- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szab.tam
nagyúr
egyes alsó- és középkategóriás kormányoknak van néha pár, menetrendszerű hibája.
a kanyarból kijövetelkor, a kormány egyenesbe állításakor is temészetellenes érzésű erőt kell kifejteni. érzi az ember, hogy "küzdi magát vissza a fogasécen".
a másik ilyen zavaró tényező az tud lenni, amikor a játékban nullára állított holtjáték mellett is középen tartva, az egyenesben kialakul egy mechanikus holtjáték. idegesítő jelenség, nagy sebességnél nehéz egyenesben tartani így az autót.
ennél a kormánynál mi a helyzet?
kellett-e bárhol is a logitech-nél előforduló inverz visszacsatolás?
örültem, amikor megláttam, hogy gtr evo-t is néztétek. abban van talán a legintenzívebb és széles körűen állítható ffb. jobban örültem vona, ha ott hosszabban eltanyáztok.
pl: ütközés, rázókő effekt maxra húzva, mennyire rántja meg a kormányt, stb...igaz, g25 után valszeg erre nem vált az ember, (fegfeljebb fantec pedálra...), de jó lenne tudni ezeket az apróságokat, hogy tudjam-e ajánlani, és ebben az árkategóriában ne inkább a momo-t...
kinézetre viszont nagyon szép!
és a hátsó nagy fülek nagyon hasznosak tudnak lenni. kormánnyal fordulnak, vagy fixek? (szerk: ja, hülye vagyok, valszeg fix..)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
mert aki ilyen kormánnyal játszik, az nagyrészt nem városi autókázást nyom, hanem versenyt. és ott ball lábbal is fékeznek. mert sokkal gyorsabb, nincs lábátrakási idő.
és van, hogy főként csak ballal. és úgy is van, hogy mindkét pedált nyomjuk egyszerre: ezt pedig 2 lábbal könnyebb. (pl. dirt2 egyes kanyarokban jobb, mint a kézifék.) sőt az életben olyan is van, hgoy a jobb láb sarka a féken, orra a gázon. de ennyire ne menjünk bele.tehát nem árt, ha ilyen szim kormányon messze vannak a pedálok. és vannak jetilábúak is. azok pedig egy g25-ön nem is tudnak játszani, mert beleakad a patájuk....
EarL 007
hm...
ja, megnéztem. a g25-ön is. emlékezetből el voltam tájolva. pedig nem keveset játszottam már vele. ennyi....[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
-
szab.tam
nagyúr
motorozáshoz ez még mindig biztonságosabb. (nem győzök villogni vele. habár annyira nem jó, csak nehéz volt megszerezni...). igaz, ellenszél ffb effekt csak akkor van, ha kinyitom az ablakot, akkor is csak oldalról....
Nordic
by szab.tam -al egészségedre....
(a szerzői jogokra, kis "c" betűkre vigyázunk...)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
bakker te zseni vagy!
jobbkormányosnál mindig zavart, (a képen láthatónál ill. dirt2-ben is van néhány ilyen), hogy jobb kézre esik a box. a tv-n meg fordítva van az orrom előtt. magamtól eszembe nem jutott idáig, hogy átcsavarjam a másik oldalra.... ez totál kész....[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
tényleg: a jobbkormányos autóknál is alapból balra fent van az 1?
egyébként jobbkormányosnál be leheet úgy is állítani a H-t, hogy jobbra fent legyen az 1.
és akkor a 2. is magad felé lent lehet....[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
szab.tam
nagyúr
ki kell fizetni a üzlethelyiség bérelti díját. az ilyen helyen való vásárlást sosem szabad összehasonlítani a netről, 1 nappal előrendelt, bemutatóterem nélküli boltból való vásárlással....
de a kérdés azért jogos. válasz: az aki ott vásárol. valaki 1x jól fogalmazott: oda csak nézelődni megyünk.
igaz, volt, aki erre felháborodva válaszolt, hogy a sok nézelődő, és utána nem ott vásárló miatt majd jól bezárnak, mert tönkremennek.
és? ki a fszmt érdekli. 49k-ért ilyen kormány? tőlem bezárhatnak. nem?
vlevi
[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html