Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz BookerDeWitt #46 üzenetére

    Mert ti csak végterméket kaptok. Aztán a telepített OS-sel eldöntitek, hogy a nagy teljesítményű DXIL kódot akarjátok futtatni, vagy a lassabb D3BC-t. Egy fejlesztőnek viszont ki kell dolgoznia azt a módszert, amivel mindkettőt tudják szállítani.

    (#39) hapakj: Szabványosan nem, de shader kiterjesztésekkel igen, és tekintve, hogy mennyire nyílt manapság a cégek hozzáállása ehhez, könnyen írható olyan konverter, ami a DXIL kódot gyártói szinten kiterjesztett D3BC-vé alakítja. Ezzel az új lehetőségeket is ki lehet használni a régi bájtkóddal. Persze kérdés, hogy erre van-e akkora igény.
    Persze az is igaz, hogy a HLSL-ből is lehet két irányra való fordítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák