Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • exedoc

    senior tag

    válasz opr #21 üzenetére

    +1 ez halálpontosan így van.
    Grafikusként több logót, arculatot, plakátot, csomagolást terveztem, és készítettem már, és nagyon jól megfigyelhető, hogy mikor változtat egy vállalkozás, cég, vagy cégcsoport. Kicsit hasonló a dolog egyébként mint mikor a tv reklámokban a fejedbe akarják sujkolni, hogy neked aztán nagyon kella PH semleges tusfürdő mer' azt klinikai tesztek bizonyíccsák'.

    1. Figyelemfelhívó jelleg.
    Feledésbe merült vállalkozás / cég egy arculatváltás reményében bízik abban, hogy volt / meglévő / új ügyfelek felkapják a fejüket egy új arculat láttán, és újból / többet veszik igénybe adott cég szolgáltatásait.

    2. Csőd szélén álló cégek utolsó esélye.
    Sok cég használja ezt utolsó reménysugárként. Gyakorlatilag ugyanaz mint az egyes pont, egy váltással egy adott cég pluszba még saját magát hirdetve (Megújultunk blabla plakát forgalmas helyeken) bízik a "megújulás stratégiában". Az emberek fejében tudat alatt ilyenkor bekapcsol valami "nézd az XY, megújult".

    3. Szimpla sikerstratégia
    Adott cég amúgyis rendkívül sikeres, és egy plusz logó / arculatváltás még több vevőt / ügyfelet vonz.

    Intel-éknél én simán marketing bullshit-et érzékelek, és erősen az 1-es pont az ami igaz lesz rájuk. Kicsit kapálzózás-szerű a dolog. Persze nem tudom mit akarnak bejelenteni szeptemberben, de igazából nem is nagyon érdekel, a nagy bejelentés már megvolt.

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz opr #21 üzenetére

    Új logó és termékátnevezés, mellé még egy vezetőt bónusszal elküldeni

Új hozzászólás Aktív témák