Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tasiadam
veterán
Őseimnek w124 volt, és ha jól rémlik ez követte. Nagyon sokáig szerettem volna ebből egy om606 vagy legalább 605 verziót, de teljesen máshogy alakult minden elképzelésem. Most pedig már nem szeretnék kocsit, amikor megtehetném, hogy legyen egy
W210-E39 és a többi régi sedan, ami pusztulat kényelmes, és relatíve igénytelen. Főleg a mercik. Bár úgy tudom, az újabb common railjeik is nagyon tartósak.[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
Inkább az emberek lustasága miatt. Nem arra való, hogy 130-al pályázzanak vele, de ezt csinálják. Turbos, de nem foglalkoznak a visszahűtéssel, akkor a konstrukció si rossz gyárilag, és ha foglalkoznak vele egy picit, hiba nem lesz. olajcsere macerás volt bennük, az a másik hátrány.
Hasonlóan kényes a PSA-BMW prince motor. De ha az ember ledobja róla az EGR-t, meg egy rendes turbot rárak, elmegy elég sokat, és pont ki is van küszöbölve a 2 legnagyobb problémája.
Nem hiába váltottak a smartnál nagyobb szívó benzinre, meg dobták el idő után a dízelt, majd lett elektromos. Pont olyanná vált 2 generáció elteltével (fortwo), amilyennek kitalálták. Kis városi auto, rövid távokra.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Hieronymus #54 üzenetére
"Hogyan lehetséges az, hogy egy ma gyártott autó nem alkalmas autópályás közlekedésre?"
Úgy, hogy kb ennyit tud, azt is nyélgázon. Nem arról van szó, hogy ne menjenek vele pár kilométert, de volt aki 500at levágott benne, mert keveset eszik.
"Ráadásul üzem közben kapja a turbó a hőterhelését, nem a motort leállítva."
És az olajat mi forgatja a turboban, ha nincs szivattyú, mert áll a motor? A probléma itt kezdődik, amikor a szemét kitapossák, majd hirtelen leállítják.
Újabb motorokban ez nem gond, mert elektromos a pumpa, de ahol a főtengely hajtja, ott szépen ráéghet a turbora az olaj, mert nem megy a szivattyú, nincs nyomás.[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár