Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Razzul

    senior tag

    válasz Vikooo #128 üzenetére

    Az egyetlen probléma ezzel a logikával, amit ebben a beszélgetésben már mások is felhoztak, hogy a fogyasztót megvédeni a gányoló szervizektől nem az Apple feladata. Láthatjuk, hogy ennek a lépésnek az eredménye az, hogy a vásárlót magukhoz láncolják és gyakorlatilag azzal, hogy csak ők tudják az adott eszközt javítani monopol helyzetet teremtenek maguknak a javítás terén, amit ezután méregdrágán végeznek el.

    A hab a tortán pedig az, hogy a right to repair azaz a javítás joga elképzelés pedig pont a választási lehetőségek nyitva tartásáról szól, amit nem csak a sufni GSM-ek szervizei próbálnak bezárni, hanem az Apple és a Samsung is.

    Stat crux dum volvitur orbis

Új hozzászólás Aktív témák