- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Micro Four Thirds
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
-
dezz
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #310 üzenetére
Szerintem 10 év múlva úgy fogunk visszatekinteni a mai "csúcs" FPS játékokra, mint ma a Wolfenstein 3D-re... A fejlődést nem lehet megállítani, legfejlebb ideig-óráig hátráltatni.
-
dezz
nagyúr
Nem Kaveri lesz bennük, hanem kvázi egy nagyon erősen felhízlalt Kabini, számos extra funkcióval.
Kaveri:
CPU = 2 Steamroller modul (4 mag)
GPU = ~8 GCN CU (~512 ALU)
2-csatornás DDR3 memóriavezérlőKabini:
CPU = 4 Jaguar mag
GPU = 2 GCN CU (128 ALU)
1(?)-csatornás memóriavezérlőPS4 APU:
CPU = 8 Jaguar mag
GPU = 18 GCN CU (1152 ALU)
4-csatornás GDDR5 memóriavezérlőXbox One APU:
CPU = 8 Jaguar mag
GPU = 12 GCN CU (768 ALU)
4-csatornás DDR3 memóriavezérlő (+ ESRAM)(Az extra funkciók olyan, külön a Sony, illetve a MS által kért megoldások, amik még külön jelentősen gyorsítanak bizonyos műveleteket.)
A felsorolt APU-k esetén a legfontosabb különbség a szokásos PC-s architektúrához képest (CPU ---> PCIe --> GPU, visszirányú adatforgalom kevés), hogy a CPU és a GPU nagyon gyorsan képes adatokat cserélni, továbbá nagyon gyorsan indíthatók GPU-s általános számítási feladatok. Az újgen. konzolokban lévő APU-kban a kraft is ott van ehhez... Csak akkor lehet kiváltani ezt egy gyengébb APU-val + diszkrét GPU-val, ha az említett fícsőrök kihasználását nem viszik túlzásba... A multiplatform játékokat nyilván mindezt szem előtt tartva készítik majd. Az exklúzívoknál azonban már begorombulhatnak a fejlesztők.
A HW-en kívül ott vannak még a szoftveres API-k is. Itt a multiplatform játékokat megint csak úgy fogják fejleszteni, hogy egyszerűbb legyen a portolás, exklúzívaknál pedig ez nem szempont.
Mindebből nekem az jön le, hogy igazán innovatív megoldások konzolon lesznek, PC-n pedig egy erősebb VGA-val nagyobb felbontásban lehet majd játszani a konzervatívabb kinézetű játékokat.
-
dezz
nagyúr
Ez erősen függ az adatcsomagok méretétől, tehát hogy beférnek-e belső valamilyen cache-be (CPU vagy GPU), és hogy van-e belső átjárás ezen cache-ek között. Erről nem sok infó van, én legalábbis nem tudok róla. Mindenesetre már az is nagyon hasznos, hogy adott esetben ugyanazon a memóriaterületen is dolgozhat, egyszerre a CPU és a GPU. Így sokkal hatékonyabban szét lehet osztani a feladatokat a CPU és a GPU között, annak függvényében, hogy melyiknek mi fekszik jobban.
(#339) Mardel: Ezt talán hadd dönse el mindenki magának, hogy neki megéri-e valamely exklúzív cím vagy címek valamelyik konzol beszerzését. A multiplatformok meg ott is meglesznek, sokkal jobb minőségben, mint az előző generáción.
Nyilván van egy réteg a PC-s gamerek között, akiket nem nagyon érint a kérdés.
Az is biztos, hogy időbe kerül, amíg igazán ráállnak a fejlesztők az új konzolokra, de most egy kicsit egyszerűbb lesz, mint pl. a Cell esetén (amit azért idővel sok fejlesztő szintén megtanult többé-kevésbé kihasználni).