- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Házimozi belépő szinten
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viszonylag pénztárcabarát lett az AOC 280 Hz-es VA monitorja
- Gaming notebook topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Három szélső hidat meghagyni a magán autóforgalomnak, a többit bekamerázni és kitiltani a magánautókat."
Csak ez semmit sem oldana meg, legfeljebb összeomlasztaná a várost.
Nem lehet ennyi embert beterelni a tömegközlekedésbe. Ahhoz meg kell sokszorozni a járművek számát, a járatsűrűséget, új útvonalakat kell kiépíteni.
Felénk felmerült az ingyenes vagy napi 1 euró költségű tömegközlekedés. Csak van egy kis gond. A csúcsidőben már most is túl vannak zsúfolva a járatok. Közlekedési dugó a metróban viccesen hangzik, de napi szintű probléma. Az U-Bahn és S-Bahn vonalak törzsszakaszaiban kevesebb mint egy perc a járatok közötti távolság. A legkisebb késlekedés több szerelvényt torlódását okozza. Ennek van egy további hátránya. Az, hogy a törzsvonalon belül nagyon gyakoriak a szerelvények jól hangzik, de. Ezeken az útszakaszokon kívül nem lehet járatokat sűríteni. Ha a törzs szakaszt el akarod hagyni, akkor 10 illetve 20 percenként érkezik a megfelelő járat. Ha egy keveset késik a szerelvény és át kell szállnod egy másik vonalra, jó eséllyel az orrod előtt megy el a szerelvény. 10-20 perc fog kiesni az életedből, akár naponta többször is.Én bő 10 kilométerre járok dolgozni autóval. Hétvégén 12-13 perc utazás. Tömeg közlekedve 50 perc.
Munkanapon a torlódások miatt 20-25 perc autóval Tömeg közlekedve 40-45 perc. (gyakoribbak a járatok)
A havi bérletjegy ára, elegendő (volt eddig) az üzemanyagra. Elég nehéz ilyen körülmények között környezettudatosnak lenni.
Most építik a második törzsvonalat. Majd meglátjuk mi lesz, ha elkészül. De még az sem lesz elegendő átterelni az autósokat a tömegközlekedésbe. Csak a mostani helyzeten tud majd enyhíteni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs