Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz feka007 #36 üzenetére

    Hát... Azért az életciklusa végén grafikailag már kevés esélye szokott lenni a konzoloknak. Nézd meg, hogy 2004-ben - a Far Cry, Sims 2, UT2004, WoW, HL2 évében - az Xbox 360 megjelenése előtt milyen szinten volt az PS2 (MGS: Snake Eater, GTA San Andreas volt akkor PS2-n) vagy az eredeti Xbox. 2003-ban (CoD, DeusEx, SW: KotOR, Max Payne 2 évében) sem volt jobb a helyzet.

    Első PS3-as élményem az Oblivion volt, nagyon meglepődtem, hogy egy erős PC-hez képest milyen csúnya és a bevezető videó akadozott is. Tudom, port meg minden. Arra leszek kíváncsi, hogy tavasszal milyen lesz a PC-s Assassin's Creed a konzoloshoz képest. Azért az 1600x1200 4xAA/16xAF oda tud csapni a konzoloknak és hardvererőben is messze jobb már az aktuális C2Q-os GF8800 GT-s gép is mint az agyonajnározott Cell kibővítve egy herélt GeForce 7800-zal meg kevéske memóriával, vagy az Xbox 360 3,2 GHz-es CPU-magokkal megspékelt Radeon X1950 Pro szintű félig DX10-es VGA-j. Azt meg ugye tudjuk, hogy grafika alapja a VGA és nem a CPU.

    Meg ott van az egész piacok felépítése. Konzolon az a jényeg, hogy jól eladható játékot csináljanak, PC-n meg az hogy olyan játékot csináljanak, amivel jól el lehet adni a hardvert. A kettő távolról sem ugyanaz, mert konzolnál szórakoztató gamet csinálnak, amiben esetleg szép is a grafika, PC-re viszon igényes grafikát csinálnak, ami esetleg vétltenül szórakoztató is.

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák