Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz MiklosSaS #9 üzenetére

    Csak a felsorolt játékok leképezője sehol nem modern. A BF4 alkalmazza a legfrissebb technikákat ezek közül a maga tiled deferred rendszerével, és ez konkrétan három éves. A többi játék hiába újabb vagy sem, ha az alapot szolgáltató technika az előző évtizedből maradt meg.
    Ami ma, tehát 2016-ban modernek számít az a GPU-driven pipeline, texel shading, stb. A legfontosabb jelenleg zajló váltás a GPU-driven pipeline bevetése, és ezzel a kivágási munka átemelése a CPU-ból a GPU-ba. Ilyet alkalmaz az új Glacier, a Dawn és a legújabb Frostbite motor. Hasonló koncepció van az ID tech 6 és az ebből származtatott Void Engine alatt is, csak ezek alapja nem a GeometryFX middleware. Egy friss tesztben meg is lehet nézni, hogy egy GPU-driven pipeline motornak mi a hatása az erősorrendre: [link] - most még ebben a verzióban az AGS 4 teljesítménye nem torzítja el a Radeonok eredményét.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák