg idő, de így vagy úgy, szinte mindenki átmegy, max 10-edjére.
Teljesen meg kellene reformálni az oktatást, és a vizsgákat is. És akin látszik, hogy egy biciklit sem tud vezetni, az ne kapjon jogosítványt.#52 walakyb
"rautalo magatartast kell mutatni, hogy le fog lepni a jardarol."Így van. Én is ezt mondom mindig az asszonynak, mikor megkérdi miért nem engedtem el a gyalogost: - Ja, nem láttam a szándékot.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Na ez a baj, hogy nem tudja. Viszik ki ész nélkül a forgalomba, hogy majd ott megtanul. Így el lehet kummantani pár órát, persze a tanulóval kifizettetik...
Ha az oktató korrekt lenne, akkor úgy lenne ahogy mondod. Sajnos nem azok - tisztelet a kivételnek.
Engem pl a 3. Rutin oktatás után már kivitt forgalomba az oktatóm, pedig akkor még volt rutinvizsga. Látta, hogy megy, kivitt.
Más: év elején raktam le a motor jogsit, A kat. korlátlan.
Rutin ott még van de az is egy vicc (bár így is volt aki megbukott, elizgulta)
Forgalomban 16 óra kellene na ehelyett 8-at mentünk a társammal és vittek vizsgázni. Mivel mindkettőnk látott már előtte motort, átmentünk simán. Csak "megvágtak" minket 8 órányi összeggel. Persze nem reklamaltam, meglett a vizsga, így még hamarabb is. De azért na......Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
Amíg nem tudok a saját garázsomból kiállni addig nem is értem hogy lehet vezetni.
Na, pont erre jó a rutin vizsga, illetve rutin oktatás.
Exemet is vitték forgalomba ész nélkül, pedig ismerős (családi barát) volt az oktató. Na, azóta sem tanult meg tolatni. Sehogy. Jó persze ráfoghatjuk, hogy nőből van. De lehet nem értott volna ha a bólyák között szambázik egy keveset.Az oktató dönthet, hogy kiviszi a forgalomba a diákot. Csak sajnos sokszor rosszul dönt...
Ezért kell egy alap ami kötelező.Lásd fentebb írtam, év eleji A kategóriás vizsgám: Tudtam már kezelni a motort 4 alkalom után is, de kértem az oktatót, hogy legyen már egy ötödik, és ne csak papíron írjam alá. Így éreztem biztosnak.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- További aktív témák...