Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz kilua #43 üzenetére

    Ez csak amolyan vihar a biliben. Gondolom ezek a "zold" tarsulasok kenytelenek mutatni valamit, esetleg egy reszuk talan meg penzt is lat a dologban. Ok is tudjak, hogy sosem kapna egy ilyen ceg Nemetorszagban engedelyt, a legszigorubb kovetelmenyek teljesitese nelkul. A Tesla kb. ellenseges vizeken van, hiszen Europa legnagyobb autogyarto orszagaban akar letelepedni, ahol szinte mindenki csaladjaban van autoipari kotodes es ok jelentik most a legnagyobb konkurenciat. Mondhatni meg fogjak kerni duplan az arat, hogy a Tesla felhuzhasson ott egy gyarat. Lehet hogy ezt a kampanyt is nemet autokonszernek finanszirozzak, hogy legyen tobb idejuk felkeszulni. Eddig nagy elonyuk volt, hogy a Tesla csak limitaltan, hosszabb hataridovel tud szallitani.

    Amugy persze abszolut tamogatom, hogy ki kell kenyszeriteni minden cegtol a legszigorubb kornyezetvedelmi kovetelmenyek teljesiteset.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

  • vicze

    félisten

    válasz kilua #43 üzenetére

    Shanghai gyárból jön legjobb tudomásom szerintminden Model 3 és Y (majd) már EU-ba és UK-be, kb. március óta. Decemberben kezdték meg a szállítást Európába.
    A "berlini" gyár 10x akkora lenne mint a kínai és a teljes európai piacot látná el, illetve Kínában nem gyárnak aksit, Berlinben lenne aksi gyár is.
    Csak összehasonlítás ként. A kínai gyárt 1év alatt jutott el a földmunkáktól a gyártásig. Ez Berlinben, lehet 2,5év lesz.
    Csak összehasonlításnak a BMW 2019 végén kezdte meg a debreceni gyár építését, és a gyártás 2025-re tervezik (COVID miatt 1év hozzáadódott kb.), Mercédesz 2009-ben kezdte a kecskemétit építeni és 2012-ben kezdődött a gyártás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák